Toon posts:

Waarom is de oude rommel gemigreerd als het toch dichtgaat?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zie mijn topic titel.

Er is veel moeite gestoken in de migratie, maar alle oude (rommelige) topic worden toch gesloten. Misschien moet je alle inactieve topics ouder dan zoveel maanden automatisch sluiten. dan kan ook niemand ze meer schoppen.

oops ik bedenk me nu dat dit misschien wel het verkeerde fora is... MOdje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:25
Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 22:04:
Zie mijn topic titel.

Er is veel moeite gestoken in de migratie, maar alle oude (rommelige) topic worden toch gesloten. Misschien moet je alle inactieve topics ouder dan zoveel maanden automatisch sluiten. dan kan ook niemand ze meer schoppen.
Er kan ook nog een goeie serieuze reactie op komen. Tevens hoort dit in LA en gister zag ik nog zo'n draadje precies over hetzelfde wat jij nu zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Misschien worden ze gesloten als er weer iemand (zinloos) in reageert, maar ze kunnen nog nuttig zijn voor de search. Migratie is dus helemaal niet zinloos. Trouwens: wie gaat bepalen welke topics wel en welke niet nuttig zijn? Daar ben je nog wel even mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:52
Die "oude rommel" is gemigreerd omdat 't deel uitmaakt van de GoT database en antwoorden op vele vragen bevat. Als dit word weggegooid gaat er iets "waardevols" verloren.

Verder vind ik het wel een goed idee om topics van bijvoorbeeld een jaar oud, automatisch op slot te doen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-10 17:50

Sponge

Serious Game Developer

Zie ook:

Wat gebeurd er met oude/gesloten topics?

Zelfde idee, ander topic, 2 dagen eerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:52

JvS

Ik heb hem zelf ook

idd, en om nou elke discussie elke dag te doen gat ook weer wat ver

slotjuh

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.