Momenteel gebruik ik Windows ME. Wanneer ik Windows XP probeer te installeren loopt hij bij het herstarten vast. Dit gebeurt na het kopieeren van de eerste bestanden. Vervolgens na het opstarten krijg ik de melding Hardware configuratie controleren gevolgd door een blauw windows setup scherm waarin hij verschillende bestanden gaat laden. Na een het laden loopt hij vast. Het enige wat ik krijg te zien is een knipperende cursor. Hoe is dit op te lossen?????
Wat voor specificaties? Andere videokaart proberen?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
En als je het nouh gewoon eens probeert om vanaf de cdrom te booten en dan kijken of het wel lukt ?? ... kan zijn dat de combo ME en XP niet helemaal lekker loopt...
Dat hebben we ook al gedaan. Zelfs vanaf geformateerde schijf werkt hij niet. Dan krijg ik alsnog een knipperende cursor....
Heb je een andere videokaart geprobeerd?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Hier heb ik dus ook last van. Upgrade geprobeerd van 98 --> XP: crash, XP vanaf CD (geen upgrade): crash, XP vanaf HD (geen upgrade): crash. Vervolgens alle PCI kaarten verwijderd: crash. AGP videokaart (radeon 7500) verwisseld voor een S3 PCI kaart: crash. Crash betekend overigens dat hij of blijft hangen op het blauwe installatie scherm (tijdens de bezig met windows starten boodschap) of het scherm wordt gewoon grijs na een restart, zo gauw winxp begint, dus na het booten. Probeer vandaag nog een andere AGP videokaart, maar als dat niet werkt dan weet ik het niet meer.
Verwijderd
gebruik eerst effe de search, hier staan al heel veel topic's over. En vast wel 1 met de goede info voor jouw.
[rml][ Win XP]: Installatie wil maar niet[/rml]
[rml][ Xp] wil niet installeren.... :([/rml]
XP update of nieuwe instal lukt nie...
[rml][ XP] Install: hangup bij kopieren van bestanden[/rml]
[rml][ WinXP] XP installert goed, boot niet!![/rml]
Windows XP Setup :(
Win xp install loopt bij 2% vast!!!
effe gezocht en nu al een hele lijst.. antwoord moet er wel bij staan denk
/me ik denk dat het weer een geforce kaartje probleem is.. dus gooi hem effe uit je agp slot, effe andere bijv. pci videokaartje er in bij de instal en klaar ben je
[rml][ Win XP]: Installatie wil maar niet[/rml]
[rml][ Xp] wil niet installeren.... :([/rml]
XP update of nieuwe instal lukt nie...
[rml][ XP] Install: hangup bij kopieren van bestanden[/rml]
[rml][ WinXP] XP installert goed, boot niet!![/rml]
Windows XP Setup :(
Win xp install loopt bij 2% vast!!!
effe gezocht en nu al een hele lijst.. antwoord moet er wel bij staan denk
/me ik denk dat het weer een geforce kaartje probleem is.. dus gooi hem effe uit je agp slot, effe andere bijv. pci videokaartje er in bij de instal en klaar ben je
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2002 11:17 . Reden: linkies er bij gezet ]
laat maar zitten
[ Voor 0% gewijzigd door Hingking op 05-09-2002 11:47 . Reden: zal me maar inhouden ]
doe maar slotje, ga eerst maar eens leuk zoeken...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()