Toon posts:

hoe heet

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoe heet mag een pentium4 1700mhz worden voordat het gevaarlijk wordt? en hij overlijdt

hij loopt nou @1900mhz rond de 61 graden stressed

maggie warmerof niet???

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-02 14:24
61 graden moetie tegen kunnen volgens intel, maar zelf zou ik hem liever wat koeler hebben, het draagt natuurlijk niet bij aan de levensduur van zo'n ding.....

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
hm, amd @ 61 kan nog wel geloof ik :), maar intel weet ik niet zo heel veel van, maar kan volgens mij wel iets koeler dan dit op 1900?

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Verwijderd

Topicstarter
die mafketel van wie de pc is heeft wel zijn cpukoeler er zonder pasta en op een prehistorische manier eropgezet

maar hij heeft(op mijn advies) een 120mm cooller besteld van vulcano geloof ik (ik zei minimaal een 120mm en een bekend merk) (heeft toch altijd geluid hard en ding staat op de pc zolder)

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:45
Als je voor de grap die koeler eens met AS3 oid bevestigd en dan nog eens naar de temperatuur kijkt? Tenzij hij wil gaan overclocken lijkt me die vulcano namelijk vrij overdreven ;)

Besides, die 61 graadjes zijn nog net acceptabel IMHO :)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11-2025

Silentpuma

To much mind...

Die van mij wordt stressed al 58°, en dan is ie nog niet eens overgeclockt (wat ik nog wil doen) met standaart koeler!
Maar how wreed is het noodlot, ik kan nergens meer een heatsink voor socket 423 vinden!!! Een van koper dan, wil hem echt goed koelen. Waterkoeling met zelf-made WC blok mabey laatste optie, helaas, vindt dat waterkoelen maar een hoop gedoe...

Use the Search Luke...

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
veel hoger dan 61 zou ik hem niet laten gaan. maar je vergeet erbij te zeggen wat je als stess proggie gebruikt maakt nogal wat uit of je nu cpuburn of burn7k of het minder aggressieve prime95 of een koetje. heb je 61 graden na 15 mins of na 2 uur

Verwijderd

Topicstarter
na een potje gamen (NFS porsche) wordit ie 61graden
hij is overgeklokt 1700@1900
hij heeft en standaard intel cooler zonder koelprut

maar omdat hij hem nog sneller wil heb ik hem toch die vulcano aangeraden

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
zou er maar direct koelprut op gooien scheelt zo 10 graden vermoed ik hij maakt dan gewoon veel beter contact.

Verwijderd

het zou wel wat koeler mogen is je airflow wel toppie

Verwijderd

wat is nu eigenlijk het verschil tussen koelprut ik heb witte van een elecrtonica zaak en die werkt goed mijn amd xp 1600+(1400 mhz)@xp1900(1600 mhz) in stres met hot cpu tester lite 55 graden kan ik verder gaan als ik andere prut koop of maakt het dan niet zoveel meer uit

sorry ik ben geen topic starter nee

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:07
ronald1:
Ja kan alleen verder gaan als je Arctic Silver oid koopt, maar dan nog is het niet zeker hoor. Je temp zal er iig wel op vooruit gaan. Kwestie van proberen.

Topic gaat overigens dicht. Als je sys instabiel wordt weet je dat het aan de temp ligt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.