Toon posts:

Spelen jullie nog Starcraft?

Pagina: 1
Acties:
  • 422 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mijn lieve tweakertjes :+.
Spelen jullie nog wel eens starcraft? :D
Ik heb dit laatst bij mijn vriend thuis gespeelt op een p1 133 dacht ik, en ik was meteen verslaafd :D.
Het is zo ja uhm goddelijk _/-\o_.
Laat me weten of jullie het ook spelen, anders kom ff langs bij irc.tweakers.net #spielerij.
Ik ben er altijd :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:22
uiteraard sc > all :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wat is jouw favo ras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Heb het een tijdje geleden weer gespeeld nog steeds de beste strategie spel naar mijn mening, maar ik ben er niet lang mee doorgegaan. Tijdens het spelen blijft het spel door het hele spel van de cd laden en hardeschrijf. Dat maakt nogal een kabaal dus ben ik er maar mee gekapt.

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
stormblade32 schreef op 10 augustus 2002 @ 08:25:
Heb het een tijdje geleden weer gespeeld nog steeds de beste strategie spel naar mijn mening, maar ik ben er niet lang mee doorgegaan. Tijdens het spelen blijft het spel door het hele spel van de cd laden en hardeschrijf. Dat maakt nogal een kabaal dus ben ik er maar mee gekapt.
Hmm sorry heb er geen last van.
En het is idd een heel goed strategie spel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:50

Pubbert

random gestoord

heb ut op mijn eerste windows95 spel gedaan.. vond het alleen geen ene ruk aan :P

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dond3r schreef op 10 augustus 2002 @ 11:41:
heb ut op mijn eerste windows95 spel gedaan.. vond het alleen geen ene ruk aan :P
wtf dat kan niet!!!! het is de ultime strategie spel!

ik vond het ook geen ruk aan, maar dit werd me toegeschreeuwd op een lanparty ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Starcraft is zo koel, toen ik op vakantie was met laptop en vriend was mee hebben we dit spel 72uur gespeeld ofzow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

vind het alleen stom dat ze nog steeds geen deel 2 uitbrengen meestal is het meteen als iets een succes is uitmelken die hap

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 17:02
Ligt het aan mij of rulet Blizzard gewoon de pan uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 19:17
Blizzard heeft nog nooit een spel afgeleverd die slecht was (ontvangen) :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Nee dat klopt.
Kennen jullie Blackhawk nog ? :)

* likkepot verdwijnt weer met zijn gedachten in zijn jonge jaren en huilt zachtjes...

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesTiberius
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-03-2006

JamesTiberius

Feel the magic

Ik speel nog graag & vaak star craft multiplayer zolang als het spel bestaat. Eigenlijk alleen met de Protos.

I laugh in the face of danger ... ... then I hide and wait until it goes away -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet de exp kopen :)
brood war
dies veel beter MP, het niveau is hoger, en daarbij heb je het voordeel dat als je daarna eens SC MP doet dat je de SC'ers maar newbie vindt en de meesten ook wel zal beaten :P
niet dat iedere sc speler slecht is maar de goede spelers spelen bw. daar kan je dus ook het snelst vooruitgaan als je goed wilt worden.

ik speel het niet meer zovaak omdat er veel mensen zijn overgestapt naar war3, maar doe het nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 18:46
Nee, Starcraft (Broodwar natuurlijk) speel ik niet meer.

WARCRAFT III is het helemaal... , maar wacht wel op SC2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
zerg roelt man!

Zerglings alore >:)

edit:

<--- zie icoon, zou ik van SC houden ;)

[ Voor 0% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 10-08-2002 13:17 . Reden: ffies nog wat toevoegen ;) ]

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het gisterenavond toevallig nog even gespeeld, maar ik heb geloof ik de afgelopen tijd teveel warcraft3 gespeeld, kon er niet veel meer van...

