Ik ga maandag beginnen met mijn introductie aan de universiteit, en nu had ik begrepen dat nieuwe studenten een telefoon van de universiteit krijgen. Ik sta op het punt een nieuwe telefoon te kopen, dus ik wil even weten of dit klopt.
Verwijderd
Er is nog steeds een WAP regeling ja, je kunt goedkoper via de ut dan een abbonement van O2 krijgen en er is de keuze uit een aantal toestellen (oude tering toestellen) zodat je dan via de UT kunt wappen voor o.a cijfers en uitslagen etc..
van de site van de UT:
TOESTELAANBOD
Alle toestellen zijn ook los te koop bij Gotcha4u, dus zonder WAP2@UT-abonnement. In dat geval geldt niet de actieprijs, maar de prijs in de kolom 'losse verkoop'.
U kunt hiervoor terecht bij Gotcha4u.
Tijdens WAP2@UT zijn geen PDA's of notebooks te koop.
Klik op het toesteltype voor de productinformatie.
Alle prijzen zijn inclusief 19% BTW. actieprijs losse verkoop
Siemens C35i ¤ 50 ¤ 180
Siemens M35i ¤ 69 ¤ 199
Siemens S35i ¤ 185 ¤ 315
Nokia 3330 ¤ 95 ¤ 225
Nokia 6210 ¤ 189 ¤ 319
Ericsson T20e ¤ 65 ¤ 195
Ericsson T29 ¤ 135 ¤ 265
Prijswijzigingen voorbehouden.
ABONNEMENTSKOSTEN
Als u een toestel met actieprijs aanschaft (zie toestelaanbod), kunt u één van de onderstaande abonnementen kiezen.
Voor de abonnementen met een gratis beltegoed geldt dat de gebruiker maximaal 100 overgebleven minuten van het beltegoed mag meenemen naar de volgende maand. Gotcha4u doet haar best om dat aantal mee te nemen minuten te vermelden op de factuur. Alle prijzen zijn inclusief 19% BTW.
Onderstaande tarieven gelden tot 1 juni 2002.
Eerstejaars en oudejaarsstudenten die voor het eerst deelnemen aan het WAP-project konden kiezen uit:
· een gratis abonnement + ¤ 50,00 korting op de actieprijs of
· een abonnement voor ¤ 11,00 per maand + 100 gratis belminuten per maand + ¤ 50,00 korting op de actieprijs.
Door de korting was de Siemens C35 al gratis!
van de site van de UT:
TOESTELAANBOD
Alle toestellen zijn ook los te koop bij Gotcha4u, dus zonder WAP2@UT-abonnement. In dat geval geldt niet de actieprijs, maar de prijs in de kolom 'losse verkoop'.
U kunt hiervoor terecht bij Gotcha4u.
Tijdens WAP2@UT zijn geen PDA's of notebooks te koop.
Klik op het toesteltype voor de productinformatie.
Alle prijzen zijn inclusief 19% BTW. actieprijs losse verkoop
Siemens C35i ¤ 50 ¤ 180
Siemens M35i ¤ 69 ¤ 199
Siemens S35i ¤ 185 ¤ 315
Nokia 3330 ¤ 95 ¤ 225
Nokia 6210 ¤ 189 ¤ 319
Ericsson T20e ¤ 65 ¤ 195
Ericsson T29 ¤ 135 ¤ 265
Prijswijzigingen voorbehouden.
ABONNEMENTSKOSTEN
Als u een toestel met actieprijs aanschaft (zie toestelaanbod), kunt u één van de onderstaande abonnementen kiezen.
Voor de abonnementen met een gratis beltegoed geldt dat de gebruiker maximaal 100 overgebleven minuten van het beltegoed mag meenemen naar de volgende maand. Gotcha4u doet haar best om dat aantal mee te nemen minuten te vermelden op de factuur. Alle prijzen zijn inclusief 19% BTW.
Onderstaande tarieven gelden tot 1 juni 2002.
Eerstejaars en oudejaarsstudenten die voor het eerst deelnemen aan het WAP-project konden kiezen uit:
· een gratis abonnement + ¤ 50,00 korting op de actieprijs of
· een abonnement voor ¤ 11,00 per maand + 100 gratis belminuten per maand + ¤ 50,00 korting op de actieprijs.
Door de korting was de Siemens C35 al gratis!
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2002 12:11 . Reden: ff info opgezocht ]
Dit actie is inmiddels afgelopen (was tot juli dit jaar voor huidige studenten), ik betwijfel of er dit jaar wéér een actie komt. Het scheen al lastig te zijn om de actie van vorig jaar te regelen.
vermoed dat ze wel weer hun best zullen doen om het nog een keer te regelen, per slot van rekening blijft het toch een studententrekkertje
Als het meezit ben ik vogendjaar ook op de UT, maar een nieuwe foon hoef ik niet, ik ben tevreden met de foon die ik nu heb, tenzij die nieuwe natuurlijk veel beter is, maar dat zal wel een C45 geval zijn ofzo.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
dus hier klopt waarschijnlijk niets van?
Verwijderd
Voor zover ik weet is het nog niet zeker of er weer telefoons voor alle eerstejaars zijn, m.a.w. het is niet gezegd dat je er eentje krijgt, maar zeker ook niet dat je er niet eentje krijgt.arjandijk schreef op 10 augustus 2002 @ 22:33:
dus hier klopt waarschijnlijk niets van?
Tja, verkoop het toestel, en gebruik het abbo. Vooral met bellen naar andere UT-studenten is het mooi goedkoop, zelfs goedkoper als via vast toestel naar gsm geloof ikC}{@0$ schreef op 10 augustus 2002 @ 18:17:
Als het meezit ben ik vogendjaar ook op de UT, maar een nieuwe foon hoef ik niet, ik ben tevreden met de foon die ik nu heb, tenzij die nieuwe natuurlijk veel beter is, maar dat zal wel een C45 geval zijn ofzo.
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
ik heb al wat gevonden www.wirelesscampus.nl gaat waarschijnlijk vanaf oktober lopen
Verwijderd
Als het goed is zit ik volgend jaar op de ut, dan kan ik dat simmetje wel in mijn huidige phone stoppen toch>
Pagina: 1