ok het zit zo ik heb 2 stripjes no name mem dat bijde lekker op 154 mhz kunnen lopen in 2 verschillende sysjes maar nu komt het ik heb dus een singelsided stripje en een dubbel sided nu werkt dat singel sided plankje perfect in mijn sys maar als ik die andere er bij doe krijg ik om de tijd een bsod
nu dacht ik van hee mscien is dat 2e stripje gaar of zo he dus ik dat in een bijna exact het zelfde sysje gestoken mama plank asus A7V266-e ik heb -ex bijde een amd xp 1800+ en een Geforce 4 TI 4400 hij een 20 gi hdd ik een 40 maar dat maakt geen bal uit volgens mij maarja
nu zit er bij hem al een 256 mb strip in die is echter wel dubbel sided
dus is de vraag kan dit gewoon simpel genoeg liggen aan het fijt dat het eene stripje dubbel is en het ander singel
of kan het zijn dat het mobo gewoon gaar is want ik begin steeds meer te twijfelen aan de gene waar ik hem van overgenomen heb
nu dacht ik van hee mscien is dat 2e stripje gaar of zo he dus ik dat in een bijna exact het zelfde sysje gestoken mama plank asus A7V266-e ik heb -ex bijde een amd xp 1800+ en een Geforce 4 TI 4400 hij een 20 gi hdd ik een 40 maar dat maakt geen bal uit volgens mij maarja
nu zit er bij hem al een 256 mb strip in die is echter wel dubbel sided
dus is de vraag kan dit gewoon simpel genoeg liggen aan het fijt dat het eene stripje dubbel is en het ander singel
of kan het zijn dat het mobo gewoon gaar is want ik begin steeds meer te twijfelen aan de gene waar ik hem van overgenomen heb
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"