Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
+4 inzichtvolVerwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 23:31:
Ja hoor, voornamelijk door jezelf.
Who is John Galt?
Ik wil wel stoppen, maar het is een beetje drangmatigdominicbout schreef op 09 augustus 2002 @ 23:32:
Ik vind het helemaal niet meer gezellig in de HK, sinds jij er bent dan..
Verwijderd
Illegal_Alien schreef op 09 augustus 2002 @ 23:33:
[...]
Ik wil wel stoppen, maar het is een beetje drangmatig, kunnen jullie niet iets regelen dat ik geen Topic meer kan openen maar wel posten
Slaap hier nou eens een nachtje op, ik ben benieuwd of je morgenochtend dezelfde uitspraak nog zou doen.
Gewoon rustig aan doenIllegal_Alien schreef op 09 augustus 2002 @ 23:33:
[...]
Ik wil wel stoppen, maar het is een beetje drangmatig, kunnen jullie niet iets regelen dat ik geen Topic meer kan openen maar wel posten
Je bent er nog niet zo lang en valt nu al op, da's 'n slecht teken
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
maar waarom heeft iedereen altijd wat te klagen?
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:21
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
HK banIllegal_Alien schreef op 09 augustus 2002 @ 23:33:
[...]
hahahah maar dit is een hk topic dus move!!!!We Are Borg schreef op 09 augustus 2002 @ 23:36:
[...]
HK banMoet je gewoon een moderator in de HK helemaal verrot schelden en dan ben je klaar
Okee, je kan er niet meer in, maar dat is detail...Maarruh, LA topic
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Tja... 1 van de 2 (tot nu toe) reacties op [rml][ USER] huiskamerverslaving....[/rml]We Are Borg schreef op 09 augustus 2002 @ 23:36:
[...]
HK banMoet je gewoon een moderator in de HK helemaal verrot schelden en dan ben je klaar
Okee, je kan er niet meer in, maar dat is detail...Maarruh, LA topic
Als je er echt zo enorm mee zit (vast niet) een huiskamerban aanvragen zou natuurlijke een zeer reële en effectieve oplossing zijn...
Misschien is het dan een idee om een technisch topic te openen. Op de een of andere manier lijk je op een stereotype HK bezoeker, waar een aantal GoT-ters nogal problemen mee hebben.Illegal_Alien schreef op 09 augustus 2002 @ 23:40:
Nee, geen move!!! Wil eens een keer NIET in de HKdat is toch niet te veel gevraagd van een verslaafde???
Mare lees voor de grap al jouw postings eens door en vraag je daarna nog eens af:'Waar ben ik in hemelsnaam mee bezig?'
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
- We Are Borg
Logischwfvn schreef op 09 augustus 2002 @ 23:38:
[...]
Tja... 1 van de 2 (tot nu toe) reacties op [rml][ USER] huiskamerverslaving....[/rml]
Als je er echt zo enorm mee zit (vast niet) een huiskamerban aanvragen zou natuurlijke een zeer reële en effectieve oplossing zijn...
OMG

Probeer eens te bedenken waarom je verslaving optreedt.Illegal_Alien schreef op 09 augustus 2002 @ 23:40:
Nee, geen move!!! Wil eens een keer NIET in de HKdat is toch niet te veel gevraagd van een verslaafde???
bv:
-aandacht tekort?
-wegkruipen voor iets anders IRL
Who is John Galt?
OK: Technisch topic: Ben momenteel niet technische bezig, en ok zal minder posten (In iedergeval geen Topic de komende MAANDEN!!!) (Ja heb ze gelezen en 99% gaat nergens overFoolZero schreef op 09 augustus 2002 @ 23:42:
[...]
Misschien is het dan een idee om een technisch topic te openen. Op de een of andere manier lijk je op een stereotype HK bezoeker, waar een aantal GoT-ters nogal problemen mee hebben.
Mare lees voor de grap al jouw postings eens door en vraag je daarna nog eens af:'Waar ben ik in hemelsnaam mee bezig?'
gewoon niet meer heen gaan voor een tijdje, of nog beter ff helemaal geen GoT, desnoods block je het via je hosts file.. na een maandje weer terugkomen af en toe, maar niet te vaak zodat je niet weer verslaafd wordt
voilla

en dan nu die move
Aub geen techtopics openen tenzij ze serieus zijn en je moeite hebt gedaan om zelf aan een antwoord te komen...FoolZero schreef op 09 augustus 2002 @ 23:42:
[...]
Misschien is het dan een idee om een technisch topic te openen. Op de een of andere manier lijk je op een stereotype HK bezoeker, waar een aantal GoT-ters nogal problemen mee hebben.
alleen al reageren en andere GoTters helpen is van groter belang voor dit forum (imho)
indeed.... retorische vraag lijkt meMare lees voor de grap al jouw postings eens door en vraag je daarna nog eens af:'Waar ben ik in hemelsnaam mee bezig?'
Hij's nu aardig bezig om ook andere [subforumafkortingen] in z'n lijst te krijgen... maar op het moment van mijn [SM]post had, waren in de eerste 3 pagina's van 25 topics slechts 5 buiten de [HK]; nu zullen dat er dus inmiddels al een stuk of 7 zijn
- We Are Borg
Pssssst, kijk eens hierjustmental schreef op 09 augustus 2002 @ 23:42:
[...]
Probeer eens te bedenken waarom je verslaving optreedt.
bv:
-aandacht tekort?
-wegkruipen voor iets anders IRL

Uh, heb ik daar ook nog allemaal in gepost? Maar geef me eenHKweekban a.u.b. EN ik meen het echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
drank maakt meer kapot dan je lief isIllegal_Alien schreef op 09 augustus 2002 @ 23:55:
[...]
Uh, heb ik daar ook nog allemaal in gepost? Maar geef me eenHKweekban a.u.b. EN ik meen het echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- We Are Borg
Illegal_Alien schreef op 09 augustus 2002 @ 23:55:
[...]
En voor iedereen die op mijn naam wil klikken, ga je gang, zoek maar HK op, zal op 2 handen tellen zijn
Maar topicstarter en justmental, het is wel serieus bedoeld dat jullie wel veel in de HK posten.
[ Voor 0% gewijzigd door We Are Borg op 10-08-2002 00:04 . Reden: Moet ook eens serieus doen :+ ]
Surf es niet-ingelogd rond @ GoT, misschien dat dat helpt ?
Intentionally left blank
dat gevoel heb ik ook, maar ja.. als regelmatig bezatte tiener bevalt me dat welcrisp schreef op 10 augustus 2002 @ 01:04:
Wat is er toch zo gezellig aan die HK; als ik daar binnenkom heb ik hetzelfde gevoel als wanneer ik een kroeg binnenloop waar alleen maar opgeschoten tieners zitten die zich aan het bezatten zijn. Of is dat de leeftijd?
wordt ik toch te oud ben ik bangm-m schreef op 10 augustus 2002 @ 01:08:
[...]
dat gevoel heb ik ook, maar ja.. als regelmatig bezatte tiener bevalt me dat wel
Intentionally left blank