* KeX ? Ik weet dat het als gedragsregel wel gehanteerd wordt, maar wat is nou eigenlijk het bezwaar tegen reacties modden onde je eigen nieuwsitem. Dat mensen hun eigen reacties en die daar in de buurt niet kunnen modden kan ik begrijpen, maar dat dat doorgetrokken wordt naar het eigen nieuwsitem kan ik (nog) niet helemaal begrijpen. Is dat één van de blauwe crew morès?
* KeX gaat de draad sowieso ff bekijken.
* KeX gaat de draad sowieso ff bekijken.
* Robin adviseert Kex dit draadje eens door te lezen: AAArgh, mijn handen jeuken!
* KeX kent het desbetreffende draadje, daar zeg je dat je het niet doet, niet waarom je het niet doet.
En ik weet dat jij het daarom (Rennie's reactie) niet doet, maar ik was nogal verbaasd dat dat opeens als algemene "regel" wordt gehanteerd. Het lijkt mij namenlijk helemaal geen probleem als je gewoon naar eer en geweten mod.
En ik weet dat jij het daarom (Rennie's reactie) niet doet, maar ik was nogal verbaasd dat dat opeens als algemene "regel" wordt gehanteerd. Het lijkt mij namenlijk helemaal geen probleem als je gewoon naar eer en geweten mod.
edit:
2e alinea toegevoegd
2e alinea toegevoegd
Ik heb dit met robin min of meer afgesproken, omdat je toch niet altijd objectief kan blijven bij je eigen draadjeEn ik weet dat jij het daarom (Rennie's reactie) niet doet, maar ik was nogal verbaasd dat dat opeens als algemene "regel" wordt gehanteerd. Het lijkt mij namenlijk helemaal geen probleem als je gewoon naar eer en geweten mod.
Pagina: 1