Ik speel nu TA met een bak xtra units (unit indepency pack) maar wat al moeilijk was is nu helemaal onmogelijk: weten welke unit wat kan en hoe. Werkelijk waar geen idee meer wat ik moet bouwen. Momenteel spelen we met zn 2en over een netwerk en we worden telkens volledig afgemaakt. De AI staat weliswaar op killer ai, maar toch niet gaaf. Weet iemand een lijst met unit beschrijvingen en/of suggesties mbt strategien? thnx
ik had een strategie die vroeger goed werkte, je bouwt units ter verdediging en je stelt die op in ringen rond je basis, als je in een hoek ligt is dit makkelijker 
Je hebt best 3 ringen die georganiseerd zijn waar ze niet snel effe door geraken en dan begin je big bertha canons te bouwen en enkele goedkope verkennings vliegtuigjes.
Effe snel over zijn basis vliegen en +-12 big bertha canons de vijand laten beschieten
Je hebt best 3 ringen die georganiseerd zijn waar ze niet snel effe door geraken en dan begin je big bertha canons te bouwen en enkele goedkope verkennings vliegtuigjes.
Effe snel over zijn basis vliegen en +-12 big bertha canons de vijand laten beschieten
If it ain't broken it doesn't have enough features
Aan het begin VEEL snelle units + FREEDOM FIGHTERS!
Die met waypoints langs de verdeding laten gaan + HEEL VEEL defenders + guardians!
Dan komt de rest ook wel goed.
Die met waypoints langs de verdeding laten gaan + HEEL VEEL defenders + guardians!
Dan komt de rest ook wel goed.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Metalhack tip:
Je moet moet midden op de map een rij met rocketlaunchers (hoe heten die krengen ook alweer) bouwen van links naar rechts en als het kan een dubbele rij
je tegenstander komt er niet meer doorheen en dan ondertussen wat peewee's bakken en flash tanks
Je moet moet midden op de map een rij met rocketlaunchers (hoe heten die krengen ook alweer) bouwen van links naar rechts en als het kan een dubbele rij
Als je in het begin al aangevallen wordt, gebruik dan je COMMANDER
... werkt soms best aardig
..
Verwijderd
Als je genoeg energie hebt wel ja 
I luve the smell of melted metal in the morning
D-Gun is cewl
I luve the smell of melted metal in the morning
D-Gun is cewl
Verwijderd
Als je de Arm speelt moet je zo snel mogelijk een paar van die helicopters bouwen en naar zijn commander sturen dan win je gegarandeerd. Hij krijg alle shit over zich heen terwijl jij lekker verder kan bouwen 
Natuurlijk zijn 2 vulcans met een battery rocket launchers er omheen ook niet onaardig
Natuurlijk zijn 2 vulcans met een battery rocket launchers er omheen ook niet onaardig
Ik speel altijd als volgt. (met Core)
Eerst wat metal en solarcollectors. Daarna een kbot fabriek (ofzo)
Gelijktijdig maak ik een airplane-yard.
Maar goed als de kbot fabriek af is 1 construction kbot en daan gelijk een massa snelle units.
Tijdens de productie van de kbots maak ik een airplane-construction craft (ofzo) en dan met hulp van commander (die in tussentijd simpele verdediging heb opgezet) een 4tal advan plane fabrieken.
Van uit deze fabrieken laat ik 1 advan-airplane-construction ding bouwen en daarna ook gelijk een berg stealth fithers.
Als dit gebuurt ga je verder met de verdediging en dergelijke en als je verdediging in orde is, ga je aanvallen (met de dan ook al gebouwde units.
BTW stuur ff een mailtje kunnen we ff testen on-line. (ik zal het niet te moeilijk maken):)
Eerst wat metal en solarcollectors. Daarna een kbot fabriek (ofzo)
Gelijktijdig maak ik een airplane-yard.
Maar goed als de kbot fabriek af is 1 construction kbot en daan gelijk een massa snelle units.
Tijdens de productie van de kbots maak ik een airplane-construction craft (ofzo) en dan met hulp van commander (die in tussentijd simpele verdediging heb opgezet) een 4tal advan plane fabrieken.
Van uit deze fabrieken laat ik 1 advan-airplane-construction ding bouwen en daarna ook gelijk een berg stealth fithers.
Als dit gebuurt ga je verder met de verdediging en dergelijke en als je verdediging in orde is, ga je aanvallen (met de dan ook al gebouwde units.
