Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

kan niet inloggen na wijzigen emailadres

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn eigen account krijg ik nu telkens de melding: Password not correct for this user (no_match) terwijl ik mijn wachtwoord niet heb gewijzigd.
Gister heb ik wel mijn emailadres in mijn profile gewijzigd (waar ik geen bevestiging van heb ontvangen).

Bijkomend probleem: wanneer ik het wachtwoord opvraag dan ontvang ik het niet. M'n popmail werkt wel gewoon goed.

account: papajay
accountid: 29079
oude emailadres: jhuisman20@hotmail.com
nieuwe emailadres: papajay@home.nl (gister opgegeven, daarna problemen)

M.a.w.: HELP !!!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:56

Jaymz

Keep on moving !

Er is een nieuw password naar je nieuwe adres gestuurd, dat is je probleem. Heeft @home een spamfilter oid. 'T kan best zijn dat je daar last van hebt :)

Next time naar gathering@tweakers.net mailen, daar is dat adres voor ;)

Verwijderd

Topicstarter
Het blijft een bug dat ik het mailtje niet ontvang waarin het nieuwe wachtwoord staat. Overige mail komt gewoon direct binnen en ik heb geen spam-filter. Of het moet toevallig zo zijn dat de @home mailserver ten tijde van het verzenden van het nieuwe wachtwoord spontaan gefaald heeft?

Daarnaast vind ik het dubieus dat ik een nieuw wachtwoord gemaild krijg terwijl ik daar niet om gevraagd heb, maar gewoon m'n profile bijwerk. Dat kan ook aangemerkt worden als een bug van het type functional problem.

• Jaymz
  • Laatst online: 11:56

Jaymz

Keep on moving !

Als je je adres aanpast krijg je gewoon een nieuw password, hetgeen overigens gewoon in de FAQ staat :)

• AntonT
  • Laatst online: 14:35

AntonT

One Ton!

Jaymz schreef op 10 augustus 2002 @ 17:32:
Als je je adres aanpast krijg je gewoon een nieuw password, hetgeen overigens gewoon in de FAQ staat :)

Verder lijkt me onderstaande zin, die eveneens onder het mailadres-veld van de "edit_profile"-pagina staat, meer dan duidelijk.
Op een veranderd adres krijg je meteen een nieuw password toegestuurd.

Dit topic is gesloten.