Ik heb thuis een kapotte laptop met een 15 inch ( kan ook anders zijn) Beeldscherm. Kan ik dat beeldscherm ombouwen en voor m'n eigen pc gebnruiken??
Hier zijn echt al super veel topics over geweest! Tis dat de search het nu niet doet...
Het komt er op neer dat het behoorlijk prijzig is als het al lukt... Maar anders moet je maar ff gaan zoeken als de search het weer doet
Het komt er op neer dat het behoorlijk prijzig is als het al lukt... Maar anders moet je maar ff gaan zoeken als de search het weer doet
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
Ik weet er niet xtreem veel van, maar kan me herinerren in de vorige topics hierover te hebben gelezen dat het 'ding' dat je nodig hebt om het signaal om te zetten zodat het laptop scherm wat weergeeft zowel moeilijk verkrijgbaar als duur is... En dacht dat de conclusie meestal ook was dat een normaal tft schermpie goedkoper was...
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
Ik zat inderdaad te wachten tot de search weer up was (insert zweep geluidje hier) om dit eens uit gaan zoeken. Ik zit namelijk ook met twee laptops die te brak zijn om er nog wat zinnigs mee te doen.
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Okee, dan heb ik hier het antwoord: dit kan _niet_
Of je moet zelf een volledige controller kunnen bouwen en aansturen... Maar dan is het waarschijnlijk goedkoper om gewoon een los scherm te kopen mét controller.
Of je moet zelf een volledige controller kunnen bouwen en aansturen... Maar dan is het waarschijnlijk goedkoper om gewoon een los scherm te kopen mét controller.
Dat is het woord waar ik naar zocht toen ik 'ding' typte in me vorige postludo schreef op 09 augustus 2002 @ 22:58:
Okee, dan heb ik hier het antwoord: dit kan _niet_
Dit hoort trouwens meer thuis in CME of in EL ofzo...
Dit is al veel vaker langs gekomen... alleen zoeken wil nog niet zo best, dus kan ik het je niet kwalijk nemen.
Btw... ook op de T.Net-frontpage heeft zoiets gestaan... 1 die gebouwd was op een poelietrekker of pullietrekker (of hoethef*ck heet zo'n ding)
Dit is al veel vaker langs gekomen... alleen zoeken wil nog niet zo best, dus kan ik het je niet kwalijk nemen.
Btw... ook op de T.Net-frontpage heeft zoiets gestaan... 1 die gebouwd was op een poelietrekker of pullietrekker (of hoethef*ck heet zo'n ding)
Pagina: 1