Ik heb sinds enkele dagen veel problemen met mijn computer, als ik bepaalde dingen doe, zoals bijvoorbeeld muziek luisteren en downloaden tegelijk crashed mijn systeem om de paar minuten.
Dit is begonnen toen ik een nieuwe netwerkkaart (Realtek 8139) inbouwde omdat een netwerkkaart van hetzelfde type eerder kapot was gegaan.
Eerder stond ook alles op 1 IRQ en waren er geen problemen mee...
In de bios heb ik het al geprobeerd aan te passen maar windows overruled de bios want mijn settings komen gewoon niet door.
Handmatig in windows instellen gaat niet omdat de handmatige configuratie grijs is.
Heeft iemand hier een oplossing voor ?
Ik heb een apparaat of 6 op IRQ 7 staan terwijl ik gewoon genoeg andere IRQ's vrij heb...
Mobo : Chaintech 7AJA2
Dit is begonnen toen ik een nieuwe netwerkkaart (Realtek 8139) inbouwde omdat een netwerkkaart van hetzelfde type eerder kapot was gegaan.
Eerder stond ook alles op 1 IRQ en waren er geen problemen mee...
In de bios heb ik het al geprobeerd aan te passen maar windows overruled de bios want mijn settings komen gewoon niet door.
Handmatig in windows instellen gaat niet omdat de handmatige configuratie grijs is.
Heeft iemand hier een oplossing voor ?
Ik heb een apparaat of 6 op IRQ 7 staan terwijl ik gewoon genoeg andere IRQ's vrij heb...
Mobo : Chaintech 7AJA2