• Paul_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11-2021
Is het mogelijk om 2 verschillende useracounts te hebben op 1 pocketpc?

Dus bijvoorbeeld 1 zakelijk acount en 1 prive acount?

Zodat als je bent ingelogt met het zakelijke acount je alleen access hebt tot de zakelijke agenda, mail, documenten, databases, bookmarks en programma's. En met het prive acount alleen tot de prive agenda, mail, documenten, bookmarks en programma's?

En als het mogelijk is. Hoe dan? Door gebruik te maken van 2 SD kaarten?

• paella
  • Laatst online: 06-03 11:52
Zo'n ding heet een PDA, je weet wel, een PERSONAL digital assistant. Niet voor gespleten persoonlijkheden. :D

No production networks were harmed during this posting

• Paul_
Maar de meeste mensen proberen toch werk en prive gescheiden te houden...

En aangezien ik nogal snel afgeleid ben moet ik gewoon op me werk geen prive dingen onder de neus krijgen... En thuis werk ik ook met 2 computers en 2 agenda's.

Maar het is dus echt niet mogelijk om 2 verschillende users te hebben op je pocketpc? Ook als je gebruik maakt van meerdere SD kaartjes?

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Paul_ schreef op 11 augustus 2002 @ 02:23:
Maar de meeste mensen proberen toch werk en prive gescheiden te houden...

En aangezien ik nogal snel afgeleid ben moet ik gewoon op me werk geen prive dingen onder de neus krijgen... En thuis werk ik ook met 2 computers en 2 agenda's.

Maar het is dus echt niet mogelijk om 2 verschillende users te hebben op je pocketpc? Ook als je gebruik maakt van meerdere SD kaartjes?
wou ik net zeggen
het moet wel mogelijk zijn om 2 verschillende kaarten te gebruiken waardoor je dus ook 2 verschillende user accounts hebt..
welke pda heb je eigenlijk? (ik wil nl. ook 1 kopen die ook SD kaarten gebruikt)

Imperfectionist.

• Paul_
Ra5a schreef op 11 augustus 2002 @ 04:00:
[...]
wou ik net zeggen
het moet wel mogelijk zijn om 2 verschillende kaarten te gebruiken waardoor je dus ook 2 verschillende user accounts hebt..
welke pda heb je eigenlijk? (ik wil nl. ook 1 kopen die ook SD kaarten gebruikt)
Momenteel heb ik de rex6000. Dus nog geen 'echte' PDA. Ik wil er wel binnenkort eentje kopen dus vandaar deze vragen. Alvast bekijken wat ik er eventueel mee kan doen.

Maar mij lijkt de Toshiba e550 (met 4" scherm) wel wat.

Verwijderd

Op een palm gaat het niet, je kan de software alleen met meerdere palm's gebruiken. Je kan wel agenda items als 'private' markeren dan krijg je standaard dus je zakelijke dingen te zien en na het intypen van je pwd pas je prive, maar dan staat het dus allebei in beeld.

Verder kom je denk ik niet...
Pagina: 1