-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
www.alternate.nl , te Ridderkerk
Blaat
Weet iemand dan ook een paar winkels in de buurt van Bussum (deze is moeilijk
)
[ Voor 0% gewijzigd door Tsunami op 09-08-2002 20:51 . Reden: foutje gemaakt ]
en in houten...
(is de shopsurvey hier niet voor
)
(is de shopsurvey hier niet voor
Verwijderd
Dj_tsunami, ik kwam laatst een winkel tegen die in Bussum zat maar ik weet niet meer welke, gewoon even doorzoeken dus, want er zit er wel een.
alternate kende ik al alleen hebben ze daar niet zo gek veel, en oc-shop en dergelijke zitten allemaal in de richting van enschede geloof ik dus dat rij je ook niet zomaar effe.
Als je het niet erg vindt om via een Internet site spullen te kijken en vervolgens via mij te bestellen en er ook niet al te super veel haast mee hebt kijk dan ff naar de volgende url -> www.h-essers.nl & www.recom.nl
Is geen winkel maar een leverancier aan winkels, laat ik nou toevallig in een winkel werken
en laat ik nou toevallig soon daar ook wat moeten bestellen (denk pas na de 24ste wel ivm salaris).
Als je wat interessants ziet moet je even mailen naar plooy@chello.nl en dan kan ik er vervolgens een prijs aan plakken (geen intentie tot winst ikke off course), want dan kunnen we de verzendkosten naar mij (-n werk) delen en kan je het bij mij in centrum Rotjeknor ophalen.......
Hebt het al vaker aan mensen aangeboden zonder reactie en zal zelf ook niet langer wachten dan de 24ste maar maybe is dit een optie voor je, mail me maar en dan typen we verders ........ (ik check dit topic nog tot 14.00 ofxo en dan naar Fast forward
)
Is geen winkel maar een leverancier aan winkels, laat ik nou toevallig in een winkel werken
Als je wat interessants ziet moet je even mailen naar plooy@chello.nl en dan kan ik er vervolgens een prijs aan plakken (geen intentie tot winst ikke off course), want dan kunnen we de verzendkosten naar mij (-n werk) delen en kan je het bij mij in centrum Rotjeknor ophalen.......
Hebt het al vaker aan mensen aangeboden zonder reactie en zal zelf ook niet langer wachten dan de 24ste maar maybe is dit een optie voor je, mail me maar en dan typen we verders ........ (ik check dit topic nog tot 14.00 ofxo en dan naar Fast forward
*
owkee.... ik ga effe die sites bekijken en dan mail ik je wel ok?
Issa kewl
, ik is nu slowly het huis aan het verlaten .....
*
ga je strax naar de fast forward dance parade ... en als je dan toch (zat, strak en stoned) in r'dam bent. Maar even wat case mod spul gaat kopenEntonoX schreef op 09 augustus 2002 @ 20:36:
hallo,
weet iemand een goede winkel in omgeving rotterdam waar je fans, fanguards en nog meer casemod dingen kan kopen?
Na een zooi keer lezen blijft bovenstaande heel vaagScarecrow schreef op 10 augustus 2002 @ 14:08:
[...]
ga je strax naar de fast forward dance parade ... en als je dan toch (zat, strak en stoned) in r'dam bent. Maar even wat case mod spul gaat kopen
*
Pagina: 1