Nu ben ik ff (ok, 3 dagen
) bezig met m'n oude pc. Daar zit een Intel 440BX/ZX rev 3 mobo in, met oa onboard sound. Deze heb ik vroeger altijd gebruikt, tot ik een SBLive! kreeg.
Gezien de installatie van die SBLive! (5.1) onder w98 voor geen meter lukte (devcon32.dll not found), heb ik maar besloten om de onboard sound te gebruiken (is toch maar voor paps & mams
).
Maarrr... nu kan ik in multimedia geen apparaten kiezen (grijs). Ook gaf hij de 1e maal dat ik 'm opstarte een melding dat hij iets van een multimedia pci device had gevonden (
kan helemaal niet, zit alleen nog een pci isdn modem in, en een agp videokaart). Hier kondie echter geen software voor vinden. Ik denk, kijk ff in apparaatbeheer, maar daar staat helemaal niets van geluidaanstuurproggies ofzo.
Dus: hoe krijg ik de onboard sound aan de praat / geïnstalleerd?
ps:
bios: Award Modular BIOS v4.51PG
Ja, ik heb de sblive gedeïnstalleerd, voor het opnieuw opstarten.
Ikke best wel w98 n00b zijn, maar paps wil dat voor girotel
Gezien de installatie van die SBLive! (5.1) onder w98 voor geen meter lukte (devcon32.dll not found), heb ik maar besloten om de onboard sound te gebruiken (is toch maar voor paps & mams
Maarrr... nu kan ik in multimedia geen apparaten kiezen (grijs). Ook gaf hij de 1e maal dat ik 'm opstarte een melding dat hij iets van een multimedia pci device had gevonden (
Dus: hoe krijg ik de onboard sound aan de praat / geïnstalleerd?
ps:
bios: Award Modular BIOS v4.51PG
Ja, ik heb de sblive gedeïnstalleerd, voor het opnieuw opstarten.
Ikke best wel w98 n00b zijn, maar paps wil dat voor girotel
Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!