Biosupdate P4B533 1008 final

Pagina: 1
Acties:

• Sobat
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 10:16
Op de ftp server van Asus staat de final bios 1008 voor het P4B533 moederbord.

Wanneer je het gedownloade zip file uitpakt krijg je een file genaamd: 1008.bin
Ik kan me herinneren dat bij versie 1007 dit file eindigde met de extensie .AWD

Mij vraag aan jullie is: Kan ik met dit BIN file mijn bios updaten naar versie 1008 ?

The LawnMooherMen

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

ja. je hoeft niets te renamen en je kunt het zelfs ff controleren met de flasher die asus heeft meegeleverd om onder windows te flashen. Dan zie je gelijk of je de goede bios hebt.

• Sobat
memendo schreef op 10 augustus 2002 @ 13:34:
ja. je hoeft niets te renamen en je kunt het zelfs ff controleren met de flasher die asus heeft meegeleverd om onder windows te flashen. Dan zie je gelijk of je de goede bios hebt.
Okie dokie, ga het ff proberen _/-\o_

The LawnMooherMen

• Sobat
Het is gelukt...
Kan verder weinig verschil merken. Alleen het booten is in een paar seconden gepiept.
Heeft iemand al uit kunnen vogelen wat de "officiele" vooruitgang is van deze bios update?

The LawnMooherMen

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Sobat schreef op 10 augustus 2002 @ 13:45:
Het is gelukt...
Kan verder weinig verschil merken. Alleen het booten is in een paar seconden gepiept.
Heeft iemand al uit kunnen vogelen wat de "officiele" vooruitgang is van deze bios update?
zit er geen txt in de zip of is er geen changelog op de asus site te vinden? Er zal wel wat ongedierte uit zijn gehaald

• Sobat
memendo schreef op 10 augustus 2002 @ 14:20:
[...]

zit er geen txt in de zip of is er geen changelog op de asus site te vinden? Er zal wel wat ongedierte uit zijn gehaald
Nee kan niks vinden op hun site en er zit geen tekst bestandje in het zip file bijgeleverd.
Op het AsusBoards.com forum is ook niks te vinden...
Ik denk dat dit bios nog te nieuw is. De changelog zal een dezer dagen wel volgen.

The LawnMooherMen

Pagina: 1