Hallo, kan iemand mij vertellen hoe je in Windows 2000 SP2 handmatig poorten dicht zet? Via de command prompt of in zo'n management console of zoiets?
Verwijderd
ofwel via een firewall (als programma op je server)
ofwel zorgen dat er geen service op een poort luisterd
en met netstat kun je beetje spelen om te kijken wat er open staat...
ofwel zorgen dat er geen service op een poort luisterd
en met netstat kun je beetje spelen om te kijken wat er open staat...
ga eens kijken bij TCP/IP opties op je netwerk kaart en dan Advanced. dan weer opties. en dan TCP/IP filtering.
hier kan je poorten dichtzetten of juist open.
lijkt me niet zo moeilijkte vinden toch ?
hier kan je poorten dichtzetten of juist open.
lijkt me niet zo moeilijkte vinden toch ?
[ Voor 0% gewijzigd door Goshimaplonker298 op 10-08-2002 10:41 . Reden: ik kan niet typen ]
TCP/IP config van LAN gekozen en:
ik heb bij tcp en UDP 'permit only' gekozen, daar (tcp) poort 80 en 21 opengezet en wat poorten voor messenger, maar UT kan nog steeds online gespeeld worden en dat gebruikt UDP poort 7777. Bij UDP staat niets open.
ik heb bij tcp en UDP 'permit only' gekozen, daar (tcp) poort 80 en 21 opengezet en wat poorten voor messenger, maar UT kan nog steeds online gespeeld worden en dat gebruikt UDP poort 7777. Bij UDP staat niets open.
"TCP/IP filtering allows you to control the type of TCP/IP network traffic that reaches your Windows computer"
Dus lees dit nog maar es, als jij unreal speelt vanaf die computer is het logisch dat dat kan
Dus lees dit nog maar es, als jij unreal speelt vanaf die computer is het logisch dat dat kan
Een pc is net een brommer. je kan hem wel opvoeren maar het blijft nog steeds een brommer
Pagina: 1