Jawel, ik loop een bee-tje achter in de wereld van de laptops in combinatie met alle mogelijkheden van internet. Kan iemand mij vertellen wat je op je laptop minimaal nodig hebt om draadloos op internet te kunnen, bijv. in de trein of auto?
Verwijderd
een mobile telefoon die je op je laptop kan aansluiten (of infrarood)
- windows 95/98
- abbonement internetprovider.
Of je koopt gewoon een WABfoon.
Let op: dit zijn dure geintjes!
- windows 95/98
Let op: dit zijn dure geintjes!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 19:13 schreef blackwin het volgende:
- windows 95/98
Let op: dit zijn dure geintjes![/quote]WAB???
WAP zeker
- windows 95/98
Let op: dit zijn dure geintjes![/quote]WAB???
WAP zeker
This message was sent from a galaxy far, far away.
Ik heb sinds kort een Nokia 6210, je weet wel, met IR, modem en WAP.
Pas ff getest, en ik kan perfect internetten via mijn IR poort en het ingebouwde modem.
Kosten: F0,-
Waarom: Nog Ben-abo lopen met 700 minuten over:)
Kosten zijn gewoon lokaal. Pak je provider die je thuis ook hebt. (In mijn geval Zonnet)
Het is wel traag! De 6210 ondersteunt wel High Speed Circuit Switched Data (HSCSD) waarmee je tot 43kb/sec kunt gaan, maar in ieder geval Ben en Dutchtone ondersteunen dat niet.
Meer info nodig? Mail me.
Pas ff getest, en ik kan perfect internetten via mijn IR poort en het ingebouwde modem.
Kosten: F0,-
Waarom: Nog Ben-abo lopen met 700 minuten over:)
Kosten zijn gewoon lokaal. Pak je provider die je thuis ook hebt. (In mijn geval Zonnet)
Het is wel traag! De 6210 ondersteunt wel High Speed Circuit Switched Data (HSCSD) waarmee je tot 43kb/sec kunt gaan, maar in ieder geval Ben en Dutchtone ondersteunen dat niet.
Meer info nodig? Mail me.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Kosten zijn gewoon lokaal. Pak je provider die je thuis ook hebt. (In mijn geval Zonnet)[/quote]??????, lokaal, met een gsm......
, is waar je ook naar toe belt altijd het zelfde tarief hoor!!!!!, behalve bij libertel toen hadden ze een tijd terug lokaal bellen, wat dus nergens op sloeg maar goed!!!
en snelheid si max 96000baud, houd er wel rekening mee dat de isp dit moet ondersteunen (is meestal wel het geval).
en snelheid si max 96000baud, houd er wel rekening mee dat de isp dit moet ondersteunen (is meestal wel het geval).
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 oktober 2000 12:03 schreef HermeS het volgende:
??????, lokaal, met een gsm......
, is waar je ook naar toe belt altijd het zelfde tarief hoor!!!!!, behalve bij libertel toen hadden ze een tijd terug lokaal bellen, wat dus nergens op sloeg maar goed!!!
en snelheid si max 96000baud, houd er wel rekening mee dat de isp dit moet ondersteunen (is meestal wel het geval).[/quote]Onee, Het was wel de helft goedkoper...
??????, lokaal, met een gsm......
en snelheid si max 96000baud, houd er wel rekening mee dat de isp dit moet ondersteunen (is meestal wel het geval).[/quote]Onee, Het was wel de helft goedkoper...
je zult 9600bps bedoelen?
96k is beetje overdreven
naja het gaat bij iig wel redelijk met Siemens S25 en laptop. Het gaat niet echt snel maar beetje melen en browsen lukt wel. Je moet alleen je telefoon installen als modem. en je kunt gewoon je provider gebruiken. Het is wel grappig om je telefoon autmatisch nummers zien te bellen
96k is beetje overdreven
naja het gaat bij iig wel redelijk met Siemens S25 en laptop. Het gaat niet echt snel maar beetje melen en browsen lukt wel. Je moet alleen je telefoon installen als modem. en je kunt gewoon je provider gebruiken. Het is wel grappig om je telefoon autmatisch nummers zien te bellen
I’m not like the OTTERS
Pagina: 1