huh?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Topicstarter
zie Arch Linux\

daarin geef ik alleen maar aan dat Archlinux een nieuwe versie uit heeft gebracht, dat ik tester ben voor deze canadees hoeft toch niet te betekenen dat er een slotje op moet, of dat het spam is?

als debian of redhat een nieuwe test versie maakt dan mag het wel, maar een nieuwe stable van een linux distributiie mag dus niet? k kan ook me icon en signature veranderen als het dan wel mag. Maar dat vind ik redelijk bekrompen eigelijk.

moeten we dan ook de tweakers naar huis sturen die debian promoten boven mandrake of GNU/linux boven windows?

[edit] type O's

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

ff mailen dus met deadinspace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
LightYears schreef op 10 augustus 2002 @ 02:37:

als debian of redhat een nieuwe test versie maakt dan mag het wel, maar een nieuwe stable van een linux distributiie mag dus niet?
Wat snap je niet aan de volgende tekst ?:
Release-topics zijn voorbehouden aan de grotere en bekendere projecten (anders kunnen we overal wel een release-topic over openen), en dit heeft idd een spam-bijsmaak.
Lijkt me duidelijk dat dingen waar anderhalve tweaker van gebruikt niet veel aandacht gaan krijgen. Er zijn duizenden OSS projecten, dus dat gaat een beetje druk worden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Topicstarter
andere kant is, doe je het niet dan zullen goeie projecten nooit van de grond komen :)

maar eiglijk gaat het mij vooral om de combinatie van het bericht en mijn onderschrift/icoon
zou het zelfde zijn gebeurd als ik Arch zou 'promoten' met een Gentoo/Debian onderschrift?

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou wil ik niet vervelend doen hoor (stiekum toch wel }>), maar weet je dat 'Huh" geen zinnige topictitel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn zoveel linux-distributies en er is zoveel open source software voor Linux dat je ergens een streep moet trekken anders verzandt het NOS forum in een release forum. Vandaar dat denk ik gekozen is om van de meer bekende software release topics toe te laten. Dus mozilla/kernels/Slackware/Debian/SuSE/RedHat/Mandrake/KDE/Gnome en dat soort veel gebruikte software/distributies.
Helaas valt de door jou gebruikte distro daar niet onder. Dat is denk ik de reden dat ie op slot is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:33

deadinspace

The what goes where now?

LightYears schreef op 10 augustus 2002 @ 02:37:
als debian of redhat een nieuwe test versie maakt dan mag het wel, maar een nieuwe stable van een linux distributiie mag dus niet?
Van Debian heb ik nog geen beta-aankondiging topic gezien. Van RH wel, en daar heb ik zelf ook zo mijn bedenkingen bij (ik vind het bepaald niet nodig om voor iedere beta een topic te openen).
Maar daar hebben blijkbaar veel mensen behoefte aan. We kunnen wel voor alles release-topics toelaten, maar er zijn iirc rond de 200 GNU/Linux distributies (ok, waarvan een aantal niche, maar op 100 general-purpose distributies kom je wel denk ik)... Tel uit je winst.
k kan ook me icon en signature veranderen als het dan wel mag. Maar dat vind ik redelijk bekrompen eigelijk.
Je icon en signature versterken het idee van spam inderdaad, maar ze zijn heus niet de oorzaak. Je hele post komt een beetje over als "Kijk, dit is ook een gave distro", een promotie topic dus. En dat is niet waar GoT voor bedoeld is.
moeten we dan ook de tweakers naar huis sturen die debian promoten boven mandrake of GNU/linux boven windows?
Hangt er vanaf hoe ze dat doen. Aan nutteloos, ongevraagd (en onbeargumenteerd is helemaal erg) roepen "maar distro X roelt veel meer!" heb ik best wel een hekel, maar als iemand in het welke-distro topic vraagt welke distributie hij het beste kan kiezen, dan wordt niemand een strobreed in de weg gelegd om op een fatsoenlijke manier uit te leggen waarom "zijn"/"haar" distro de beste keuze zou zijn.
LightYears schreef op 10 augustus 2002 @ 03:06:
andere kant is, doe je het niet dan zullen goeie projecten nooit van de grond komen :)
Nogmaals: daar is GoT niet voor bedoeld. Als het zo geweldig is, dan zou het ook van de grond moeten kunnen komen zonder GoT.
Bovendien heb je weer het precedent-probleem: als we dit toelaten, dan is er ook wel ruimte voor een topic over de nieuwe release van vim, en eentje over een nieuwe pine, of eentje over een beta van gpm...
maar eiglijk gaat het mij vooral om de combinatie van het bericht en mijn onderschrift/icoon
zou het zelfde zijn gebeurd als ik Arch zou 'promoten' met een Gentoo/Debian onderschrift?
Ja, dan was het topic ook op slot gegaan. Je sig/icon hebben wel invloed op de situatie, maar echt doorslaggevend is dat hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:47
Idee voor de topicstarter:
Submit dat hele verhaaltje uit het gesloten topic als nieuws op t.net :+
klaar.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:30

JvS

Ik heb hem zelf ook

en zie verder:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

topics gaan niet voor niets dicht en dit faqje staat er ook niet voor niets... 'huh' is geen titel nee... :{

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.