Ik hou het wel bij WC3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:29

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Mijn favoriete ras zijn de Terrans. Siege tanks in combinatie met een Science vessel, en een zooi marines + medics rulen.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:01

Rival24

I'll Be Back

Ik had meer verwacht van WC3, ik d8 dat ik dat wel zou gaan spelen, maar ik vond er niet veel aan, dus hou ik het bij starcraft. Ik heb sinds kort pas al die vage 'use map settings' maps ontdekt. Voor degene die ze niet kennen, PROBEER HET. Mijn favo ras is trouwens protoss (dan terran en als laatste zerg). Mijn Starcraft naam is overigens Rival24 en ik zit vaak in channel clandor of maffia @ europe server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yepz, kan het hier bij me ouders thuis nou met z'n 5-en op lan doen (jaja, we hebben veel pc's :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
terran
lekker degelijk ras :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Laatst online: 17:51
Starcraft broodwars roels jah, speel t nog steeds online.

weinig/geen cheaters, meest compatible spel wat ik ook ken werkt zonder gezeik onder elke windows versie straight out da box

Heerlijk spel gewoon!

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:02
damn, ik herinner me opeens dat ik m laatst bij de dynabyte heb gehaald. starcraft+broodwar voor weinig :)

gaat t maar eens spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:16
stormblade32 schreef op 10 augustus 2002 @ 12:44:
vind het alleen stom dat ze nog steeds geen deel 2 uitbrengen meestal is het meteen als iets een succes is uitmelken die hap
hmmm

verschil War2 <-> War3 is 7 jaar ofzo... :?

ik denk dat je dan nog wel ff mag wachten tot Starcraft 2 komt :Y)

trouwens wel beter dat het nóg steeds niet komt, want hoe meer tijd ze hebben hoe beter het spel word.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Turismo schreef op 10 augustus 2002 @ 14:56:
Starcraft broodwars roels jah, speel t nog steeds online.

weinig/geen cheaters, meest compatible spel wat ik ook ken werkt zonder gezeik onder elke windows versie straight out da box

Heerlijk spel gewoon!
hehe dat van die cheaters valt wel tegen toch nog best veel cheaters denk ik...
zeker onder de koreaantjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel veel cheaters :]
alleen vaak weet je het zelf niet
veel mensen proberen het goed te verbergen
af en toe laten ze het eens een klein beetje doorschemeren als het echt moet
en dan zeggen ze "just luck" Tt

je kunt dan op de rep ook niet echt zien of het hack is of geluk
voor mij bestaat er dan ook geen luck, alles wat een beetje vaag eruit ziet noem ik hack :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:15
Ik speel het ook nog wel eens, ik kreeg op school es een keer dit spel in hande gedrukt, thuis geinstalleerd (sc en bw) en het had hetzelfde effect als wc3 een tijdje geleden

het probleem is dus elke keer als ik dit spel speel, dat ik meestal 2/3 weken hiermee doorga, totdat ik opeens echt muurvast zit :D

Het is simpelweg een van de beste games in dit genre

*TLRnZ vraagt zich opeens af van wie hij die 2cd's al anderhalf jaar leent

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:04
screens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel starcraft nog steeds op de LAN 's waar ik naar toe ga ik vind het nog steeds een welkome afwisseling tussen al het FPS geweld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

STARCRAFT RULEZZZZZZZZ (meer kan er niet over gezegd worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 13:54

PromWarMachine

Forsaken Archer

StarCraft is gewoon een stoer spel! 'k Heb er nu zo'n 1500 games op de teller staan, alleen online :Y)

Dat is echter wel Broodwar ;)
Maar nu met WarCraft III heb ik er helaas weinig tijd voor :/

En nu begint ook nog m'n fulltime stage, arghhhh :'(

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas, alle 2 cd's zijn versleten :o :'( :( ik heb zoveel gespeeld. Moet maar weer es een keertje van de bieb lenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:X
Ik ga nu ook maar weer eens potje spelen (/me is nog dikke noob :P).
Maaruh als iemand een keer wil spelen:
msn: buffy_owns@hotmail.com (jaha ik weet mijn email ruled :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, als mijn cd niet praktscih doorgesleten was zou ik het nu nog spelen. Brute lol op de LAN wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel SC nu 3 jaar ongeveer, vroeger veel.. nu alleen nog maar bij momenten.. tis imho nog steeds het beste spel ooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 11:48:
ik speel SC nu 3 jaar ongeveer, vroeger veel.. nu alleen nog maar bij momenten.. tis imho nog steeds het beste spel ooit :)
spelen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Oeeeh SC heb ik ook langgggggg gespeeld.. nu niet meer.. weet wel dat het het beste strategie spel is...

