Samsung/Samsung bestelt. Maar...

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik had een tijdje geleden bij eynstein Samsung/Sasmung PC2700 512mb geheugen bestelt.

Nu krijg ik dat binnen zijn het samsung chipjes op een Apacer plaatje.
Moet ik hier over gaan zeuren?

hier copy paste uit de mail:

Mijn mail
Hallo,

Dat Major 512 PC2700 geheugen. Is dat Samsung/Samsung? Dus Brand on Brand.
Bedankt
Jordy
Hun antwoord
Hallo,

De modules zijn momenteel inderdaad brand/brand.

Mvgr,
Jos
eynstein computers
Deze signatuur is algemeen en NIET persoonlijk bedoeld...
Vermeld in je mail een tel.nr!
Heb je vragen? Kijk eerst in onze FAQ!
Geen negatief woord over Eynstein Computers hoor!!
Ik heb ze helemaal krom gemaild met allerlei vragen. 2 bestellingen die in 1 keer mochten verzonden worden. Bedragen die anders werden. enz.
Echt een top zaak.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Daar is de Shop Survey voor :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:56
Het is niet echt netjes, maar echt een ramp is het niet.

De chipjes zijn van Samsung, dus hoge snelheden zullen ze wel halen :)

Kijk, als het pcb nu van een een of ander vaag merk was, dan kan ik me voorstellen dat je het niet oke vind, maar het is van apacher, ook geen kleine in de geheugenmarkt :)

• Xavier
  • Niet online
:|

Dat begrijp ik ook.
Ik wil alleen door dit kleine dingetje dat mensen niet negatief gaan denken over Eynstein. Omdat ik het een top zaak vind.

Maar dat is off-topic

Moet ik het gaan ruilen?

• Xavier
  • Niet online
Cutebritney schreef op 10 augustus 2002 @ 09:46:
Het is niet echt netjes, maar echt een ramp is het niet.

De chipjes zijn van Samsung, dus hoge snelheden zullen ze wel halen :)

Kijk, als het pcb nu van een een of ander vaag merk was, dan kan ik me voorstellen dat je het niet oke vind, maar het is van apacher, ook geen kleine in de geheugenmarkt :)
Dus ik kan hier wel goede dingen van verwachten?
Lijkt me wel eigenlijk.
Staat ook netjes op het plankje dat het cas2.5
"512 UNB PC2700 CL2.5"
Apacer.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Anders neem je nogmaals contact met hun op? Gewoon vragen hoe het zit met Apacer/Samsung reepjes. Vraag anders ook of je het niet kan inruilen voor Samsung/Samsung reepjes. De klant is immers koning :)

• getty
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-04 13:22
offtopic:
Ik zie op hun site helemaal geen Samsung geheugen staan, hebben ze dit wel? Ik ben namelijk ook op zoek naar Samsung geheugen

A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.

• Xavier
  • Niet online
getty schreef op 10 augustus 2002 @ 09:56:
offtopic:
Ik zie op hun site helemaal geen Samsung geheugen staan, hebben ze dit wel? Ik ben namelijk ook op zoek naar Samsung geheugen
Ja het heet daar major geheugen.
In de pricewatch stond dat ze het hadden en ik vroeg dus of dat Major dat Samsung/Samsung geheugen is.
BalusC schreef op 10 augustus 2002 @ 09:53:
Anders neem je nogmaals contact met hun op? Gewoon vragen hoe het zit met Apacer/Samsung reepjes. Vraag anders ook of je het niet kan inruilen voor Samsung/Samsung reepjes. De klant is immers koning :)
Ja dat wel.
Maar ik had de CPUkoeler en geheugen ongeveer 1,5 week geleden bestelt.
En vorige woensdag de CPU met unlock. Dus ik had ze gemaild van jullie kunnen ff wachten met versturen.

Ik heb in totaal 9 e-mailtjes van die gasten gehad.
Het lijkt nu alsof ik een zeikerd overkom.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:36

Floor-is

5.2

Ontopic:

Je vraagt in je e-mail of het samsung on samsung geheugen is, eigenlijk krijg je daar geen antwoord op van Eynstein, die zeggen namelijk dat het geheugen merk op merk is.

Dus het kan samsung op apacer zijn of samsung op samsung of bijv. samsung op transcend. Je hebt dus wel een beter reepje dan samsung op yoki-toki maar ze hebben niet samsung op samsung verstuurd en ze hebben eigenlijk ook geen echt antwoord op je mailtje gestuurd.

Eerlijk gezegd zou ik er niet over zeuren, de combo die je nu hebt is ook errug goed, dus dat zal allemaal wel loslopen :)

BTW: De PC2700 modules van Dane-Elec zijn vaak ook samsung-samsung, eigenlijk wel geinig dat ze dus 'samsung originals' verkopen :)

Bericht hierboven

• Xavier
  • Niet online
Floris schreef op 10 augustus 2002 @ 10:06:
Ontopic:

Je vraagt in je e-mail of het samsung on samsung geheugen is, eigenlijk krijg je daar geen antwoord op van Eynstein, die zeggen namelijk dat het geheugen merk op merk is.

Dus het kan samsung op apacer zijn of samsung op samsung of bijv. samsung op transcend. Je hebt dus wel een beter reepje dan samsung op yoki-toki maar ze hebben niet samsung op samsung verstuurd en ze hebben eigenlijk ook geen echt antwoord op je mailtje gestuurd.

Eerlijk gezegd zou ik er niet over zeuren, de combo die je nu hebt is ook errug goed, dus dat zal allemaal wel loslopen :)

BTW: De PC2700 modules van Dane-Elec zijn vaak ook samsung-samsung, eigenlijk wel geinig dat ze dus 'samsung originals' verkopen :)
Ok thanx!

Ik hou het geheugen.
Nou wacht op mijn mobo van Digiworld dat al 1,5 week duurt :( En als je hem krijgt dat je de verkeerde krijgt :(

En dan krijg ik maandag of dinsdag de Spacer en Arctic Silver 3 :)

Iedereen bedankt!
Ik hou het geheugen!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:10

Exirion

Gadgetfetisjist

En anders bel je ze zelf even?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.