Router/Switch E-TECH Stand-alone voor ADSL/Kabel

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 09:00
Ik kreeg een interessante aanbieding:

Afbeeldingslocatie: http://www.funprice.nl/getimage.html?artid=1675
Specificaties:

Ingebouwde switch met 4 poorten (10/100Mbps)

Ingebouwde firewall, zeer uitgebreide configuratiemogelijkheden

1 WAN UTP-poort 10Mbps voor kabelmodem of ADSL modem

Ondersteunt ADSL en kabelverbindingen

Eenvoudig te configureren via web browser of meegeleverd programma.

Ondersteunt PPPoE, PPTP/VPN

Ondersteunt NAT (Network Address Translation)

Ondersteunt DHCP client voor de WAN poort

Ingebouwde Web Server

Ondersteunt Multicast forwarding (IP/TV en andere)

Ondersteunt Virtual Private Network (VPN)

WAN poort ondersteunt RTSP NAT (Real Player, Quick Time, IP/TV Video On Demand, H.323...etc)

Ingebouwde DHCP-server for LAN

Static Routing Table

Ondersteunt Access Control

Ondersteunt Virtual Server (Local Server Mapping)

Ondersteunt Visual Computer

Ondersteunt filteren van websites en blokkeren van websites

Resetknop voor fabrieksinstellingen

Ondersteunt Netmeeting, PCAnywhere, ICQ, Quake 2, Quake III, Diablo, Kali, Need for Speed en nog veel meer!

Prijs 119.00 euro
Is dit iets om als router te gaan gebruiken tussen twee computer en een @HOME aansluiting?
Omdat ik geen tijd heb een 'oude' pc om te bouwen naar een router leek me dit een aardige oplossing...

• mr_niceguy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-06 11:15
koop een hubje al sje voorlopig maar 2 of 3 computers op @home wilt hebben.. bij mijn weten kan je nog steeds gratis 2 extra ip adressen aanvragen en anders kost het nog geen drol ..

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 13:47
Naar meningen van mensen is het een degelijke router voor die prijs maar ikzelf ben een liefhebber van de vigor2200 routerserie van draytek. Ikzelf heb de vigor2200e draaien das de router voor adsl/cable en is iets duurder maar dan heb je ook wat :)

En ik neem aan dat je niet zo veel hebt aan die dure prof routers en dan is het een goede keus.

btw: als de routershop is een hele goede zaak om je router te bestellen, www.routershop.nl

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:41

scorpie

Supra Addict

deze router roeleert, op m'n werk vele geprobeerd, ook 3com enzo, maar deze sprong erbovenuit :)
hulde aan e-tech :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:41

scorpie

Supra Addict

Novah schreef op 09 augustus 2002 @ 19:48:
Naar meningen van mensen is het een degelijke router voor die prijs maar ikzelf ben een liefhebber van de vigor2200 routerserie van draytek. Ikzelf heb de vigor2200e draaien das de router voor adsl/cable en is iets duurder maar dan heb je ook wat :)

En ik neem aan dat je niet zo veel hebt aan die dure prof routers en dan is het een goede keus.

btw: als de routershop is een hele goede zaak om je router te bestellen, www.routershop.nl
deze e-tech is ook een adsl/cable router en heeft ook een ingebouwde 10/100mbit switch (4ports)...

edit: er zit zelfs een switch in, en geen hub :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 13:47
Scorperito schreef op 09 augustus 2002 @ 19:52:
[...]

deze e-tech is ook een adsl/cable router en heeft ook een ingebouwde 10/100mbit switch (4ports)...

edit: er zit zelfs een switch in, en geen hub :)
Yep maar die vigor2200e bied net dat beetje meer wat echt het geld waard is :)

De vigor2200e beschikt ook over een switch, zoals eigenlijk alle routers.

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 09:00
mr_niceguy schreef op 09 augustus 2002 @ 19:47:
.. bij mijn weten kan je nog steeds gratis 2 extra ip adressen aanvragen en anders kost het nog geen drol ..
Op de site van @HOME
@Home heeft besloten om de dienst Extra pc's niet langer aan te bieden. Het is dus niet meer mogelijk om een extra pc aansluiting aan te vragen voor je thuisnetwerk.
koop een hubje al sje voorlopig maar 2 of 3 computers op @home wilt hebben
Deze situatie is nu al van toepassing, maar dit werkt niet vlekkeloos, met als gevolg: vaak geen internet op pc2....

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:10

Exirion

Gadgetfetisjist

[rml][ Routers] Verschillen/voordelen tussen merken[/rml]

Aanrader: Edimax 6004+ voor 100 euro bij MyCom. Niets dan lof, maar da's mijn eigen ervaring ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.