Ik ga , als ze daar cheaper zijn , op vakantie in Spanje een GBA kopen . Nu zou ik zo'n flashlinker willen omdat ik een enorme anime fan ben en al die leuke games die anime-based zijn natuurlijk enkel in Japans te krijgen zijn en niet eens in import . Weet iemand waar je zo'n ding kan vinden ? En hoe groot moet zo'n kaartje ongeveer zijn om er een aardig aantal aan games op te krijgen ?
www.lik-sang.com daar worden de meeste besteld en ze zijn prijzig, maar je hebt dan ook wat.
Er is ook een andere topic.
[rml][ GBA] Flash Advance Linker + Flash Card?[/rml]
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
foutje per ongeluk op quote gedruktstormblade32 schreef op 10 augustus 2002 @ 10:49:
www.lik-sang.com daar worden de meeste besteld en ze zijn prijzig, maar je hebt dan ook wat.
Er zijn vaste grootes kaarten de grootste is nu dacht ik 512 mb. Het aantal spellen dat erop kunnen hangt van de groote van de spellen af.
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
kun je ze in nederland niet gewoon via post bestellen???
ik heb zelfs een keer een geluidskaart in duitsland besteld.. met de extra rembours enzo was ik nog goedkoper uit dan als ik hem in ned. bestelde met verzendk. en rembours!
ik heb zelfs een keer een geluidskaart in duitsland besteld.. met de extra rembours enzo was ik nog goedkoper uit dan als ik hem in ned. bestelde met verzendk. en rembours!
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
hebben ze in Belgie geen internet explorer waar je kunt intypen www.Lik-Sang.com?
Jawel , maar blijkbaar hebben ze in nederland geen fora waar de search werkt
Pagina: 1