En JA Red Alert is er niks bij.. Zelfs Red Alert 2 niet, SC is gewoon zo goed op elkaar afgestemd enzo.. echt goed gewoon.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wil met iemand spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gulie
  • Laatst online: 12-12-2024
dan ga je tog op Battel.net spelen ;)
en ja het ok ik vint dat het spel nogsteeds rokt en _/-\o_ is
het spel blijft gewoon goeeee en zurk blijft roelen man >:)

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Dat blizzard zich maar lekker op strategie richt en ID Software op First Person Shooters dan komt komt alles goed...... Laat die kerels bij Epic en Westwood maar wat aanprutsen... (FI)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Laatst online: 10:25

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Even een vraagje, kun je starcraft maar in 1 (640x480) resolutie spelen, of zit er ergens een optie waarin je dat kunt veranderen? Denk er zelf ook over om hem weer te installen

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:56

Soullie

Planeshift

HertogJan schreef op 10 augustus 2002 @ 13:15:
Nee, Starcraft (Broodwar natuurlijk) speel ik niet meer.

WARCRAFT III is het helemaal... , maar wacht wel op SC2 :)
-Idem-
Ligt het aan mij of rulet Blizzard gewoon de pan uit
ligt niet aan jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 12-10 13:54

PromWarMachine

Forsaken Archer

StefSOFT schreef op 12 augustus 2002 @ 12:44:
Even een vraagje, kun je starcraft maar in 1 (640x480) resolutie spelen, of zit er ergens een optie waarin je dat kunt veranderen? Denk er zelf ook over om hem weer te installen
Nee, dit is een van de zeer weinige beperkingen van dit ontzettend gave, verslavende spel. Jammer.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StefSOFT schreef op 12 augustus 2002 @ 12:44:
Helaas, je zit vast aan de 640x480 resolutie.

Ik speel zelf geen Starcraft meer, wel ERG veel gedaan, ook op LAN's en zo, maarja.. na 4/5 jaar of zo heb ik het wel gezien eigenlijk.. :{

<edit> grrr Aris, hoe durf je sneller te zijn dan ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet alleen Starcraft is mooi maar wat denken jullie dan van Diablo 2, das pas mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmm ja ook, maar ik wil starcraften met tweakers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 12:57:
Niet alleen Starcraft is mooi maar wat denken jullie dan van Diablo 2, das pas mooi
ja ok.. en :? What's your point? We hebben het hier niet over Diablo 2, of hoe mooi het wel niet is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap ik maar mijn computer is dood ben nu maar met de ouwe bezig is alleen niet zo snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

PFffffffffffft, das lang geleden. Ik heb vroeger nog ontzettend veel mods gemaakt voor SC, ben zelfs begonnen aan zo'n total conversion naar Star Wars toe (tjah, had zo'n fase he)... BAGV. Waren best ver gevorderd en toen werd ik het zat, en aangezien ik de enige developer was in een team van 10 man storte toen de hele boel in :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
ik vind starcraft lang niet meer zo tof als vroeger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 12:50:
[...]
Helaas, je zit vast aan de 640x480 resolutie.

