In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dat kan niet omdat ie down is.Exirion schreef op 09 augustus 2002 @ 20:19:
Vraag het op Fok?
🌞🍃
Ik ga toch ook niet bij een afgebrande winkel vragen: He!! Waarom verkopen jullie niets
Dan ga je bij de buren vragen: zo, de boel is afgebrand hier naast, hoe komt dat zo?
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
En dan zeggen ze: omdat er hiernaast brand is geweest...-Rob- schreef op 09 augustus 2002 @ 20:20:
Nee, want dat ligt plat en aangezien die dingen door de mensen van Tweakers onderhouden worden.......
Ik ga toch ook niet bij een afgebrande winkel vragen: He!! Waarom verkopen jullie niets
Dan ga je bij de buren vragen: zo, de boel is afgebrand hier naast, hoe komt dat zo?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Kees is onderweg naar amsterdam, meer weet ik er niet van.
Kijk goeie info, vreemd dat meer servers deze kuurtjes vertonen de laatste tijd.ACM schreef op 09 augustus 2002 @ 20:49:
Alicia (database achter fok) kwam niet op na een reboot.
Kees is onderweg naar amsterdam, meer weet ik er niet van.

Hier stond niks

Verstuurd vanaf mijn Computer®
nee, nee, don't give a fok-Rob- schreef op 09 augustus 2002 @ 20:27:
Als je een tweaker bent en je ziet een kreupele server .. then you do give a fuck!
de betaler vervuilt
Nablatert
[21:16:17] * Topic is 'De Databaseserver van FOK! is down en heeft als gevolg dat alle onderdelen plat liggen - Noodploegen zijn onderweg, maar het kan niettemin nog wel even duren. (paar uur) .'
[22:39:46] * HOME-slakkie changes topic to 'Forum werkt weer! Met haperingen... en hij doet het weer ff niet ;)'
[22:39:50] * TARAraboemdijee changes topic to 'FP werkt weer | Forum werkt zo nu en dan'
Nee, hij begreep jou verkeerd, hij dacht give a fuck, dus ik dacht, ik zeg nog ff dat je fok bedoelde, je weet wel, van dat we er geen fok om geven dat fuck uit de lucht is, of was het nou fuck om geven dat fok uit de lucht is....

de betaler vervuilt

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.