Ik heb nu sinds ongeveer een maand de Epox 8K3a+ en ik kan nu voor de 3e keer WinXP gaan installeren omdat er het system bestand in \windows\system32\config corrupt raakt. 
Ik draai de laatste beta bios van Juli, daarvoor die van 19-06 (official).
Dit alles met een XP1800 (licht oferklokt) met een FSB van 139 en Corsair 2700 geheugen.
De schijven in dit systeem zijn twee maxtor 40GB (50t040h dacht ik)
Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn, aangezien ik hier niet echt veel trek in heb natuurlijk.
p.s. het geheel is ingebouwd in een coolermaster ATC201 kast, deze heeft de harddrive-bays onderin zitten, er blazen wel 2 fans over, maar zou het kunnen dat de ventilatiegaten van de harddisk zijn afgesloten en daardoor corruptie ontstaat
Ik draai de laatste beta bios van Juli, daarvoor die van 19-06 (official).
Dit alles met een XP1800 (licht oferklokt) met een FSB van 139 en Corsair 2700 geheugen.
De schijven in dit systeem zijn twee maxtor 40GB (50t040h dacht ik)
Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn, aangezien ik hier niet echt veel trek in heb natuurlijk.
p.s. het geheel is ingebouwd in een coolermaster ATC201 kast, deze heeft de harddrive-bays onderin zitten, er blazen wel 2 fans over, maar zou het kunnen dat de ventilatiegaten van de harddisk zijn afgesloten en daardoor corruptie ontstaat