Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[feat] forum afhankelijke "New Topic" templates

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In de discussie in P & W over het opschroeven van het nivo aldaar deed ik een feature request ([rml][ /14] tijd voor een impuls, niveau daalt[/rml]) die ik hier nogmaals voor de volledigheid zal herhalen.

Mijns inziens zou het handig zijn als er, per forum, een template kon worden gemaakt voor het plaatsen van een nieuw topic. Zo zou je bijvoorbeeld in dit forum kunnen afdwingen om [feat], [bug] of een vrije omschrijving van max 7 tekens tussen rechte haken te plaatsen voor de werkelijke topic titel om het beter herkenbaar te maken. Tevens zou je boven deze forum afhankelijke template ook de huisregels voor het plaatsen van een nieuw topic kunnen zetten, zodat die ten aller tijde zichtbaar zijn tijdens het posten. Er zijn verdere forum afhankelijke features te bedenken, zoals bijv voor P & W, waar je 3 input area's zou kunnen maken met:
1) omschrijf hier duidelijk het probleem
2) zet hier neer wat je al geprobeerd hebt om het op te lossen
3) post hier je code tot nu toe

Door zo gebruikers te dwingen na te denken over wat ze gaan posten en duidelijk te confornteren met de regels is het herkennen van moedwillig tegen de regels / bedoelingen van het forum posten makkelijker, en kunnen de daders direkter gestraft worden.

Ik geloof dat Nielsz dit ook ongeveer bedoelde in dit topic: [rml][ request] forumspecifieke message bij newtopic[/rml]

• Joror
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03-2017

Joror

the eternal lurker

React 2.0 zal oa. forum/catergory specifieke templates toestaan, dus het zit in de planning, enkel pas voor de volgende major release.

nada aka zilch, formerly known as zip

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

evt. kan het nu al op 'lompe' wijze in de templates.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.