Ik speel zelf geen Starcraft meer, wel ERG veel gedaan, ook op LAN's en zo, maarja.. na 4/5 jaar of zo heb ik het wel gezien eigenlijk.. :{

<edit> grrr Aris, hoe durf je sneller te zijn dan ik :(
die resolutie is juist geweldig, omdat iedereen dit heeft blijft t spel toch eerlijk en heeft iemand met n P4 niet t voordeel dat hij op 2048x1534 kan spelen en de hele map in een beeld ziet....
En ik speel t spel al zolang t uit is en t blijft gewoon gaaf...
SC > all RTS games...
zelfs blizz zelf kan (waarschijnlijk) niks beters meer maken (zeker niet als t zo crappy 3d word...)

edit:
RESOLUTIE PLZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik klaag ook niet over de resolutie, maar het zou gewoon fijn zijn als de reso wat hoger zou kunnen, net zoals bij WC3, iedereen wel dezelfde standpunt en zo want 640x480 op een '19 is toch niet super fijntjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowdog > all _/-\o_

op uswest gebruikt hij SlayerS_`BoxeR` als nick O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Hehe ya naja Smorrie kan dr ook wat van :D

Hij's IntoTheRain maakte me laatst nog met 3-0 in 'geMBC's the lord of race war'..
helaas ik moest mn meerdere erkenning :(

erh... wake up plz ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De VODs, van GEMBC (= Koreaanse BroodWar Televisiezender)

IntoTheRain vs SlayerS_`BoxeR` game 1
IntoTheRain vs SlayerS_`BoxeR` game 2

race war tourney ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is dus progaming :]
Hoogste niveau wat er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

cnc is toch beter

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaf258
  • Laatst online: 27-02 12:21

daaf258

For Aiur

Waarom?
Beetje motivatie aub.
Ik vind sc beter omdat... Het meer taktieken toelaat dan c&c. En drie verschillende rassen roelt ook. En het straalt gewoon een superlekker sfeertje uit (maar das persoonlijk)
TIP: speel sc met muziek van de Prodigy eronder. Dat ruleerd!(en dit ook persoonlijk)

- specs - audioscrobbler -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

Cnc is veel realistischer, ik houd nietzo van "verzonnen" schepsels, ook al heb je dan wat minder tactics, ik voel me er gewoon lekker op me gemak in zon cnc level

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Waterlelie schreef op 13 augustus 2002 @ 00:56:
Cnc is veel realistischer, ik houd nietzo van "verzonnen" schepsels, ook al heb je dan wat minder tactics, ik voel me er gewoon lekker op me gemak in zon cnc level
sorry kerel maar C&C is ook de grootste onzin die er bestaat, geen enkel stukje komt ook maar overeen met de werkelijkheid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

c&c aka wie heeft het snelst de meeste tanks en heeft dan ook gewonnen
daarom is het brak ;]

sc/bw aka wie kan zijn macro goed beheren en daarbij ook goed micro'en en scout goed zodat hij ziet wat zijn opp doet en daarop inspeelt heeft gewonnen
dat maakt sc/bw veel leuker, zeker als je tegen spelers speelt die ook goed weet hoe het spel in elkaar zit, dan moet je echt alle truukjes uit je oude doos halen om te winnen :)
En heel de game door blijven expen en doorbouwen, naja goede macro dus ;)

Ik heb de westwood games ook multiplayer gedaan en het enige wat je moet doen is mass tanks. Er zijn verder ook geen upgrades enzo, het enige wat wel tricky is zijn engineers.
Je kunt geen attack-move gebruiken en meerdere facts bakken laat je tanks sneller maken maar meerdere tegelijk kan niet.

Realistisch is het ook niet. Dan kun je netzo goed Terran vs Terran op sc spelen ^_^
(terran = human race)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

Ik vind idd die rushes niet leuk, dat ze even met zn 3en jou basis platwalsen meet een onoverkomelijke hoeveelheid tanks(voor sommige is dit de enige anier om te winnen, maar het verpest het gewoon om dat JIJ een andere strategie doorloopt, mi de enige boeiende en meest realistsche)

Dus als een spel de kans krijgt om te "groeien" is het zekers wel boeiend.

