Toon posts:

Welke bootmanager is goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik stel deze vraag puur vanwege het ontbreken van de search (wanneer doet het eindelijk trouwens ;) ) en omdat ik in m'n andere topic: XP mag wel, 98 SE niet (WOS) er geen antwoord op kreeg. Ik heb de volgende gedowned, dus graag jullie mening:

Xfdisk en xosl (beide via GoT)

Partition boot manager
Masterbooter (moet je trouwens voor betalen, maar als ie goed is... :P )
OSL 2000.

Deze drie heb ik van Download.com

Graag jullie mening over gebruiksvriendelijkheid, zekerheid, e.d. voor een dualbootje met win98 SE en XP. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
doe niet zo moeilijk en gebruik gewoon de windows bootmanager :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-10 19:07
Ik zou zeggen zoek eens met google. Kijk eens of er reviews te vinden zijn. Bovendien kun je nu ook met google in het forum zoeken. Dus het is geen excuus dat de search het niet doet. Hoe je moet zoeken in het forum staat in het mededelingenforum. Succes ermee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ahaaa!!!
Daar heb ik je!
Die gebruik ik nu en tot twee keer toe flikkert win98 eruit!
Daarom had ik dat van mijn vorige topic er bij gezet.
Heb van alles geprobeerd en met jullie hulp was er maar één oplossing. XP opnieuw installeren. Dat heb ik nu drie keer gedaan en daar ben ik aardig zat van. :r
Ik zoek dus een bootmanager die dit voorkomt.

Off topic: Niet alleen de search doet raar, maar ik krijg m'n profile ook niet meer goed.

P.S. ik had al met google gezoch, maar daar was het enige wat ik duidelijk kon zien een Duitse site en achteraf gaf die ook niet veel info. Ja, Bootmagic 7.0 !!! Goh! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anders probeer je gewoon wat,
Als je te lui bent om zelf te zoeken en wat uit te proberen wat doe je hier dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om de dood eenvoudige reden dat de boel nu goed draait en ik geen zin heb om de boel te verkloten zodat ik weer opnieuw kan beginnen. Al eens XP geïnstalleerd in drie dagen tijd? Moet je eens doen. Leuke Hobby hoor !!! :( :( :(
Dan vergeet ik trouwens de w2k install van vorig weekend. Zie topic in WOS en zoek die zelf maar op.

En trouwens daar is Got toch voor? waarom zal ik het wiel weer gaan uitvinden als iemand dat al gedaan heeft. Is Got niet opgezet om het doodeenvoudige feit dat we op deze manier iets van elkaar leren? Nou leer mij, zou ik zo zeggen !!!
En het is echt niet dat ik zelf niet zit te zoeken. Deze progjes heb ik vannacht gedowned, maar ik ben een beetje huiverig om ze zo even uit te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08 13:58
Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 01:20:

Deze drie heb ik van Download.com

Graag jullie mening over gebruiksvriendelijkheid, zekerheid, e.d. voor een dualbootje met win98 SE en XP. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Gewoon die gebruiken die windows xp gebruikt, maar dan moet je wel eerst win98Se goed installeren en daarna pas win Xp. Anders gaat het niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik dus ook al gedaan...

beide systemen draaien goed. De enige reden die ik kan bedenken dat het fout ging, was dat ik twee Norton Systemworks had draaien. 2001 op win98 SE en 2002 op XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukubu
  • Niet online
Al eens gehoord van een image maken van je systeem voor dat je gaat kloten, kan je zo 3 dagen werk schelen.
Maar ik kan me echt niet voorstellen dat je met een beetje goed zoeken geen antwoord op je vraag kan krijgen.
En ten slotte leert men het meest van zelf wat proberen en niet van kansloze vragen hier te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als dit een kansloze vraag zou zijn zou ik hem niet stellen, maar als jullie dat wel vinden dan zoek ik het zelf wel uit. Bedankt !!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukubu
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 01:37:
Als dit een kansloze vraag zou zijn zou ik hem niet stellen, maar als jullie dat wel vinden dan zoek ik het zelf wel uit. Bedankt !!! :(
Gelukkig maak je er geen gewoonte van om kansloze vragen te stellen:

