Vrolijke modders veroorzaken te hoge draad

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Gepost door: Netman867 op 10 Augustus net na half twaalf. Bron: Tweakers.net

Op Tweakers.net is recentelijk een mod-crisis ontstaan door een groepje moderators in een vrolijke bui. Deze bui is vooral merkbaar in een draadje dat handelt over een nieuw soort koeling. Van de eerste tien reacties waren er al snel zes op de +4 terug te vinden.

Het Tweakers.net Management Team is niet bereikbaar voor commentaar. Onze eigen analysten voorspellen dat, tenzij er spoedig actie wordt ondernomen, de situatie nog verder uit de hand zou kunnen lopen.

Mod Q, bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dit was mij ook al opgevallen, hiervoor was er al een groepje modderbakken die alle reakties te hoog gemodereerd vond. :{

Het is tijd om maar weer eens een stukje op de FP te laten verschijnen over het modden hoe en waarom.
Er lopen nu teveel mensen rond met modpunten zonder dat ze weten wat ze ermee kunnen doen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:04

botoo

💀 too old to die young

Van dit soort 'versteer'modders word ik dus heel moe ;(

voorbeeldje:
Gepost door So Solid vrijdag 9 augustus 2002 - 09:03 Score: 4 (Interessant)
Ik vraag me af hoe betrouwbaar zo'n techniek in de toekomst is. Neemt HP ook verantwoording voor een defecte processor als het blijkt dat je een defecte sproeier hebt gebruikt !!!

Gepost door moie vrijdag 9 augustus 2002 - 09:06 Score: 4 (Inzichtvol)
Als ze zo'n geavanceerde spuitkop kunnen maken, dan kunnen ze 'em vast ook wel self-monitoring maken.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Laatst online: 23-05-2023
Hey Cool! Ik heb van Wouter toen hij mij LM-af maakte een heleboel modpoints gekregen, maar liefst meer dan 100! (Toen ik LM was had ik er vaak 10 ofzo, zo vaak kom ik niet op de FP)

Dus heb ik ook de highfliers in dit draadje ff naar beneden gehaald! :)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:39

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

hmm mn eerste ronde al 24 -1 overgewaardeerd moeten uitdelen, de meest standaard troep, nauwelijks een 1 waard staat op +4
Gepost door PipoDeClown vrijdag 9 augustus 2002 - 08:51 Score: 4 (Inzichtvol)
denk dat het wel een effectieve manier is van koelen, maar is nu nog erg ver gezocht.
is wel ingewikkelde techniek om per stukjes processor een temperatuurmeter, spuit en anfvoer te regelen.

edit:
dus eerst moet een stukje zo warm worden dat de vloeistof vrijwel direct verdampt? ohja de vloeistof verdampt waarschijnlijk niet pas bij 100 graden zoals water.
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=571107
Gepost door F_Blofeld vrijdag 9 augustus 2002 - 09:01 Score: 4 (Inzichtvol)
Ziet er wel koel uit, dat filmpje. Voor degene die 't nog niet hebben gezien: Je ziet dus 'n langwerpige chip, waar op 4 vlakken die vloeistof gesprayd word. BTW de chip staat niet aan, en daarom verdampt niet al 't vloeistof.
Wat ik me wel afvraag hoe ze die damp op een eenvoudige manier gaan terugwinnen?
(spuiten kennen we wel )

-BF-

//edit: typos, ik ben nog steeds niet goed in taal.
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=571116

hmm, daar wordt je niet blij van

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Thanks bazs2000, je beoordeling is doorgevoerd. Je hebt nog 214 moderator punten over.
Zo, alles dat te modden viel heeft van mij nu een moderatie gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Hmm helaas is gebleken dat inderdaad diverse reacties te hoog stonden, hierop heb ik (verder genoemd als wauske) alle overgewaardeerde reacties eenmaal zo heb bestempeld. Indien verder gewenst dat wauske dit nogmaals doet gaarne een bericht terug :P

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er onderhand een hekel aan begin te krijgen dat niemand van de non-TMF crew weet hoe ze moeten modden. Het lijkt wel of men denkt "hee dies leuk die mag omhoog". Daar moet toch inderdaad wel eens iets aan gedaan worden en misschien zoals eerder gezegt ook wel eens een poll of een officiele nieuws post :)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Volgens mij wordt dit soort onwijs hoge moderaties niet veroorzaakt door onwetendheid, maar door vriendjes of kloontjes. Daartegen begin je niets met voorlichting. Bans zijn meer op hun plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Het lijkt mij stug dat zo'n kloontje meteen maar een stuk of 15 reakties omhoog gooit.
En het zou ook toeval zijn als er precies in deze draad meerdere kloontjes rondlopen.

Nee, ik denk eerder dat er een cursus modereren voor beginnende Tweakers gegeven moet worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
bazs2000 schreef op 10 augustus 2002 @ 11:39:
Het is tijd om maar weer eens een stukje op de FP te laten verschijnen over het modden hoe en waarom.
Er lopen nu teveel mensen rond met modpunten zonder dat ze weten wat ze ermee kunnen doen.
Lijkt mij iig geen slecht idee, en niet wachten tot de PM of tot de nieuwe FP, maar meteen *baf* op de FP :)

Oja, done :P
Pagina: 1