Virussen? Scan ze hier!
Volgens mij is die OGR-hitparade er nu ook al een maand ofzo...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Ja, om half 12 's avonds ofzo, als niemand er meer wat aan heeft.... waarom niet direct na de RC5-parade ?
Virussen? Scan ze hier!
Psies, meestal zijn de stats van OGR-25 er al om 02:00.
Ik vind het een beetje wisselvallig van Onno en wens een verklaring daarvoor.
Verder wil ik zeggen dat Onno erg bedankt wordt voor de RC5-64 stats.
Ik vind het een beetje wisselvallig van Onno en wens een verklaring daarvoor.
Verder wil ik zeggen dat Onno erg bedankt wordt voor de RC5-64 stats.
Awww... moet je om half negen slaapie slaapie doen? 
Anders vraag je toch aan Onno of JIJ de stats mag maken?
Anders vraag je toch aan Onno of JIJ de stats mag maken?
ik vindt dat OGR maar wazig....
ik had dat bij mij ingesteld en toen bleef ie de hele tijd op een blokje dus zo . hangen, of is dat de bedoeling?
ik heb ook ff de buffers weggegooid en nieuwe gehaald, maar dat hielp niet.
ik had dat bij mij ingesteld en toen bleef ie de hele tijd op een blokje dus zo . hangen, of is dat de bedoeling?
ik heb ook ff de buffers weggegooid en nieuwe gehaald, maar dat hielp niet.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 21:25 schreef marble het volgende:
ik vindt dat OGR maar wazig....ik had dat bij mij ingesteld en toen bleef ie de hele tijd op een blokje dus zo . hangen, of is dat de bedoeling?[/quote]dat komt omdat de "blokjes" (gnodes) vele malen groter zijn...........de nummer 1 van nederland doet er per dag 7500............de nummer 1 van nederland bij rc5 doet er 85000
ik vindt dat OGR maar wazig....ik had dat bij mij ingesteld en toen bleef ie de hele tijd op een blokje dus zo . hangen, of is dat de bedoeling?[/quote]dat komt omdat de "blokjes" (gnodes) vele malen groter zijn...........de nummer 1 van nederland doet er per dag 7500............de nummer 1 van nederland bij rc5 doet er 85000
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 21:09 schreef Mr_Atheist het volgende:
Anders vraag je toch aan Onno of JIJ de stats mag maken?[/quote]Hmmm...
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/57031
Anders vraag je toch aan Onno of JIJ de stats mag maken?[/quote]Hmmm...
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/57031
Anoniem: 3557
Als eerste wil ik toch wel ff zeggen dat Onno al heel veel en goed werk verricht voor de DPC. Applausje.

Maaruh Onno, het zou helemaal perfect zijn als je de OGR-DCPH ook dagelijks op tijd zou posten op GoT
Maaruh Onno, het zou helemaal perfect zijn als je de OGR-DCPH ook dagelijks op tijd zou posten op GoT
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 oktober 2000 08:35 schreef DeBoertjes het volgende:
Als eerste wil ik toch wel ff zeggen dat Onno al heel veel en goed werk verricht voor de DPC. Applausje.

Maaruh Onno, het zou helemaal perfect zijn als je de OGR-DCPH ook dagelijks op tijd zou posten op GoT :)[/quote]* PcDealer gaat hier in mee.
Maaruh Onno, het zou helemaal perfect zijn als je de OGR-DCPH ook dagelijks op tijd zou posten op GoT :)[/quote]* PcDealer gaat hier in mee.
Volgende stap !
Nu willen we de OGR-hitparade ook, net als de RC5-parade, op de frontpage hebben iedere dag !
Nu willen we de OGR-hitparade ook, net als de RC5-parade, op de frontpage hebben iedere dag !
Virussen? Scan ze hier!
Wat mij betreft gebeuren dit soort reolutionaire dingen pas als RC5 is afgelopen. Voorlopig kan OGR mij niet boeien
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 oktober 2000 18:48 schreef wildhagen het volgende:
Volgende stap !
Nu willen we de OGR-hitparade ook, net als de RC5-parade, op de frontpage hebben iedere dag ![/quote]Ik ben het compleet met Wildhagen eens!!! Wij zijn ook echte Dutch Power Cows en horen dus ook op de voorpagina
Volgende stap !
Nu willen we de OGR-hitparade ook, net als de RC5-parade, op de frontpage hebben iedere dag ![/quote]Ik ben het compleet met Wildhagen eens!!! Wij zijn ook echte Dutch Power Cows en horen dus ook op de voorpagina
ik vind van niet,
niet op de frontpage iig
anders gaan misschien teveel mensen
ogr doen, en we staan nu "eindelijk"
dagelijks bovenaan
niet op de frontpage iig
dagelijks bovenaan
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 oktober 2000 23:19 schreef bitbyter_ het volgende:
ik vind van niet,
niet op de frontpage iig
dagelijks bovenaan[/quote]Daar ben ik het absoluut niet mee eens en wel om twee redenen:
- Met 200.000 gnodes per dag staan we bij de OGR-competitie ook bijna elke bovenaan. Ik doe op mijn puter 66% van het rc5-blokjes. Oftewel ik doe per dag 225 rc5-blokjes --> 150 Gnodes. Kortom 200.000 Gnodes staat gelijk aan maar 300.000 rc5-blocks. Het verschil met AT ligt bijna elke dag rond 1 miljoen, dus moeten we niet zeuren over 300.000 blokjes. We kunnen dus in beide competities makkelijk iedere dag aan kop komen

