Verwijderd

Topicstarter
Heb een Siemens SL 45

maar nu wil ik er meer geheugen in zetten, er zit een MultiMediaCard van 32 mb in en nu wil ik er een van 64 of 128mb hebben, maar MultiMediaCards zijn nogal prijzig, maar nu zag ik ook Smartmedia en dat is een stuk goedkoper en ziet er qua vorm het zelfde uit, maar me vraag is nu of dat dit geheugen ook zal gaan werken?

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:35

TdV

Dit is een ander formaat helaas, dus dat gaat niet passen. Smartmedia is toch een flink kaartje en MMC is zon klein chippie, dat lijkt toch niet echt op elkaar.

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-03 12:41
Ik heb wel interesse in jouw 32mb MMC als je hem kwijt wil.

stingerventura@gmx.net

American Express vraagbaak

• Stylisimo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03 10:19
Als je een 128 mb kaart erin wil hebben, moet je opgraden naar Firmware 54

Deze ondersteunt de 128 mb kaart pas.

en alleen de MMC past erin.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had al z'n idee dat het niet zou gaan passen. Jammer dan ga ik denk ik maar voor een 64mb MMC, maar moet ik daar voor ook een firmware update voor doen?

• Stylisimo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03 10:19
Voor 64 mb niet, alleen voor 128.

Voor info

*klik*

• Tommy Z
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07-2024

Tommy Z

zelfkennis siert de mens

Ik heb dus een SL45i (SL45+upgrade) met de standaard 32MB MMC kaart. Ik vraag me af of je ook een SD (Secure Digital) kaart kan gebruiken voor 't geheugen. Deze zijn meestal ook wat goedkoper dan MMC-tjes. Plus, alle kaart lezers en schrijvers die MMC ondersteunen, ondersteunen ook SD en vise versa. Weet iemand dat misschien?

...I do not regret the things I've done, but those I did not do...

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 18:50

Dr C

met C en CK

Die vraag heb ik al vaker gelezen en steeds was het antwoord (helaas) dat de SL45 geen SD ondersteunt. De kaartjes schijnen wat dikker te zijn, waardoor ie niet in de telefoon past. erg jammer, want de SD is 70 euro goedkoper in de 128mb versie :( (en bedankt siemens, alhoewel ik de telefoon toch gratis heb gehad bij contractsverlenging :D )

bij de weg: weet iemand misschien nog wat leuke midlets die ergens te downloaden zijn?

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Pagina: 1