Als reactie op rival24 wil ik zeggen dat ik de voertuigen van cnc reaistischer zijn, ik noem tanks ingis bazookas, zijn gewoon foguren die ook irl gebruitk worden, dit in tegesteling tot sc waar de meeste wezens gewoon verzonnen zijn, mi Nep, nofi

[ Voor 0% gewijzigd door Waterlelie op 13-08-2002 01:47 . Reden: :9~ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik moet Smorrie gelijk geven, ik heb veel RA2 gespeelt en kwam zelfs in de top 100, enigste wat je goed moet leren is rushen, maar dan is een game binnen 4 min afgelopen (fun :? ).
En met Starcraft is het gewoon anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

draakhoofd schreef op 12 augustus 2002 @ 13:40:
ik vind starcraft lang niet meer zo tof als vroeger
tja, dat ligt 100% aan de grapics, omdat je mooier gewent bent. Maar de gameplay is het helemaal :) Drom, SC2 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik vond C&C ook veel leuker :) Je moet gewoon zorgen dat je tegen een leuke tegenstander speelt die ook tactics gebruikt ipv rushen :) Met elke RTS kun je domweg rushen...

Had je in RA1 tankrushes, zo had je in Tiberian Sun weer commando en banshee rushes.. :) Maar er zijn ook lui die geven om een goed potje ipv een saai en snel potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 17:19:
Ja ik moet Smorrie gelijk geven, ik heb veel RA2 gespeelt en kwam zelfs in de top 100, enigste wat je goed moet leren is rushen, maar dan is een game binnen 4 min afgelopen (fun :? ).
En met Starcraft is het gewoon anders.
Nee dat is ook niet leuk, en het verpest mi het online gedeelte een beetje, ik probeer dan ook met mensen te spelen waarvan ik weet dat je "normaal"spelen
en dan is het wel superfun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
hehe yep RA is snel tanks rammen... heb t ook op Kali gespeeld maar tis echt nix anders... als je meerdere factories bouwt kan je niet 2 untis bouwen maar gaat t bouwen IETS sneller echt heel klein beetje niet echt leuk dus...
nee geef mij maar DE beste RTS (aka SC/BW) ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind van mezelf toch wel da'k een rts fanaat ben maar ik heb StarCraft nog nooit eerder gespeeld dan een week geleden (dus toch geen rts kenner bla bla bla :)) en ik vond het 'wel aardig'. Het was zoals iemand al voor mij zei; bij C&C heb je iets meer raakvlakken met het 'echt'; tanks en soldaten en artillery e.d. zijn min of meer beter bevatbaar dan vreemde alien schepsels.
Maar ik vond het wel leuk om eventjes te spelen, graphics gingen nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
een aantal goede punten aan SC/BW t.o.v. C&C reeks:

1. 3 compleet verschillende rassen met compleet verschillende units (air en ground) die niet op mekaar lijken (in C&C lijkt alles op mekaar)...

2. Zeer goede balance en elk ras heeft goede defensive capabilities waardoor games niet zomaar gewonnen kunnen worden door een enkele simpele rush als 2 spelers aan elkaar gewaagd zijn...

3. het gebruik van cloaked units en detectors, welke je ook wel in C&C hebt, maar waar het principe heel anders (naar mijn inzien slechter) is...

4. Geen onverdedigbare aanvallen zoals een nuclear missile... zelfs een abomb kun je in SC/BW stoppen als je er optijd bij bent...

5. geen overpowered units (hierbij denk ik aan die boten die bij C&C 183 beelden ver kunnen knallen ;))

naja tis een hoop bullshit kweenie of ik overal gelijk in heb maar moest tog snel ff wat crap neerspammen he ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 15:43

Tusk

Sticky Bomb likes you!

ik speel het ook nog steeds zo nu en dan. ik vind het gaver dan warcraft 3 iig

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi gezegd snow
ik vind die engineer shit ook erg gaar ^^
en bij c&c moet je slechts tiberium halen
bij sc minerals en gas, dat brengt meteen een heleboel nieuwe aspecten in het spel vind ik ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 00:37:
mooi gezegd snow
ik vind die engineer shit ook erg gaar ^^
en bij c&c moet je slechts tiberium halen
bij sc minerals en gas, dat brengt meteen een heleboel nieuwe aspecten in het spel vind ik ^^
zullen we potje spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe ok ^^
wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 23:26
Ik heb vroeger echt onwijs veel gespeeld (ook online ... :) )
Echter... weet iemand toevallig waar je eventueel de stats van een nick kan zien :?