- Als OGR ook op de voorpagina komt, dan bieden we gewoon twee competities aan. Dan kan iedereen zelf beslissen waar ze aan mee doen. We leven tenslotte in een vrij land!!
Conclusie: OGR-stats op de voorpagina!!
ik vind van niet,
niet op de frontpage iig
dagelijks bovenaan[/quote]Daar ben ik het absoluut niet mee eens en wel om twee redenen:
- Met 200.000 gnodes per dag staan we bij de OGR-competitie ook bijna elke bovenaan. Ik doe op mijn puter 66% van het rc5-blokjes. Oftewel ik doe per dag 225 rc5-blokjes --> 150 Gnodes. Kortom 200.000 Gnodes staat gelijk aan maar 300.000 rc5-blocks. Het verschil met AT ligt bijna elke dag rond 1 miljoen, dus moeten we niet zeuren over 300.000 blokjes. We kunnen dus in beide competities makkelijk iedere dag aan kop komen
- Als OGR ook op de voorpagina komt, dan bieden we gewoon twee competities aan. Dan kan iedereen zelf beslissen waar ze aan mee doen. We leven tenslotte in een vrij land!!
Conclusie: OGR-stats op de voorpagina!!
Nope foute conclusie. DPC == RC5
En we willen TA van de #1 positie afhouden en das erg belangrijk.
En we willen TA van de #1 positie afhouden en das erg belangrijk.
DPC == Distributed computering
dus ook OGR en SETI@home en alle andere vage projecten zoals priemgetallen zoeken en andere vage dingen oplossen, dus als van al die andere vage projecten mooie en zinvolle stats zijn mogen die van mij ook best op de frontpage.
maar DPC is nu eenmaal groot met rc5 en daarom vinden heel veel mensen het moeilijk om over testappen naar OGR, na alles wat we bereikt hebben met rc5, zoals een nummer 1 positie elke dag en een plaats 3 overall.
het zelfde wat we nu met rc5 hebben gedaan willen sommige mensen(zoals ik) ook met OGR doen, zorgen dat we elke dag op nummer 1 staan en proberen om ook overall op nummer 1 te komen.l
misschien dat dat in sommige gevallen tenkoste zal gaan van rc5, maar zolang we met rc5 nog elke dag op nummer 1 staan vind ik dat er best wat meer OGR gedaan mag worden.
dus ook OGR en SETI@home en alle andere vage projecten zoals priemgetallen zoeken en andere vage dingen oplossen, dus als van al die andere vage projecten mooie en zinvolle stats zijn mogen die van mij ook best op de frontpage.
maar DPC is nu eenmaal groot met rc5 en daarom vinden heel veel mensen het moeilijk om over testappen naar OGR, na alles wat we bereikt hebben met rc5, zoals een nummer 1 positie elke dag en een plaats 3 overall.
het zelfde wat we nu met rc5 hebben gedaan willen sommige mensen(zoals ik) ook met OGR doen, zorgen dat we elke dag op nummer 1 staan en proberen om ook overall op nummer 1 te komen.l
misschien dat dat in sommige gevallen tenkoste zal gaan van rc5, maar zolang we met rc5 nog elke dag op nummer 1 staan vind ik dat er best wat meer OGR gedaan mag worden.
een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo
DPC is alleen DUTCH POWER COWS... Doh!
DC = Distributed COMPUTING... (en computering is zuid-afrikaans...)
DC = Distributed COMPUTING... (en computering is zuid-afrikaans...)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 oktober 2000 21:20 schreef RubZie het volgende:
En we willen TA van de #1 positie afhouden en das erg belangrijk.[/quote]Nou RubZie, klaarblijkelijk heb jij iig geen toekomstvisie!! Want als we straks, bijvoorbeeld 1 februari, staat DPC op #1 en lopen we elke dag 1 miljoen blokjes uit op AT ... en wat schieten we er dan mee op??? Niks, want die sleutel vinden we toch niet. We hebben nu zo'n maar 6% kans op het vinden van de sleutel. Dat stelt dus geen r**t voor!!
Dus in plaats van zinloos een gigantisch grote voorsprong opbouwen op AT heb ik liever een iets minder grote voorsprong in combinatie met een eerste plaats in de daily stats van OGR. DPC is de beste en dat moeten we dus ook bewijzen bij OGR.
OGR-hitparade op tweakers.net!!! :):)
Ennuh ... Onno luister je!!!
En we willen TA van de #1 positie afhouden en das erg belangrijk.[/quote]Nou RubZie, klaarblijkelijk heb jij iig geen toekomstvisie!! Want als we straks, bijvoorbeeld 1 februari, staat DPC op #1 en lopen we elke dag 1 miljoen blokjes uit op AT ... en wat schieten we er dan mee op??? Niks, want die sleutel vinden we toch niet. We hebben nu zo'n maar 6% kans op het vinden van de sleutel. Dat stelt dus geen r**t voor!!
Dus in plaats van zinloos een gigantisch grote voorsprong opbouwen op AT heb ik liever een iets minder grote voorsprong in combinatie met een eerste plaats in de daily stats van OGR. DPC is de beste en dat moeten we dus ook bewijzen bij OGR.
OGR-hitparade op tweakers.net!!! :):)
Ennuh ... Onno luister je!!!
Laten we dan eerst maar ervoor zorgen dat we eerste komen te staan. Dan pas kunnen we verder gaan denken aan andere projecten.
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Pagina: 1