Het was trouwens de top 250 van Kees.
* NitroX infinity stuurt kees een kratje bier
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
-Welke voordelen zou het hebben?
Ik ben benieuwd
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
~ Tis wat overzichtelijker dan een top 55000Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 13:48:
Okay, en dan gaan we nu argumenten verzamelen.
Ik ben benieuwd
~ Echte tweakers hebben na 10 uur internetten alle topics + reacties gelezen en hebben dan nog wat extra's om te bekijken
een van de tweakers kan natuurlijk ook irritant doen en het zelf maken met de gegevens uit de user_profile.... maar dat lijkt me niet erg load-vriendelijk
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Blijft dat trouwens ook zo?bazs2000 schreef op 10 augustus 2002 @ 13:27:
Dat zou wel leuke cijfers gaan geven nu de HK-posts er bij zijn getelt.
Het was trouwens de top 250 van Kees.
🌞🍃
Had het er gister nog over
'k hoop het, anders sta ik er niet meer in
151 NitroX_infinity 1464 7.07 207 <- was m'n laatste stand
BC3-Victim, I sayNitroX_infinity schreef op 10 augustus 2002 @ 13:50:
uh, Kan HlpDsk aan zelfverheerlijking doen (heeft nog steeds de meeste posts neem ik aan)
Ik kan me inderdaad herinneren dat ik in één van die top-zoveels stond met 500 posts o.i.d. - dat is al weer een tijdje geleden, tijd voor een update
Ik hoop het niet, want ik wil niet eens weten hoeveel onzin ik op een dag uitkraam.
Is leuk!Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 13:48:
Ik ben benieuwd
Users die belang hechten aan veel te veel posten die doen dat toch wel, top 100 of niet. Is toch geinig op te zien wie de die-hards zijn. Noem het anders de Kansloze 100 om toch een beetje aan ontmoediging te doen
de betaler vervuilt
Pcies, de kansloze 100GA!S schreef op 10 augustus 2002 @ 15:41:
[...]
Is leuk!
Users die belang hechten aan veel te veel posten die doen dat toch wel, top 100 of niet. Is toch geinig op te zien wie de die-hards zijn. Noem het anders de Kansloze 100 om toch een beetje aan ontmoediging te doen
- Stats zijn leuk.Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 13:48:
Ik ben benieuwd
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Kees mag dan wel een held zijn (
Komt tijd, komt Kees.
Verwijderd
Nee dat bedoel ik nietbazs2000 schreef op 10 augustus 2002 @ 16:33:
[...]
Kees mag dan wel een held zijn () maar dat wil nog niet zeggen dat hij een duizendpoot is.
Komt tijd, komt Kees.
http://gathering.tweakers.net/~kees/top100/postlengte.html
Maar die zijn eenmalig
Verwijderd
Maarre, waarom maak je niet eens een hele mooie... Voor alle users ipv de l33t 250
edit: en voor je gaat zeuren dat dat te lang duurt: gewoon maar 1 keer per maand updaten
Eenmalig omdat die veel load veroorzaakte?Kees schreef op 10 augustus 2002 @ 16:39:
En uiteraard dingen als:
Maar die zijn eenmalig
Als het met die load zou meevallen, zou deze dan niet eens in de maand geupdated kunnen worden?
Want deze is nu wel erg oud.
In mijn profile staat 9en op die page 8.42.
Wordt 8.42 afgerond naar 8.50 en 8.50 naar 9?
ALs dat zo is, wanneer gaan jullie rapportcijfers voor scholen berekenen
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:25 ]
Verwijderd
De pagina kan tot maximaal een uur achterliggenjadjong schreef op 10 augustus 2002 @ 17:32:
Hoe zit het eigenlijk met post/dag ?
Neen, in je profiel wordt het altijd naar boven afgerond.jadjong schreef op 10 augustus 2002 @ 17:32:
Hoe zit het eigenlijk met post/dag ?
0.01 wordt afgerond naar 1, etc. Je zult dus niet snel mensen zien die 0 posts/dag hebben in hun profiel
🌞🍃
User: AdministratorDataBeest schreef op 10 augustus 2002 @ 17:52:
[...]
Neen, in je profiel wordt het altijd naar boven afgerond.
0.01 wordt afgerond naar 1, etc. Je zult dus niet snel mensen zien die 0 posts/dag hebben in hun profiel
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Dat lijkt me dan ook geen ordinary user, maar het beheersaccount voor de software (hoewel het in dit geval wel om Flopix/Topnix zal gaan).
Virussen? Scan ze hier!
Denk eens na
totaal aantal posts: 0
dus dan hoeft het helemaal niet te worden afgerond, dat is het al.
[ Voor 0% gewijzigd door kamerplant op 10-08-2002 18:16 . Reden: smile ]
🌞🍃
Om dezelfde reden dat dit hier staat: http://www.tweakers.net/etc.dsp?Action=StatsVerwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 13:48:
Ik ben benieuwd
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
om te voorkomen dat iemand die naam regt?
BTW, worden HK posts nu automatisch niet meegeteld met het totaal?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
*denkt diep na*
om te voorkomen dat iemand die naam regt?
Zou je denken? Slim zeg
Zijn dat die lijpo's die topix in de prullenbak hebben gevonden?
Waarom bestaat die site nog steeds? Betaald tot het jaar zoveel?
Webmagix is het bedrijf van Femme... dat zootje van Flopnix/Topnix heet Androïd.NitroX_infinity schreef op 10 augustus 2002 @ 19:42:
hmm, webmagix.net
Zijn dat die lijpo's die topix in de prullenbak hebben gevonden?
Waarom bestaat die site nog steeds? Betaald tot het jaar zoveel?
Virussen? Scan ze hier!
Ah. weer wat geleerdwildhagen schreef op 10 augustus 2002 @ 19:42:
[...]
Webmagix is het bedrijf van Femme... dat zootje van Flopnix/Topnix heet Androïd.
Huidige post not included:
Top 100
161 NitroX_infinity 1876 9.06 207
Aantal postings 1876
Gemiddeld aantal postings per dag 9.06
Mijn profiel
Aantal postings 1877
Gemiddeld aantal postings per dag 10
Snap ik er nou wat van?
Okay, dat verschil in aantal posts kan ik begrijpen maar dat 1 post mijn gemiddelde met 1 punt omhoog gooit niet.
NitroX_infinity schreef op 10 augustus 2002 @ 23:23:
Okay, dat verschil in aantal posts kan ik begrijpen maar dat 1 post mijn gemiddelde met 1 punt omhoog gooit niet.
Bedoel je dit?DataBeest schreef op 10 augustus 2002 @ 17:52:
[...]
Neen, in je profiel wordt het altijd naar boven afgerond.
9.00 posts = 9 gemiddeld in je profiel
9.01 posts = 10 gemiddeld in je profiel
1 jeroen 1401 1.00 1403
2 Femme 7797 6.73 1158
foutje zeker, of heb ik iets gemist
Verwijderd
Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 15:28:
Tco: nee hoorjeroen was ooit een db-admin en vond het leuk zijn regdatum voor die van Femme te zetten
waarom wordt dat niet weer normaal gezet dan?
Ik heb hier al 2 MB aan tekst weggetypt ofwat? DamnitKees schreef op 10 augustus 2002 @ 16:39:
En uiteraard dingen als:
Maar die zijn eenmalig
goh waarom staan er nou allemaal mensen bovenaan (qua totaal aantal bytes getypt) die ik allemaal ken? Ohwja, het zijn DPC-statsposters
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"