Mobile Forces weigert

Pagina: 1
Acties:

• PulsatingQuasar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-01 19:25
Ik krijg Mobile Forces niet aan de praat. Op geen van mijn beide systemen en niet op WinME of 2000. Ik ben toch niet de enige met dit probleem!!!!

Volgens de readme moet dat aan de onboard audio liggen maar die tips heb ik al opgevolgd. Het werkt niet.

Ik heb 2 Thunderbird met K7T Turbo systemen en GF kaarten. Heeft iemand anders met deze setup ook dit probleem?

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 10:33
Check m'n sig, bijna hetzelfde :)
Werkt hier goed.

Geloof me, misschien zit je er niet op te wachten, maar MF sucked en is echt niet de moeite waard.
Mja misschien heb je 'm gekocht maar anders gewoon laten liggen :z

• PulsatingQuasar
Dat is mooi kloten! Dan heb ik geen idee waarom hij bij mij weigert.

Ik krijg eerst wat fout meldingen over een tmp bestand en dan krijg ik een melding dat een bestandsbibliotheek dat het spel nodig heeft niet is gevonden??

Alles wat op de Unreal Tournament engine draait, werkt hier gewoon. Dan hebben de programmeurs bij dat spel iets niet goed gedaan

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 10:33
ISO ? RIP ? Of uit de winkel ?

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 10:20

Glorificationer426

come we hero rush yes?

[imho mode]neem de moeite niet zou ik zeggen, zo bijzonder is t nou ook weer niet....[/imho mode]

Draait t wel als je de onboard audio uitschakeld? ff proberen, weet je iig of het daar aan ligt

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

• PulsatingQuasar
Ik heb de onboard audio ook uitgeschakeld gehad en dat help niets. Ik heb de CD overigens geleend van een kameraad waar het spel wel werkt( daar op een P4-2GHz, GF4 4600).

Ik heb trouwens Quake toen ook maar even getest zonder audio en ga van 120 FPS met naar 160 FPS zonder. Heeft audio altijd zo'n impact of help een goede geluidskaart hier.

Ik heb overigens nu een MSI GF4 4200-TD
Pagina: 1