Jep... heette voorheen Redmond Linux...
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Een collega stuurde me een mailtje hierover vandaag. Niet spannend dus.
Ik blijf maar lekker plakken aan mijn RH7.3/Ximian installatie.
(of Microsoft Linux )
(of Microsoft Linux )
Verwijderd
Ik aan me console only Slackware servertjeVerwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 22:45:
Een collega stuurde me een mailtje hierover vandaag. Niet spannend dus.
Op een server kan dat, ik ben toch echt niet van plan text-based een avondje te gaan zitten surfen, het oog wil ook wat....(wel een bikkel!!)
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2002 22:53 . Reden: bikkel ]
Verwijderd
Slackware kan ook prima als desktop , KDE 3.0. zit er bij (voor Gnome 2 was ie net te vroeg uitgekomen)
Slackware bevat ook gewoon XFree86 en een desktopmanager als KDE hoorVerwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 22:50:
[...]
Op een server kan dat, ik ben toch echt niet van plan text-based een avondje te gaan zitten surfen, het oog wil ook wat....(wel een bikkel!!)
Verwijderd
Een user-friendly GNU/Linux distributie gericht op gebruikers met maar 1 user (tenminste ik dacht dat alles als root draaide).
Er stond een paar maanden geleden in Linuxmag een review over. Heb 'm even gauw gelezen in de boekhandel voor me trein ging en.. ik vond het niet veel soeps. Het is namelijk niet zo configureerbaar.
Er stond een paar maanden geleden in Linuxmag een review over. Heb 'm even gauw gelezen in de boekhandel voor me trein ging en.. ik vond het niet veel soeps. Het is namelijk niet zo configureerbaar.
Pagina: 1