Ik heb een probleem met mijn scanner het is een Trust Easy Scan 9600 wel een beetje oud maar hij zou nog wel moete werken. Ik heb de scanner gekregen en daar deed de scanner het nog. Dus ik drivers downloaden van trust en instaleren maar in windows kan ik nog steeds niet de goed scanner instellen.
Ik heb het op Windows XP profesional en Windows ME en Windows 95 geprobeert maar niks werkt. Ik heb ook al andere drivers gezocht maar die kan ik niet vinden. De software die ik gedownload heb doet het wel en als ik dan op Test Scanner druk gaat dat ding wat het papier scant wel 1 cm opzij en dan weer terug. maar scannen doet ie niet maar dat komt denk ik omdat ik hem niet in windows kan instaleren. Wie helpt mij van dit probleem af.
Als het een scanner is die op de paralelle poort is aangesloten kan deze conflicteren met de scanner. Als het een usb scanner is zou je bij de eigenschappen van de usb-controller even moeten proberen om de save energy modus te disabelen.
Verwijderd
Nog een (domme) mogelijkheid is dat je de verkeerde adapter hebt, eentje die te weinig vermoegen voor de scanner levert (ik had dat laatst tussen de adapter van mijn adsl modem en scanner..ze zien er hetzelfde uit) Gevolg was dat ik alleen zwarte vage ruis kreeg.
Verwijderd
Onder Windows XP kan je het wel vergeten, de scanner is niet geschikt voor XP.
En de juiste driver kan je downloaden op www.trust.com.
En mocht de scanner niet werken onder Windows 98 dan ben ik toch bang dat de scanner niet meer goed functioneert, dat hij zijn beste tijd heeft gehad.
En de juiste driver kan je downloaden op www.trust.com.
En mocht de scanner niet werken onder Windows 98 dan ben ik toch bang dat de scanner niet meer goed functioneert, dat hij zijn beste tijd heeft gehad.
jah het is een scanner die op de paralelle poort is aangesloten en ik heb de drivers al van www.trust.com gedownload alleen dan doet de scanner het nog niet
aan de adapter ligt het ook niet want die levert genoeg stroom
Kijk dit topic maar eens door: HP ScanJet 3300C vertoont laatste tijd kurenRMU schreef op 13 augustus 2002 @ 11:56:
Weet iemand nog een andere oplossing??
Heb ongeveer hetzelfde probleem. Alleen direct na een format doet hij even goed, maar naar een paar dagen niet meer. Heb helemaal niets vaags geinstalld.
De scanner ligt nu in de winkel om gerepareerd te worden, en als dat niet lukt, wil ik een nieuwe.
HELP!! ik ben er nog steeds niet uit
Trust sucks
Geen oplossingen hopelijk is mijn scanner niet dood
En ja ik weet het Trust =
En ja ik weet het Trust =
EPP misschien inschakelen in de bios ? Dat was mijn mijn Trust scanner ook zo, die kreeg ik ook niet scherp (stond op SPP), ff op EPP gezet (zoals ook in de gebruiksaanwijzing staat). En nu werkt ie als een zonnetje
ik heb er geen gebruiksaanwijzing bij en daar heb ik al naar gezocht in het bios maar dat staat er niet bij het kan zijn dat op andere computers hier in huis het wel kan ik zal het wel ff proberen
Pagina: 1