ik ben nogal n00b op et gebied van cm, en ik wil me case painten, maar ons mam zegt dat als ik em verf dat dat dan heel errug gaat stinken. Is dat zo?
Als het goed is een heel stuk minder, en uiteindelijk ruik je hem niet meer nee...
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
iddPhobos schreef op 10 augustus 2002 @ 12:50:
maar daarna niet meer?
| I've got permission to color outside the lines |
Nogal logish, druk je moeders eens tegen sponing van het raam, die zijn geverft, je ruikt niks.
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
wat dacht je van buiten spuiten of in een garage ofzo en het daar laten drogen
zoals je een case verft (met spuiten)Row schreef op 10 augustus 2002 @ 12:59:
bedoel je echt verfen of spuiten!?
tog?
Ik heb me kast gespoten met Flexe spuitbussen, ik ruik nix hoor, gaat perfect
Verwijderd
Als je de pc gaat spuiten met spuitbusjes heb je het minste last van stank, dit omdat deze verf snel droogt. Gewone verf hard veel trager uit en stinkt wat langer.
als je hem dan toch zo nodig binnen (in huis) wilt spuiten zorg dan iig voor flink wat afdek materiaal voor de omringende spullen 
en zet een ventilator bij het raam(wel openzetten natuurlijk
)
en zet een ventilator bij het raam(wel openzetten natuurlijk
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Verwijderd
Maar als je het geverft hebt (of gespoten) gaat het dan niet bladeren na verloop van tijd?
En kan je je case ook spuiten met montana, heeft iemand hier ervaring mee.
of moet je speciale verf/spuitbussen gebruiken.
als jij je case gewoon goec vet- en stofvrij maakt voordat je gaat spuiten/verven gaat dat echt niet bladeren hoor. Ikzelf heb een tijdje geleden mijn kast metallic zilver gespoten..In geval van metallic lak daarna nog wel even met blanke lak eroverheen gaan.....Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 13:34:
Maar als je het geverft hebt (of gespoten) gaat het dan niet bladeren na verloop van tijd?
Neem gewoon grondverf in spuitbus van Motip. Daarna met watergedragen spuitlak (o.a. Flexa) er over spuiten. Deze stinken het minste. Flexa heeft ook een lijn met metalic spuitlakken, hier zitten metaaldeeltjes in wat een erg mooi effect geeft. Let wel dat je de deeltjes 'goed' legt (dus kruislings lagen spuiten). Spuit ook nooit dikke lagen of in een keer dekkend!
Verwijderd
tijdens en misschien 1-6 uur na het spuiten jah. Zorg voor een geventileerde ruimte, het liefst buiten
Toen ik mn case ging spuiten... stonk er helemaal niets..... ?
Ah joh, je bent maar 13 jaar te laatEdric schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 17:00:
Misschien een beetje laat maar, weet iemand hier of de action spuitverf voldoet?

Enneh, goedkoop is meestal duurkoop
Lord-The-Gamer (L-T-G)
13 jaar is 1 jaar jonger dan mij x)pwillemske schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 18:13:
[...]
Ah joh, je bent maar 13 jaar te laat![]()
Enneh, goedkoop is meestal duurkoop(hou daar even rekening mee
)
Welke verf raadt u aan?
elke verf is hier goed genoeg voor. als het mis gaat is de kans groter dat het aan de techniek of voorbereiding ligt, dan dat het aan de verf ligtEdric schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 19:42:
[...]
13 jaar is 1 jaar jonger dan mij x)
Welke verf raadt u aan?
Dus ik kan gewoon action verf kopen?justmike schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 19:55:
[...]
elke verf is hier goed genoeg voor. als het mis gaat is de kans groter dat het aan de techniek of voorbereiding ligt, dan dat het aan de verf ligt
ik vind van wel. en ben je niet tevreden, beetje schuren en opnieuw proberen.
een goed ontvette case en juiste spuittechniek hebben een veel grotere impact op het resultaat dan de kwaliteit van de verf
Djeez... Die waarschuwing onderaan een topic staat er niet voor niets

Pagina: 1
Dit topic is gesloten.