Phonehouse en Ben=> BAD

Pagina: 1
Acties:

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Topicstarter
In de folder van de PhoneHouse van juli/augustus staat een "zomeraanbieding":
o.a. een Nokia 6310i met 2 jaar Ben Vaak en oude telefoon inruilen voor niks. Dus ik vanmorgen daar naar toe:
Ik: ik wil die 6310i uit de actie
verkoper: nou, die actie is afgelopen
ik: nee, in de folder staat t/m31 aug.
hij: ja, maar Ben heeft dit besloten en daarom kunnen wij er ook niet meer mee doorgaan, maar we hebben een alternatief voor je, DUTCHTONE (meer betalen per maand, meer betalen voor je phone EN geen bereik!).
ik: maar ik wil deze actie en ik heb niks te maken met jullie afspraken met ben.
hij: ik kan je niet verder helpen
ik: DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG

Wat nu?
Ik ga iig brieven schrijven naar Ben en naar PhoneHouse, ik ben echt pissed.
Kijken wat ze reageren.

Succes is een keuze

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ze zullen wel ergens zo'n disclaimer ergens hebben, handig van Ben.

edit:
Wat wil je met die brieven trouwens bereiken? Dat ze je alsnog dat aanbod doen? Je kunt ook met die folder naar een andere zaak gaan waar ze laagste-prijs-garantie geven, als ze zich er aan houden heb je hetzelfde voordeel.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Geloof je nou echt dat ze zich iets van je brieven aantrekken, ze krijgen er wel meer iedere dag hoor. Een brief meer of minder door de papierversnipperaar zal hen een zorg zijn.

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
Daarom staat er onderaan zo'n zinnetje over zet- en drukfouten, waar ze zich altijd op kunnen beroepen. Vaak zijn dit soort aanbiedingen puur lokkertjes. Vervelend & irritant & onbeschoft & ... is het uiteraard wel!

Verwijderd

BEN heeft vaak van dit soort vreemde zaken waarbij hun actie opeens niet meer gelidig is ofzo... of wordt uitgesteld. Ik hoorde pas dat iemand die al klant was bij BEN, ze gewoon heeft opgebeld en met ze heeft 'gehandeld'. Hij zou z'n abonnement opzeggen bij BEN alstie niet die een bepaalde korting kreeg bij een phone. Of het nou een broodje-aap verhaal is... ikweet het niet maar degene van wie ik het hoorde zei toch dat het echt waar was... hmm misschien ok maar eens proberen... ;)

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Topicstarter
Ja, ik zie wel wat er met die brieven gebeurd. Niet geschoten is altijd mis! Maar ik zoek nu wel een andere manier om diezelfde phone te krijgen voordezelfde prijs!

Succes is een keuze

Verwijderd

en dat lukt je dus niet

Verwijderd

je moet niet schrijven, maar bellen. Dan moet je je niet zo maar laten afpoeieren door de eerste de beste call-girl. Bij Dutchtone is 747 gratis, je kunt er dus gewoon zo lang over doen als je wilt.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 15:41:
je moet niet schrijven, maar bellen. Dan moet je je niet zo maar laten afpoeieren door de eerste de beste call-girl. Bij Dutchtone is 747 gratis, je kunt er dus gewoon zo lang over doen als je wilt.
1. Het gaat hier niet over Dutchtone.
2. 747 is de rekeninginformatielijn om te horen hoeveel je de lopende maand hebt gebeld. Als je iemand wilt spreken bel je 777 en dat is inderdaad gratis.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

BEN is de laatste tijd erg zuinig op zijn klantjes...en daar moet je gebruik van maken. Als je reguliere looptijd is verstreken en je belt dat je wilt opzeggen dan gaan ze je dan al vragen of ze je een aanbieding kunnen doen. Die sturen ze naar je op en dan wordt je nog zeker 3 keer gebelt met de vraag waarom je niet op dat fantastiche aanbod hebt gereageerd. Als je dan zegt dat je het niks vind dan doen ze je nog weer een andere aanbieding.

Trouwens in bij www.telecom.nu kan je je BEN Vaak abo laten verlengen met een jaar en dan kan je een nieuwe _/-\o_ Siemens S45 krijgen....voor nop + je behoud je ouwe nummer
Pagina: 1