[KT333] Chaintech on the move

Pagina: 1
Acties:

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 10:49
ik vond dit toch wel het vermelden waard, Chaintech, (ja die OEM producent) brengt nu een heel leuk Mobo op de markt, gebaseerd op de KT333 chipset, namelijk:

Chaintech Apogee CT-7VJL

De link linkt naar een review van hardwareinfo.net

dit bord wordt geleverd met standaard rounded cables en veel onboard functionaliteit zoals een USB2.0 controller, 6-chan geluidskaart en een NIC.

de prijs is ook zeer leuk, adviesprijs is namelijk 139 euro, en de prijs valt meestal lager uit dan de adviesprijs :)

* Boeie weet nu al wat voor nieuw bordje hij gaat halen....

ps, hier te vinden in de Pricewatch

Verwijderd

ik hiervoor een Chaintech mobo gehad, was echt een oerdegelijk en stabiel draaiend ding!

Verwijderd

hier is al een topic over maar de search doet het niet

• Boeie
dat wist ik niet, en ik kon er zo niet 1 op de eerste page van PMG vinden....

daarom vond ik het wel het vermelden waard omdat hier nu een leuke review van verschenen is. het is volgens mij zeker een aanrader voor casemodders/overklokkers :)

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
en dat voor ¤137 :)

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:18
wat is de vraag achter deze post, of is het gewoon een mededeling???

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

• Boeie
het is gewoon een mededeling :) geen vraag, dat mag toch ook? misschien is het bord (mede doordat de search niet werkt enzo) nog niet opgevallen..... bij deze dan. Ik mag toch het nieuws met jullie delen? :) als ze het er niet mee eens zijn gooien ze em maar op slot...

Verwijderd

Ik ben toch ook wel erg geïnteresseerd in dit plankje. Volgens veel reviews koppelt 'ie leuke extraatjes aan een zeer goede performance..

Heeft iemand al ervaringen met dit leuke bordje???

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
leuk board maar ecs bevalt me ook super :)

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
_MaLa_ schreef op 12 augustus 2002 @ 16:40:
leuk board maar ecs bevalt me ook super :)
http://www.tweakers.net/pricewatch/33903
ECS K7VTA3 V3.1 KT333 voor 72 euro's.

Kun je geen buil aan vallen, toch :?

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:52

Talon

Booooom !

check de pics van dit kt333 chaintech 7vjl mobo!
even de topic opgezocht voor je ...
heb hem al besteld , maar de eerste was DOA (Dead On Arrival)
wacht met spanning op een nieuwe ....

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Talon schreef op 12 augustus 2002 @ 16:50:
check de pics van dit kt333 chaintech 7vjl mobo!
even de topic opgezocht voor je ...
heb hem al besteld , maar de eerste was DOA (Dead On Arrival)
wacht met spanning op een nieuwe ....
Goed moederbord, gaaf i.c.m. met de Geforce 4 van chaintech. Ziet er superstrak uit in een chieftec dragon :) Nu nog ff zorgen dat er een mooi raampje in komt en dan is hij klaar. Jammer dat de rounded cables niet superllang zijn :(

Verwijderd

Heb um gisteren ingebouwd met een xp 2200, echt een superbord. Ook de Cmedia geluidschip is vet oke!
Draaid nu al weer 24 uur onder XP en draait perfect. De apgogee overclocksoftware is ook super. Drivers zijn goed verzorgd en dat graits linux pakket is wel grappig

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ze hebben nu ook een dual athlon, de 7KDD,

http://www.chaintech.dk/Products/socketa/7kdd.htm

specs

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:01
Der is zeker geen versie met raid ?

• Emcee
  • Laatst online: 00:23
komt er wel d8 ik (versie met raid)

• Emcee
  • Laatst online: 00:23
ik vind het wel een mooi bordje, zit alles op wat ik op een bordje wil hebben (audio, usb2.0, lan), raid hoeft van mij niet echt. Alleen die nep-fan op de chipset heatsink vind ik niet zo, kan die er niet af?

Verwijderd

en zeer stabiel !!! Mijn 1800+ op 2200+ :*)

Verwijderd

Emcee schreef op 18 augustus 2002 @ 17:53:
ik vind het wel een mooi bordje, zit alles op wat ik op een bordje wil hebben (audio, usb2.0, lan), raid hoeft van mij niet echt. Alleen die nep-fan op de chipset heatsink vind ik niet zo, kan die er niet af?
Die nepfan kan je er zo afhalen

• De-Fault
  • Laatst online: 23-10-2025
Ik heb ook goeie ervaring met Chaintech border, draai er op het moment op. Ze zijn de laatste tijd iets stiller geweest, maar dat zegt op zich niet zo veel.

Om te overklokken zijn ze in het algemeen wat minder geschikt.

edit:

Ik lees net dat het genoemde bord "een geschenk uit de hemel" is voor overklokkers, voltages van cpu ram agp en chipset zijn gamakkelijk op te voeren. De laatste zin van het originele bericht gaat dus niet op voor dit bord.

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 16:01
Emcee schreef op 18 augustus 2002 @ 17:53:
Ik heb net 2 wd800jb schijven besteld.. die wat later in raid gaan draaien... daarom wil ik kt333 plank met raid...
deze heeft eigenlijk mijn voorkeur boven de msi kt3 ultra2, maar hij hebg een raid
Pagina: 1