Wie weet leuke Mohaa-sites?
harde schijf laptop
Waar geheugen Compaq laptop?
98 SE v 2000. Slok op een borrel?
Me of 2000? En JA, ik heb zitten zoeken!!!
Hij piept nog steeds, tenminste met de ME cd-rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Hij is hier nog niet zo lang :| Dat deed iedereen in het begin en zo leer je je aan te passen, nu ben je aan het over-reacten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukubu
  • Niet online
Als iedereen zo had gedaan toen hij hier voor het eerst kwam, dat had dit forum nooit bestaan.
Hoe denk je dat meeste users hier aan hun kennis zijn gekomen?

Het meeste leer je toch echt door zelf dingen op te zoeken, en uit te proberen, en niet door vragen te stellen waar al 1000 keer een antwoord op gegeven is te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tjonge, jonge wat kun jij goed zoeken!!!
Die van de Mohaa-sites heb ik gepost omdat de één na de andere leuke site er mee stopte. Als je die topic verder leest zie je dat ik de gangbare sites al had gehad. Ik was met google dus uitgeluld als het ware.
Gooi deze topic maar dicht want het gaat nu toch nergens meer over.
Ik kijk wel ergens anders...
Wil trouwens niet iedereen hier over dezelfde kan scheren. Ik heb van een aantal mensen veel hulp gehad en deze mensen wil ik wel hartelijk bedanken!
P.S. als de search had gewerkt had ik deze vraag helemaal niet gesteld !!!!!!!!
Maar ja die werkt zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 01:33:
beide systemen draaien goed. De enige reden die ik kan bedenken dat het fout ging, was dat ik twee Norton Systemworks had draaien. 2001 op win98 SE en 2002 op XP
De enige manier dat je Norton goed werkend op een multiboot systeem krijgt, is als je ze op afzonderlijke partities installeert zodanig dat de Norton die je als tweede probeert te installeren de eerste versie niet kan zien. Zodra Norton ziet dat er al Norton instellingen aanwezig zijn, gaat het programma ervan over zijn nek en gaat inderdaad rare dingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukubu
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 02:04:
Tjonge, jonge wat kun jij goed zoeken!!!

P.S. als de search had gewerkt had ik deze vraag helemaal niet gesteld !!!!!!!!
Maar ja die werkt zo goed.
Heb ik toch echt met de search gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
McDeath schreef op 10 augustus 2002 @ 02:11:
[...]

Heb ik toch echt met de search gedaan.
Als je had opgelet wist je dat de search op username het alweer doet maar de rest nog niet volledig :)
McDeath schreef op 10 augustus 2002 @ 02:01:
Als iedereen zo had gedaan toen hij hier voor het eerst kwam, dat had dit forum nooit bestaan.
Hoe denk je dat meeste users hier aan hun kennis zijn gekomen?

Het meeste leer je toch echt door zelf dingen op te zoeken, en uit te proberen, en niet door vragen te stellen waar al 1000 keer een antwoord op gegeven is te stellen.
Een heleboel mensen leren ook een heleboel van het forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hee bedankt Vincent!!!
Dat had ik bij mijn weten ook gedaan. Toch pakte de Windoctor van XP ook bestanden aan van de 98-schijf. Misschien dat daar een fout zit. Heb nu die van de 98 er af gehaald en werk alleen met die op de XP-partitie. Maar we zullen zien...
Bedankt in elk geval! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukubu
  • Niet online
zmn schreef op 10 augustus 2002 @ 02:13:
Als je had opgelet wist je dat de search op username het alweer doet maar de rest nog niet volledig :)
Als jij had opgelet had je mischien ook dit topic gelezen en gelezen dat het heel goed mogelijk is om te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iemand van Got?
Gooi maar dicht deze topic !!!!!
Dit heeft toch geen enkel nut meer!!!
Ik stop er mee !!!
Welterusten en veel plezier met bekvechten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:02

Exirion

Gadgetfetisjist

ok :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.