komt er met het vernieuwde forum ook een nieuwe top 100??
just wondering.....
just wondering.....
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
~ Tis wat overzichtelijker dan een top 55000Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 13:48:
Okay, en dan gaan we nu argumenten verzamelen.
-Welke voordelen zou het hebben?
Ik ben benieuwd
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Blijft dat trouwens ook zo?bazs2000 schreef op 10 augustus 2002 @ 13:27:
Dat zou wel leuke cijfers gaan geven nu de HK-posts er bij zijn getelt.
Het was trouwens de top 250 van Kees.
🌞🍃
'k hoop het, anders sta ik er niet meer in
BC3-Victim, I sayNitroX_infinity schreef op 10 augustus 2002 @ 13:50:
uh, Kan HlpDsk aan zelfverheerlijking doen (heeft nog steeds de meeste posts neem ik aan)
Ik hoop het niet, want ik wil niet eens weten hoeveel onzin ik op een dag uitkraam.
Is leuk!Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 13:48:
Ik ben benieuwd
de betaler vervuilt
Pcies, de kansloze 100GA!S schreef op 10 augustus 2002 @ 15:41:
[...]
Is leuk!
Users die belang hechten aan veel te veel posten die doen dat toch wel, top 100 of niet. Is toch geinig op te zien wie de die-hards zijn. Noem het anders de Kansloze 100 om toch een beetje aan ontmoediging te doen
- Stats zijn leuk.Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 13:48:
Ik ben benieuwd
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Kees mag dan wel een held zijn (
Verwijderd
Nee dat bedoel ik nietbazs2000 schreef op 10 augustus 2002 @ 16:33:
[...]
Kees mag dan wel een held zijn () maar dat wil nog niet zeggen dat hij een duizendpoot is.
Komt tijd, komt Kees.
Verwijderd
Eenmalig omdat die veel load veroorzaakte?Kees schreef op 10 augustus 2002 @ 16:39:
En uiteraard dingen als:
http://gathering.tweakers.net/~kees/top100/postlengte.html
Maar die zijn eenmalig
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:25 ]
Verwijderd
De pagina kan tot maximaal een uur achterliggenjadjong schreef op 10 augustus 2002 @ 17:32:
Hoe zit het eigenlijk met post/dag ?
In mijn profile staat 9en op die page 8.42.
Wordt 8.42 afgerond naar 8.50 en 8.50 naar 9?
ALs dat zo is, wanneer gaan jullie rapportcijfers voor scholen berekenen
Neen, in je profiel wordt het altijd naar boven afgerond.jadjong schreef op 10 augustus 2002 @ 17:32:
Hoe zit het eigenlijk met post/dag ?
In mijn profile staat 9en op die page 8.42.
Wordt 8.42 afgerond naar 8.50 en 8.50 naar 9?
ALs dat zo is, wanneer gaan jullie rapportcijfers voor scholen berekenen
🌞🍃
User: AdministratorDataBeest schreef op 10 augustus 2002 @ 17:52:
[...]
Neen, in je profiel wordt het altijd naar boven afgerond.
0.01 wordt afgerond naar 1, etc. Je zult dus niet snel mensen zien die 0 posts/dag hebben in hun profiel
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Dat lijkt me dan ook geen ordinary user, maar het beheersaccount voor de software (hoewel het in dit geval wel om Flopix/Topnix zal gaan).
Virussen? Scan ze hier!
Denk eens na
[ Voor 0% gewijzigd door kamerplant op 10-08-2002 18:16 . Reden: smile ]
🌞🍃
Om dezelfde reden dat dit hier staat: http://www.tweakers.net/etc.dsp?Action=StatsVerwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 13:48:
Ik ben benieuwd
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Webmagix is het bedrijf van Femme... dat zootje van Flopnix/Topnix heet Androïd.NitroX_infinity schreef op 10 augustus 2002 @ 19:42:
hmm, webmagix.net
Zijn dat die lijpo's die topix in de prullenbak hebben gevonden?
Waarom bestaat die site nog steeds? Betaald tot het jaar zoveel?
Virussen? Scan ze hier!
Ah. weer wat geleerdwildhagen schreef op 10 augustus 2002 @ 19:42:
[...]
Webmagix is het bedrijf van Femme... dat zootje van Flopnix/Topnix heet Androïd.
NitroX_infinity schreef op 10 augustus 2002 @ 23:23:
Okay, dat verschil in aantal posts kan ik begrijpen maar dat 1 post mijn gemiddelde met 1 punt omhoog gooit niet.
Bedoel je dit?DataBeest schreef op 10 augustus 2002 @ 17:52:
[...]
Neen, in je profiel wordt het altijd naar boven afgerond.
0.01 wordt afgerond naar 1, etc. Je zult dus niet snel mensen zien die 0 posts/dag hebben in hun profiel
Verwijderd
Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 15:28:
Tco: nee hoorjeroen was ooit een db-admin en vond het leuk zijn regdatum voor die van Femme te zetten
Ik heb hier al 2 MB aan tekst weggetypt ofwat? DamnitKees schreef op 10 augustus 2002 @ 16:39:
En uiteraard dingen als:
http://gathering.tweakers.net/~kees/top100/postlengte.html
Maar die zijn eenmalig
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq