dreeke schreef op 19 augustus 2002 @ 19:11:
Klinkt nog wel redelijk goed, alleen het laag is helemaal weg
Ik heb zelf Steinberg Clean! gebruikt, die brengt het er ook best goed vanaf en doet er niet lang over.
Waarom zet je platen van The Beatles over op cd, die kan je zo downloaden in zeer goede kwaliteit
edit: originele stukje nog eens geluisterd en daar zit het laag ook niet in ... ligt denk ik gewoon aan mijn element/pre-amp

Heb er nl. ook een CD rip van die klinkt veel beter/ruimtelijker
Maar 1337 dat je het ff geprobeerd heb

No Problem.
Volgens mij ligt dat idd aan je eigen element. Ik hoor namelijk vrij weinig verschil met het origineel.
Steinberg ken ik eignlijk niet. Nog niet mee gestoeid. Maar Steinberg heet voor zo ver ik geinformeerd ben wel goed spul...
Tja, toen me pa die beatles op cd wilde hebben hadden we nog geen ADSL thuis

Quinie schreef op 20 augustus 2002 @ 09:53:
cooledit interface is een kwestie van smaak denk ik
de multitracker van cool edit is leuk maar daarvoor heeft soundforge een broertje
Acid 3.0. cooledit heb ik al lang niet meer naar omgekeken om dat hety altijd achter bleef bij soundforge in combo met acid. dus ik zou zeggen probeer dat ook eens
wat betreft LP dit jaar 500.000 bezoekers is natuurlijk niks zeker niet als je het naast twee jaar eerder legt (1,5 miljoen). ook het weer was klote dit jaar en de sfeer ontbrak ( waar waren de strings).
De strings vielen mij ook eerlijk gezegt wel tegen op de LP
True, interface is ook een kwestie van smaak. Ik ben er aan gewend en het oog mag ook wat

Bovendien hoef ik geen 2 programma's te installeren. Gewoon met cooledit de wav's bewerken en meteen met Ctrl+M in de multitrack gooien. Ik hoef dan niet te switchen tussen 2 proggies. Als ik in het edit gedeelte mijn wavfile aanpas is dit meteen in de multitrack meegenomen. Die zijn live met elkaar verbonden. (Volgens mij moet je met SF+Acid dan opnieuw je wavje inladen. Correct me if i'm wrong offcourse

)