Toon posts:

standaart Geforce2 MX 32mb of tnt2??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
pas een nieuwe compu besteld bij www.norrod.nl duurde effe maar als t goed is is ie er vrijdag eindelijk.Nu had ik er eerst een guillimot cougar tnt2 32mb in gedaan maar heb dat vandaag verandert in een standaart g-force 2 mx is het lastig om de goeie drivers te vinden voor een standaart g-f2 kaart????

• Prophylon
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-06-2024
Nope.

www.nvidia.com

Detonator 3, werkt op alle kaarten met een nVidia chipset... Reuze makkelijk :)

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:40
Het vinden van drivers moet geen probleem zijn. Perfecte keus trouwens om die tnt2 te vervangen door een geforce 2 mx. Die zijn veel beter en best goedkoop.

Verwijderd

www.nvidia.com en gaan met die gf2

Ik had een tnt2ultra van asus en die vet overgeclocked, maar dit ding gaat echt als een speer....(guillemot mx 5,5ns geheugen)

1024x768 32bits kleur 32bits textures VLOEIEND en dat op een pIII500!!!

Verwijderd

Ik heb gisteren mijn MSI GeForce 2 MX met TV-OUT binnen gekregen, met twee CDŽs vol met Utilities waaronder een off. versie van PowerDVD en 3DTurbo2000 om hem over te klokken, en hij is TwinView....6ns Samsung memory.
Dit zijn nog de 128bits, straks wordt de markt overspoeld door 64bits versies.

Het schijnt dat die 635 detonator(getest in Italia, zie Tweakers.net news) erg stabiel is.

Degene die er nu nog een willen hebben, moeten niet te lang wachten, want ze hebben die 128bits op de markt gegooid om alvast te kunnen leveren, maar dat blijft niet zo!

zie www.hardwarex.nl