schokken/haperen

Pagina: 1
Acties:

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
i little problem,
als ik gewoon aan het internetten ben en alleen een film bekijk of mp3 afspeel, dan hapert mijn computer na een tijdje. IK heb mijn pc al gedefragmenteerd, dus daar kan et niet aan liggen. ik zit eerder te denken aan een netwerk kaar tdie niet verbonden is, virus scanner is het ook niet, wanrt als ik die uitzet, heb ik nog steeds last van, tis geen groot probleem :) , maar best irri

One World Concepts

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
welke windows?
winme memory leakje misschien?

• B_FORCE
  • Niet online
smvs schreef op 10 augustus 2002 @ 02:47:
welke windows?
winme memory leakje misschien?
winxp...

One World Concepts

• D3ton4tor72
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-04 11:57

D3ton4tor72

HardwareFetisjist

Te kleine page-file ?
UDMA staat aan ?
IRQ conflict (teveel apparaten op 1 interrupt), zoja probeer ze dan te scheiden in de bios, of kaarten wisselen totdat het geen conflict meer is.

suc6

• B_FORCE
  • Niet online
D3ton4tor schreef op 10 augustus 2002 @ 13:53:
Te kleine page-file ?
UDMA staat aan ?
IRQ conflict (teveel apparaten op 1 interrupt), zoja probeer ze dan te scheiden in de bios, of kaarten wisselen totdat het geen conflict meer is.

suc6
hoe groot moet je page file ± zijn, hoe chek ik zon conflict? (zie nix in windows system)

One World Concepts

Verwijderd

hmmm, das toevallig ik wilde dit ook net vragen, ik heb w2k draaien en heb 't zelfde probleem :(

Verwijderd

Heb ik ook gehad, met winXP....het lag bij mij aan de netwerkkaart. Andere er in gedaan...probleem verholpen..

Verwijderd

m'm gestotter en gehaper is weg als ik mp3 speel!
na het schuiven van wat pci kaarten in diverse sloten :)

• B_FORCE
  • Niet online
beetje pielen dus met pci sloten,mmm, eigenlijk niet veel zin in
:/

One World Concepts

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-08 19:36
tja , ik heb zelfde probleemin xp, heb wel gemerkt dat met winxp als je je pc gerust laat , zonder screensaver, na een tijdje SERIEUS begint te roffelen, men led van men HD blijft rood, net alsof hij defragmenteert, ik heb men indexing service al gestopt denkende dat deze na verloop van tijd een soort optimalisatie begon, maar hij doet het dus nog steeds, en niet alleen m'n desktop maar ook mijn sony vaio blijkt dit te doen...

Op zich niet veel last van, behalve als ik een dvd backup op harde schijf om hem zo te bekijken met windvd, dan begint hij na 10 minuten film ernstig te werken aan 1 of ander process waardoor ik eerst weer ff tegen mijn muis moet komen, waarna hij weer 10 min zonder problemen speelt

En voor de duidelijkheid, neen ik draai niets in de achtergrond, men sytem tray is nagenoeg leeg, behalve muisicoon en dat van audigy, en 't is ook geen screensaver ...

STRANGE...

ook al via taskmanager proberen zien welke processen in werking zouden treden, maar niets te zien, want als ik muis 1 mm beweeg, dan stopt xp weer met dit raar gedoe :)

Mijn Specs

• B_FORCE
  • Niet online
wat het rare is, is dat ik er eerst geen last van had, tis volgens mij gewoon een netwerk kaart die zeg maar 'uitstaat' (dus niet connected is) en dan steeds proberd het netwerk opte zoeken (om de zoveel tijd)

One World Concepts

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

is het misschien je firewall, anders moet je die netwerkaart er even uithalen en kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

• B_FORCE
  • Niet online
ben zowiezo van plan ergens een pctje (iets van p200) vandaan te plukken voor servertje (iemand??? hier over)

One World Concepts

Pagina: 1