Zonder dat je het spel weer moet starten in online moet gaan ... :)
* Zephyer wilt eens zijn oude stats zien :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Je oude stats zijn gone, je moet namelijk 1x per 2 maanden spelen. De enige manier om je stats te zien is door /stats nick te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft geen zin eigenlijk om de C&C vs SC/BW aan te gaan. Als we deze discussie in een "Spelen jullie nog C&C?" topic aan zouden gaan, kwam C&C er ook voordeliger uit net zoals SC/BW er hier voordelig uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk het niet,
het enige positieve punt wat er uit te halen valt is (wat eigenlijk nog niet eens een positief punt is maar gewoon een mening) dat de units realistischer zijn.
Realistisch is daar nog niet eens aan de orde, maar ze zijn herkenbaar ;]
Daar tegenover is SC/BW meer Scfi, en meer naar de toekomst gericht.

dat je meer van tanks en bazookamannetjes houdt, dat kan, maar het spel zelf
(sc/bw dus ^^) is gewoon veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 15:41:
Denk het niet,
het enige positieve punt wat er uit te halen valt is (wat eigenlijk nog niet eens een positief punt is maar gewoon een mening) dat de units realistischer zijn.
Realistisch is daar nog niet eens aan de orde, maar ze zijn herkenbaar ;]
Daar tegenover is SC/BW meer Scfi, en meer naar de toekomst gericht.

dat je meer van tanks en bazookamannetjes houdt, dat kan, maar het spel zelf
(sc/bw dus ^^) is gewoon veel beter.
so absolutely right here 8{

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die echt nix willen weten van StarCraft of C&C ofzow, maar kzal mijn ervaringen ff zeggen ;)

Op het moment speel ik liever Command & Conquer ( Tiberian Sun nu vooral ) omdat je in SC:

- max 12 units kan selecteren
- Verhaallijn niet helemaal duidelijk :?

Wat misschien wel wennen is, maar de unit-building vind ik behoorlijk vaag in StarCraft. In C&C heb je rechts keuze uit ALLES wat je kan bouwen en je kunt het klikken en het wordt meteen voor je gebouwd ( mits je genoeg geld heb }> ). Bij StarCraft moet je voor de ene unit dat gebouw klikken om unit A te maken, en een ander gebouw om unit B te maken.
( Zo is het iig met Terran vs. C&C )

Ik heb iig wel al een beetje genoten van StarCraft, maar dat kwam meer omdat ik samen met een neef van me neef het zat te spelen ;)

p.s. als iemand bij me in de buurt woont met SC... ;) ( Nee, ik heb SC al :) )

C:\>_

Verwijderd

StarCraft bied een totaal van 30 missies: 10 missies per ras, waarvan er drie zijn: Terran, Protoss, and Zerg. Elk ras heeft verschillende unieke eigenschappen, waarvan er steeds meer worden ontdekt, zodat de campagnes, die steeds moeilijker worden, kunnen worden uitgespeeld.
In de multi-play mode kunnen er in totaal acht spelers tegen elkaar strijden per ronde. Er zijn verschillende methoden voor multi-play, en nieuwe maps kunnen makkelijk worden aangemaakt. Spelers ontwikkelen hun eigen strategie in dit spel.

Sneltoetsen zijn belangrijk, en vingervlugheid is essentieel voor spelers. Er kunnen 12 units tegelijk worden geselecteerd, dus veelvuldig gebruik van sneltoetsen is belangrijk voor de gecoordineerde bewegingen en aanvallen.

De grootste aantrekkingskracht voor spelers zijn de unieke eigenschappen van elk ras. Elk ras heeft zijn eigen unieke units, en de variatie is enorm. Elk ras heeft ook zijn eigen plus- en minmpunten, wat de competitie nog leuker maakt.

