Nieuw geregistreerd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcor2000
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-10 13:38
Hey Adjes

ik ben nieuw hier en ben geregged via een geregistreerd email adres van een klasgenoot. ik heb direct daarna met hem zijn email adres omgezet naar mijn hotmail.com adres.
maar ik wil graag ook nog het oorspronkelijke email adres wijzigen.
van lichtoog@home.nl naar remcor2000@hotmail.com

ik heb geen geregistreerd email adres dus heb ik het zo kunnen oplossen
ik hoop dat jullie dit kunnen doen

Greetz Remcor2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:52
Hey, welkom! Lees je wel eerst even alle FAQ's door zodat je als newbie niet voor ergernissen zult zorgen? Hoop dat je het hier naar je zin hebt :)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Welkom

Maar wat zei je nou??? Je hebt geen geregistreerd e-mail-adres, maar je wilt je e-mail daar toch heen veranderen oid???

Je mail veranderen kun je gewoon in je profile, maar volgens mij hebben ze het oorspronkelijke adres wel ergens in de database... En of ze die veranderen weet ik niet :)

offtopic:
Ow ja, lees de FAQ's ook ff door idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Je kunt je emailadres veranderen naar een ander adres, maar ook het andere adres blijft aanwezig in de database. Lijkt me duidelijk :). Je hoeft overigens niet zo nodig te groeten onder je post.

[ Voor 0% gewijzigd door Kjev op 10-08-2002 15:44 . Reden: kleine maar fijne fix ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10 06:43

Jaymz

Keep on moving !

Het oorspronkelijke adres kan ik niet eens veranderen. En het is inderdaad ook niet de bedoeling dat we dat gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Doe je volgens mij IDD in je profile :)

Hier dus: http://gathering.tweakers.net/forum/edit_user

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Illegal_Alien: Daar kun je je e-mail adres wel veranderen, maar het e-mailadres waarmee je je registreerd blijft onthouden. Zijn klasgenoot kan zich iirc niet meer reggen nu met dat adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

oVRoM schreef op 10 augustus 2002 @ 20:40:
Illegal_Alien: Daar kun je je e-mail adres wel veranderen, maar het e-mailadres waarmee je je registreerd blijft onthouden. Zijn klasgenoot kan zich iirc niet meer reggen nu met dat adres.
Um, ja ok maar dat is zijn probleem, daar had hij dan eerder aan moeten denken voordat hij zich regde op GOT (Niet hatelijk bedoeld)
Maar WILT zijn vriend dan ook op GOT of niet? Zo ja: Remco2000 vraagt een Nickchange aan voor klasgenoot en de Remco2000 nu maakt een nieuw account onder zijn e-mailadres, b.v.: Remco2002 ofzo :)

edit:
ff space tussen quote verkleind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Illegal_Alien schreef op 10 augustus 2002 @ 20:44:
[...]
Um, ja ok maar dat is zijn probleem, daar had hij dan eerder aan moeten denken voordat hij zich regde op GOT (Niet hatelijk bedoeld)
Maar WILT zijn vriend dan ook op GOT of niet? Zo ja: Remco2000 vraagt een Nickchange aan voor klasgenoot en de Remco2000 nu maakt een nieuw account onder zijn e-mailadres, b.v.: Remco2002 ofzo :)

edit:
ff space tussen quote verkleind
Allemaal leuk en aardig, maar als meneer een PW request doet gaat er een mailtje naar beide adressen en heeft klasgenoot dus zijn pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

jadjong schreef op 10 augustus 2002 @ 22:00:
[...]
Allemaal leuk en aardig, maar als meneer een PW request doet gaat er een mailtje naar beide adressen en heeft klasgenoot dus zijn pass.
Maar toch niet als hij beide adressen gebruikt van de vriend? (Vriend veranderd paswoord) alle e-mail adressen onder het e-mail adres van vriend en dan moet Remco2000 zich opnieuw registreren onder een andere naam met zijn eigen mailadres snappie het nu?? of?...

Dus:

Nu geregd onder b.v.:

iemand@got.nl (Dbase) en iemand@got.nl (Profile) <- Account nu, word account van vriend

Je meld je opnieuw aan onder:

iemand@tweakers.net (Dbase) en iemand@tweakers.net (Profile) <- Dit word dan de nieuwe van Remco2000

(Waarbij de e-mail adressen natuurlijk die van vriend en Remco2000 is B) )
------------------

Uh, word dit te moeilijk of zit ik onzin te lullen, mijn excuses ;)

edit:
Typo`s verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
jadjong schreef op 10 augustus 2002 @ 22:00:
[...]
En sinds wanneer is dat dan?

Illegal_Alien: Het probleem is dat Remcor2000 alleen een hotmail adres heeft, en dus niet kan registreren met z'n eigen adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

oVRoM schreef op 10 augustus 2002 @ 22:36:
[...]
En sinds wanneer is dat dan?

Illegal_Alien: Het probleem is dat Remcor2000 alleen een hotmail adres heeft, en dus niet kan registreren met z'n eigen adres.
Je hebt toch van die mail adressen die worden geforward naar je eigen adres? Anders zou ik ook geen oplossing weten eigenlijk...

Pagina: 1