Logitech cordless optical springt

Pagina: 1
Acties:

• DaMastah
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Mijn nieuwe logitech cordless optical mouseman muis (hele mond vol) hapert aLs ik redelijk snel van boven naar beneden beweeg. Hij blijft gewoon stilstaan en dan gaat ie weer verder als ik dus even grote bewegingen maak en ik begin midden op het scherm eindig ik ergens boven of onder.
Terwijl als ik hem van links naar rechts gebruik heb ik er geen last en beweegt ie prima.

Mijn mousemat is een matte gele (1 kleur) heb het ook al op diverse andere ondergronden / muismatten geprobeerd en mijn reciever staat op 10 cm afstand v/d muis en meer dan 20 cm van andere electronische apparaten (ook 300 verschillende plaatsen gezet.). Heb ik nu gewoon een slecht exemplaar gekocht en moet ik hem omruilen of is het normaal dat ie hapert? Iemand hier ervaring mee? Please help.

Kan iemand mij anders de beste instellingen geven die hij heeft gebrukt. Mijn instellingen staan nu op snelheid bijna max en versnelling geen. Thanx all 8)7

• DaMastah
.

[ Voor 0% gewijzigd door DaMastah op 09-08-2002 23:29 . Reden: per ongeluk dubbel post ]

Verwijderd

Je zegt dat 't alleen gebeurt als je snelle bewegingen maakt.
Ik denk dat de resolutie van de optische sensor hier de limiet heeft. De bewegingen zijn sneller dan de sensor kan registreren.
Heb ik zelf ook, bij snelle beweggingen verplaatst de cursor, maar eindigd waar ie begon.
nix aan te doen dus, behalve andere muis met dubbele sensor/hogere res.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:18

Klippy

Still Game

Hmm niet echt veel last van hier eigenlijk.

Natuurlijk als je sneller beweegt slaat íe soms wat over, maar komt toch altijd uit waar ik 'm wil hebben eigenlijk.

Ik heb btw Speed bijna in 't midden. 1 streepje meer naar links vanuit 't midden en Acceleration Low.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 20:25
Zelf net ook geprobeert, klopt maar je moet wel heel snel bewegen. Was me nog nooit opgevallen en ik heb dat ding al bijna een jaar.
Overigens doen ook andere optische muizen van Logitech dat (ook met een staartje zoals de ifeel).

Do as I say, don't do as I do.

• DaMastah
Probleem is zo snel beweeg ik hem niet het is niet zo dat ik heen en weer sta te raggen met dat ding. Moeilijk aanduiden met wat voor een snelheid ik hem beweeg
Pagina: 1