Toon posts:

Custommer Support @Home.nl...

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist krijg ik voor de *trommeldetrommeldetrommel* 5de maal hetzelfde mailtje van @home...Hierdoor blijkt dus dat ze zeker wel wat moeten doen aan hun mailserver, ik krijg gewoon voor de 5de keer hetzelfde mailtje :(. 1x Informeren is wel genoeg, ik hoef het niet 5x te lezen! Wie heeft het nog meer vijfdubbel gehad of ben ik de enige????

Het betreft dus dit mailtje:
Geachte @Home abonnee,

@Home zal vanaf 14 augustus 2002 onderhoud verrichten aan de mailservers. Naar verwachting zullen de werkzaamheden binnen drie weken zijn afgerond. Het onderhoud zorgt ervoor dat de mailservers betrouwbaarder worden en in de toekomst een blijvend goede dienst geleverd kan worden.

Door de werkzaamheden kan het voorkomen dat u binnen de komende drie weken na 14 augustus gedurende ca. een uur geen e-mail kunt ophalen. Als dit gebeurt, dan raden wij u aan om het na een uur nog een keer te proberen. Mocht u problemen blijven houden, dan kunt u op de Online Help lezen hoe u deze kunt oplossen.

Onze excuses voor eventueel ongemak. Als u nog meer vragen heeft, dan kunt u op de Online Help terecht voor meer informatie. (http://help.home.nl/mailserver).

Met vriendelijke groet,
@Home

Afdeling Klantenservice

- Wellicht heeft u al een email ontvangen waarin wij u hebben geinformeerd dat de werkzaamheden vanaf 9 augustus a.s. zullen beginnen. Bij deze een rectificatie
Dit is dus het laatste mailtje, zie ook de laatste regel. 2x oke, maar 5x? En ja, ik weet dat hier een topic over bestaat maar hier vraag ik dus alleen of nog meer mensen hetzelfde mailtje 5x hebben gehad (want ik erger me d'r best aan, elke keer dat ik mijn mailbox open, zie ik weer zo'n @home mailtje :+)

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Je bent niet de enige :/

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

meschien was der iets mis gegaan bij verzenden, zou je der niet te druk over maken shift indrukken en paar x pijltje naar beneden en op delete druken, das ernstig hoor dat je dat helemaal moest doen :+

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:00

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik neem aan dat iedereen die dit aangaat, het ontvangen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.