UT netwerkspel + custom skin = onzichtbaar :?

Pagina: 1
Acties:

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben al een paar dagen Unreal Tournament aan het spelen met me neef en nog een bekende.. maar het probleem is het volgende:

Als ik een netwerkgame met hun ga spelen ( maakt niet uit wie er server is ) dan zijn de spelers onzichtbaar die een custom skin hebben :?

We hebben allemaal dezelfde UT + de skinpack... dus daar aan moet het niet liggen.. maar waar aan dan :? Kzou het echt niet meer weten... ik heb ook geprobeerd om een paar skinnames in de serverpackages te zetten, maar ook dat mocht niet baten ;(

UT spelen vinnik best... maar het moet ook gewoon mogelijk zijn met custom skins.

p.s. deze skins komen uit de bekende modpack: Unreal 4 Ever.

C:\>_

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-10 16:48

Sponge

Serious Game Developer

Misschien alle bonuspacks installeren?, of de laatste patch (436) ?

• Vinnie
  • Niet online
41.6C.6D.61.72 schreef op 10 augustus 2002 @ 11:08:
Bonuspacks :? En UT GOTY is automatisch al v4.36 :)

Verwijderd

Ehm ... ik denk dat je het Digital Extremes pack beter niet kan instalerren ... mischien alleen de maps kopieren ... Anders kun je wel eens last krijgen van DE errors als je een server wil joinen .... en das nie zo leuk :P

• Vinnie
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 13:56:
Ehm ... ik denk dat je het Digital Extremes pack beter niet kan instalerren ... mischien alleen de maps kopieren ... Anders kun je wel eens last krijgen van DE errors als je een server wil joinen .... en das nie zo leuk :P
Heb ik het hier over maps :?

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 10 augustus 2002 @ 11:08:
Khad tege hem :P

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

UT + netwerk + customskins = ... NIET GOED
sim-pel
dit gaat echter NIET samen, customskins en multiplayer. hier is nix aan te doen. (misschien force default model aanzetten, kijken of ze dan nog steeds 'onzichtbaar' zijn)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 13:56:
die DE errors is geen probleem

gewoon beide de.* bestanden in je system directory renamen en rejoinen.

Dan worden de goede de.* bestanden weer gedownload van de server.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Vinnie
  • Niet online
Scarecrow schreef op 10 augustus 2002 @ 14:06:
UT + netwerk + customskins = ... NIET GOED
sim-pel
dit gaat echter NIET samen, customskins en multiplayer. hier is nix aan te doen. (misschien force default model aanzetten, kijken of ze dan nog steeds 'onzichtbaar' zijn)
Onzin... skin = skin. Ik heb oooit uns extra skins geinstalled en die werden gewoon gezien door de rest.

edit:
Ennuh, het probleem speelt zich ook af met 'default' models uit de mod Unreal4ever.. en dat zou helemaal niet mogen :?

[ Voor 0% gewijzigd door Vinnie op 10-08-2002 14:20 . Reden: blaat ]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

probleem is zeker unreal4ever?

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[quote]Vinnie schreef op 10 augustus 2002 @ 14:12:
[...]

Onzin... skin = skin. Ik heb oooit uns extra skins geinstalled en die werden gewoon gezien door de rest.
quote]
misschien op een lan (en dan nog lijkt het me heeel sterk) want dit wordt server-side geregeld, en niet client-side. Er wordt van jou nix gedownload door de andere client wat betreft skins.
Sorry dat ik 't zo zeg maar dat is bull-shit ... TENZIJ er op de server iets draait wat de clients skins van elkaar laat downloaden (wat eigenlijk nooit gebeurd)

• Vinnie
  • Niet online
Scarecrow schreef op 10 augustus 2002 @ 14:27:

misschien op een lan (en dan nog lijkt het me heeel sterk) want dit wordt server-side geregeld, en niet client-side. Er wordt van jou nix gedownload door de andere client wat betreft skins.
Sorry dat ik 't zo zeg maar dat is bull-shit ... TENZIJ er op de server iets draait wat de clients skins van elkaar laat downloaden (wat eigenlijk nooit gebeurd)
Jah huh huh, natuurlijk heeft de server dan ook die skins :P
Maar met dit probleem is het wel erg vaag... ALLE gebruikers hier hebben UT GOTY EN de modpack Unreal4ever. Dus ook alle skins daarvan.

• Vinnie
  • Niet online
Scarecrow schreef op 10 augustus 2002 @ 14:26:
probleem is zeker unreal4ever?
Kan best... maar ik speel met hun iig de normale deathmatch van UT zelf.

Pagina: 1