Toon posts:

counterstrike refreshrate probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okee ik weet dat jullie dit probleem vast al een tijd geleden hebben besproken en dat ik het met search zou kunnen vinden maar de search werkt niet ofzo.

ik heb dus geforce 4 ti 4200 en in het spel springt spel terug naar 60 hz. heb ik alleen met dit spel. heb de geforce omega drivers geinstalleerd en multires en hem de 85hz laten forceren. Toch springt CS naar 60 hz. moest je niet ergens iets in een dat file veranderen? ik kan het niet vinden... help me

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

* himlims_ vsync

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:56

Pubbert

random gestoord

dl de refreshrate fix dan ofzo :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat heeft lijkt mij niks met Vsync te maken, die limiteerd alleen maar het aantal fps zodat het niet hoger gaat dan het aantal Hz van je monitor :)
Dond3r schreef op 10 augustus 2002 @ 11:06:
dl de refreshrate fix dan ofzo :)
Zoiets had hij toch al gedaan? :?
Maarja, nog eens proberen maar met aan ander programma kan nooit kwaad idd.
probeer dan powerstrip eens, dat werkt bij mij altijd wel goed. :)

🌞🍃

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:49
met powerstrip kun je je refreshrate heerlijk vastpinnen op de gewenste frequentie :)

* Crash Crash doet dat namelijk ook

Verwijderd

Topicstarter
Mensen mensen.... gebruikt geen van jullie die omega drivers van Nvidia dan? multires is een onderdeel van powerstrip.... die pint de refreshrate ook vast. en dat werkt bij alle spellen behalve Counterstrike. Dat is het probleem. Het ligt dus iets bij countyerstrike. Heeft niemand van jullie dat probleem dan? een vriend van me die ook CS heeft en een geforce 4 heeft hetzelfde probleem.

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10-2025
er is een nieuwe refresh rate fix uit pasgeleden die dit probleem heeft opgelost bij mij, je draaait zeker windows xp

Ik had ook altijd 85 Hz in windows en dan in cs ineens 60. Progje was een tijdje geleden te vinden op tweakers.net, ik zal eens even gaan zoeken voor je.

edit:

Gevonden : http://www.pagehosting.co.uk/rf/ ---> Download

Verwijderd

Topicstarter
hehe... daar heb iok nou wat aan... dank je Carnagy... eindelijk probleem opgelosty... ja met refreshrate fix van jou is het gelukt... dank je wel....

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Download gewoon powerstrip en stel hem goed in heb ik ook en heb ook xp.... B)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:49
die is idd ook zeer handig, maar werkt niet altijd (meestal wel hoor :) )

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-01 17:10

flexje

got-father

zet AA op 4x , dan is ie weer normaal

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-12-2025

scim

Nani?

Mja, CS en Q2 zijn de enige games die ik tegen ben gekomen, die terwijl vsync uitstaat, niet verder gaan dan wat je monitor trekt (tot 100 fps).
En aangezien win2k/winxp een block hebben in games van 60 Hz, is je FPS ook 60, tenminste das mijn ervaring :)
Refreshforce installen en het werkt, of refreshlock, rivatuner enz. enz. genoeg progsels om het te omzeilen iig.

Verwijderd

Topicstarter
Sorcerer... het gaat er niet om dat de fps niet boven de 60 kwamen... maar gewoon omdat ik pijn aan me ogen kreeg bij een refreshrate van 60hz... en AA op 4x zetten en die onzin slaat nergens op... ik klaag toch niet over het aantal fps? ALLEEN over de refreshrate die terugsprong naar 60Hz. Nu dankzij refreshforce blijft hij wel op 85 staan. Ik zet vsync bij Cstrike trouwens wel aan omdat ik het idee heb dat het dan wat soepeler loopt. okee de fps komt niet boven de 85 uit maar ik moet zeggen dat dat me redelijk koud laat, aangezien ik 85 fps snel zat vind

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-01 17:10

flexje

got-father

en AA op 4x zetten en die onzin slaat nergens op...
wat zeur je nou? heb je het al geprobeerd dan? ik heb het toch ook , zelfde probleem , ik zet AA op 4x en k heb er nu veel minder last van....
eerst proberen en dan pas zeiken graag. jij vraagt ONS om hulp....

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

Topicstarter
JA vraag om hulp.. maar je geeft geen antwoord op de vraag... en door AA op 4x te zetten springt mun monitor niet op 85 hz. maaar dat doet hij al dankzij refreshforce... want daar kun je de refreshrate mee locken.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-01 17:15
Idd FSAA heeft hier geen ruk mee te maken. De enige oplossingen die hiervoor zijn zijn refreshrate fixes. Verder niks.

Steam

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:53

Maxow

Hidden Sound System

nieuwe vid. kaart kopen ;)
Pagina: 1