BTW stuur ff een mailtje kunnen we ff testen on-line. (ik zal het niet te moeilijk maken):)
Hij heeft het over unit independency pack, en dat zijn geloof ik allemaal 3rd party units, heb ik zelf ook wel ff mee gespeeld, is wel vet gein.....
om die units uit te proberen zou 'k gewoon eens metal isles ofzo gaan spelen, en de nme heel laag zetten, en ook bijna geen resources geven en dan fijn units gaan testen....
'k zou het nu echt niet meer weten, maar d'r waren van die tanks die echt zo groot waren als een milennium, die waren vet cool, maar namen en functie enzo weet ik uit m'n hoofd niet meer....
om die units uit te proberen zou 'k gewoon eens metal isles ofzo gaan spelen, en de nme heel laag zetten, en ook bijna geen resources geven en dan fijn units gaan testen....
'k zou het nu echt niet meer weten, maar d'r waren van die tanks die echt zo groot waren als een milennium, die waren vet cool, maar namen en functie enzo weet ik uit m'n hoofd niet meer....
Only dead fish go with the flow
* Toiletman herinnert zich ineens de goede oude nuke bomber.... sjit hoe heette dat ding ook alweer....
fuck zeg, 'k weet idd geen namen meer, wel kan ik me een ontzettend coole streaming laser herinneren, 'k denk dat die longbow ofzo heette.... echt gaaf verdedigigs ding
blies in een paar seconden een millennium op 
kick ass
kick ass
Uhm waar kan die "unit independency pack" vinden/downloaden???
En ik geloof dat er ook patches zijn om het maximum aantal units op te voeren naar 500 of 1000, weet iemand waar ik die kan vinden?
Ik heb gisteren maar weer eens sinds langetijd TA geinstalleerd (+ BT en CC, 3.1 patch) en het is nog steeds verslavend. (werdt alleen iets te hard ingemaakt naar mijn zin door een Amerikaan
, maar het was wel leuk
)
Maar back to the .
Waar haal ik die packs e.d. ???
En ik geloof dat er ook patches zijn om het maximum aantal units op te voeren naar 500 of 1000, weet iemand waar ik die kan vinden?
Ik heb gisteren maar weer eens sinds langetijd TA geinstalleerd (+ BT en CC, 3.1 patch) en het is nog steeds verslavend. (werdt alleen iets te hard ingemaakt naar mijn zin door een Amerikaan
Maar back to the .
Waar haal ik die packs e.d. ???
'k geloof dat www.taucc.com wel leuk was.... en de links van de officiele site... (bestaat die nog) ff kijken...
yup het was taucc..... en trouwens www.tamec.org voor de maps!
haha ik weet het nog wel
van de week ook maar weer eens installen....
haha ik weet het nog wel
Die unit limit increase moest je in een INI file aanpassen, staat wel op www.annihilated.com
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Op TAUCC staat trouwens klein een linkje naar een andere groep die verder is gegaan met TAUIP, want TAUCC is na 2.1 ermee gestopt. Ik had zelf een zwaar gemodde TAUIP 2.0 + extra units. Persoonlijk vond ik hem beter dan TAUIP 2.1
Verwijderd
Als D-FENS is er maar 1 ding voor mij : HAWKS of VAMPIRES oh YEAH die dingen zijn zoo cool
echt superfet hoe ze draaien enzo
maargoed, ter D-FENS moet je ze laten partouieren (hoe schrijf je dat?) doormiddel van een route bouwen om je basis heen terwijl je SHIFT ingedrukt houd ....... suc6 ...
(ik ga het speletje ook maar weer ff opzoeken
)
maargoed, ter D-FENS moet je ze laten partouieren (hoe schrijf je dat?) doormiddel van een route bouwen om je basis heen terwijl je SHIFT ingedrukt houd ....... suc6 ...
(ik ga het speletje ook maar weer ff opzoeken
Verwijderd
Die taucc is nu een pr0n site 
Excuses voor het schoppen, kon het niet laten dit ff te melden....
Excuses voor het schoppen, kon het niet laten dit ff te melden....
Van 2 jaar oud 
Waarom letten mensen hier nooit op de dates
Waarom letten mensen hier nooit op de dates
There is no magic.
Omega units zijn pas cool. Kan je zo'n enorme Omegalab bouwen en van die gave vliegtuigen bouwen. Di zijn van Arm en van Core heb je ook van die dingen maar dan een andere soort (kan niet meer op de naam komen).
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()