Toon posts:

Browser werkt niet onder WinXP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

M'n internet heeft altijd goed gefunctioneerd onder Windows XP, maar zo ineens kan ik niet meer met m'n browser surfen, krijg telkens (kan pagina niet openen).

Inbellen doet ie wel correct, heb alle instellingen van de optie Verbindingen gecheckt en geen fouten kunnen ontdekken.

Heb meerdere inbel accounts, en geen van deze werkt meer ook de outlook express niet.

Wat ook gek is wanneer ik m'n computer opstart en windowsXP verschijnt begint ie direct met inbellen, ook als ik de verbinding verbreek begint ie telkens opnieuw.

Wie weet een oplossing voor dit probleem?

BVD Menziman

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
1. Welke provider?
2. Waarmee bel je in?
3. Sinds wanneer heb je deze problemen?

4. faq begroetingen onder posts

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb je kazaa geinstalleert staan / of heb je deze recent eraf gehaalt ?
Heb je een firewall geinstalleert staan / of heb je deze recent eraf gehaalt ?

Verwijderd

Topicstarter
Heb inderdaad Kazaa geinstalleerd, kan dat daar aan liggen?

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ja... Althans niet aan Kazaa direct zelf, maar aan de spyware die meegelevert is en geinstalleert staat..
Je krijgt een ip adres toegewezen neem ik aan ... wat gebeurt er als je pingt naar de gateway (Start->Uitvoeren->Run, tik "cmd" in,tik "ipconfig" in, tik "ping <gateway nummer>"), krijg je dan een fout/timeout/antwoord/wat?

En wat is er gebeurt voordat je dat probleem kreeg?
En staat er een firewall geinstalleerd ?

Wat gebeurt er als je New.Net verwijdert uit je ConfiguratieScherm->Software ?
Wat gebeurt er als je Kazaa (en dus New.Net) weer opnieuw installeert?

Mocht je er niet uitkomen verder is het enigste alternatief, je pc opnieuw installeren. Aangezien er waarschijnlijk iets is gebeurt op je pc waardoor je 'ineens' niet meer kan internetten.