Verhaallijn is ez te volgen me dunkt.
Over die gebouwen:
Je kunt met terran alleen units maken met: barracks (voor poppetjes), factories (wagentjes), starport (vliegers)
3 verschillende gebouwen. dat je ze eerst aan moet klikken voor je iets wil bouwen is wel zo normaal =[ als je ze hotkeyed werkt het allemaal nog sneller
dat je het systeem van c&c beter vindt, is omdat je het gewend bent, en omdat je te lui bent om de gebouwen aan te klikken. Verder vind ik het menu maar eens even heel erg vaag bij C&C, geen logische volgorde in die dingen en als je iets moet hebben moet je eerst door heel de lijst scrollen omdat er ook geen hotkeys voorzijn.

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 03:38:

Over die gebouwen:
Je kunt met terran alleen units maken met: barracks (voor poppetjes), factories (wagentjes), starport (vliegers)
3 verschillende gebouwen. dat je ze eerst aan moet klikken voor je iets wil bouwen is wel zo normaal =[ als je ze hotkeyed werkt het allemaal nog sneller
dat je het systeem van c&c beter vindt, is omdat je het gewend bent, en omdat je te lui bent om de gebouwen aan te klikken. Verder vind ik het menu maar eens even heel erg vaag bij C&C, geen logische volgorde in die dingen en als je iets moet hebben moet je eerst door heel de lijst scrollen omdat er ook geen hotkeys voorzijn.
Lui ? Misschien, maar de gebouwen enzo in StarCraft vind ik soms erg op mekaar lijken en dat is best irritant als je basis wordt aangevallen door tig Zerg ofzow :P

C:\>_

Verwijderd

hmm dat komt doordat je het maar weinig hebt gespeeld prob ^^
als je maar heel weinig c&c speelt zie je ook niet zomaar het verschil tussen alle tanks lijkt me
maar ik ga slapen
tis al weer (te) laat :]

Verwijderd

vandaag 1v3 >:)
was wel leuk om te spelen :P

die eerste map had ik cannons moeten maken alleen het is sowieso lastig om tegen een overmacht te spelen op hunters =]

als jullie nog eens willen, of snow en ik kan ook, 2v4 of 5 :+ :D
tis gewoon veel oefenen, dan kom je er wel :)

• Alphega
  • Laatst online: 02-05 22:43
Starcraft Broodwar roeleert gewoon, ik vind het leuker dan WC3. Mijn favoriete ras is Protoss (dan terran gevolgd door zerg).
Sinds kort heb ik de gamesoort "use map settings" leren kennen doordat een vriend van mij dat speelde en heb er gelijk andere mensen mee lastig gevallen die het nu ook spelen :P (zie Rival24).
Mijn nicks bij starcraft zijn Alphega & W13N3R.

Verwijderd

als iemand vernedert wil worden door mijn goddelijke ownage, leave a msg ^_^
j/k

maar als je eens wilt spelen, zeg het maar hehe

• Alphega
  • Laatst online: 02-05 22:43
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 20:05:
als iemand vernedert wil worden door mijn goddelijke ownage, leave a msg ^_^
j/k

maar als je eens wilt spelen, zeg het maar hehe
Mja ik speel nog niet zo heeel lang starcraft broodwar, datgene wat ik speel is map settings of Big Game Hunters :P. Het echte starcraft spelen (gewone levels dus) moet ik nog leren. Ik heb zelf nog geen ekele Starcraft campagne uitgespeeld, misschien dat ik dat maar eerst ff moet doen :+. Voordat ik mijn kont laat ownen.

Verwijderd

Smorrie wil je je goddelijke ownage op mij proberen?

Verwijderd

hee arno bats :)
jij wint da dik tegen die tweakertjes hier, als je nog ooit speelt.
Ik heb da nou al lang nie meer gespeeld, ik von da eerst ook vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- -
wtf gebeurd hier
Deze Assmael is geen Plix ^^;

xxx arno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Plix Assmael ik weet niet meer wie wie is maar de plix en ass op bnet zuigt zwaar (unlike before)
ass was kewl degene die zn account heeft geused en prolly used zuigt en is newb... jammer
vooral voor de echte ass 8{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had die nick eerder als die lowlife

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie ben je dan? nice tentacle btw. DOTT ownt
Pagina: 1