Hey, ik heb wel eens gelezen op T.net dat iemand een PC in een bak niet geleidend water had gedonderd. Heeft iemand hier plaatsjes of links van?
Met zoiets als slaolie ofzo moet dat toch wel lukken? gewoon dichtkitten en volgieten
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
geleidt die shit dan niet? Hoe cool
Raken je pomp en radiator dan niet verstopt na een tijdje? Owja, dan is je aquarium trouwens ook gelig
Verwijderd
Olie geleidt inderdaad niet, dus theoretisch zou het kunnen, maar het lijkt me toch niet helemaal gezond..
maar ik heb ook iets gehoord ofzow, dat als een vloeistof niet geleidt en je raakt het aan dat er dan zout in komt en dat het toch geleidt, klopt dat?
Verwijderd
Ja dat ligt aan de concentratie zout lijkt me.. als je een uur met je hand er in gaat hangen dan wel ja... maar ik denk dat je olie toch al niet met je handen wil aanraken, dus even handschoenen aan en d'r is niks aan de 'hand' lijkt me.
Er zijn andere vloeistoffen te verkrijgen die niet elektrisch geleiden maar wel weer heel goed warmte geleiden.
Dat zal wel cool zijn je mobo met spul onderin een aquarium met prut te pruttelen waar bovenin het aquarium 2 120 mm fans op zitten te blazen om dat vocht cool te houden.
Maar sorry ik weet zo geen pics, ondanks dat heb ik er wel een review ergens gelezen met dat idee, maar waar was dat ook al weer
Ooh ja als je slaolie wilt gebruiken kun je er beter direkt een mandje bij kopen.
Als je een flinke amd processor bezit kun je patat gaan bakken op je amd.
Dat zal wel cool zijn je mobo met spul onderin een aquarium met prut te pruttelen waar bovenin het aquarium 2 120 mm fans op zitten te blazen om dat vocht cool te houden.
Maar sorry ik weet zo geen pics, ondanks dat heb ik er wel een review ergens gelezen met dat idee, maar waar was dat ook al weer
Ooh ja als je slaolie wilt gebruiken kun je er beter direkt een mandje bij kopen.
Als je een flinke amd processor bezit kun je patat gaan bakken op je amd.
3M - Di-electrische vloeistof, helder, maar pricey 
slaolie geleid ook niet, zo ook olie. Overigens geld dit ook voor gedestileerd water, het water geleid namelijk niet, de zouten er in wel inderdaad. Onderschat dit niet, vervuiling komt ERG snel voor...
slaolie geleid ook niet, zo ook olie. Overigens geld dit ook voor gedestileerd water, het water geleid namelijk niet, de zouten er in wel inderdaad. Onderschat dit niet, vervuiling komt ERG snel voor...
Maar ik weet toch zeker dat ik een paar maanden geleden bij T.net een verslag van een Comdex of iets anders zag staan en dat volgens mij Koolance een soort van aquarium had met een AMD XP erin ofzow, alleen ik kannum niet vinden bij de Search
Er was hier op GoT hier inderdaad eens iemand die geloof ik, een amd XP of iets in die klasse in een aquarium olie aan het draaien was. Hij had het eerst met een oude 486 getest maarja die werd niet warm dus toen maar zijn amd erin
. Ding heeft geloof ik een week gedraaid en toen ontstond er kortsluiting doordat er water en/of stof in de olie kwam. Ik zal es kijken of ik het topic via google/search nog kan terugvinden, want er zaten een paar mooie pics bij 
edit:
Rexter had hem ook al staan (ff over het oofd gezien) jammer genoeg staan de pics niet meer online. En om even alles netjes te vertellen; ze hebben eerst een pentium 2 in de olie gegooid. En vervolgen een athlon XP die iets van 4 weken gedraaid heeft
Rexter had hem ook al staan (ff over het oofd gezien) jammer genoeg staan de pics niet meer online. En om even alles netjes te vertellen; ze hebben eerst een pentium 2 in de olie gegooid. En vervolgen een athlon XP die iets van 4 weken gedraaid heeft
Pagina: 1