Omdat Windows 2000 het bijgeleverde programma om tv mee te bekijken niet goed draait heb ik Dscaler geinstalleerd. Als ik het programma opstart dan zie ik meteen een zender. Ik heb voor t gemak maar een Philips PAL tuner ingesteld bij hardware setup. Nou wil ik dus gaan zoeken en dan kan ik uit meerdere typen frequenties kiezen van diverse landen. Ik kies dus European air frequenty. Als ik dan ga zoeken dan vind ie geen zenders.
Nu heb ik al de PC open geschroefd om te kijken of er geen merk op de tuner staat. Hier staat dus gewoon Zoltrix tv max en dan staat het hokje achter PAL BG aangekruisd. Die komt helaas niet in het lijstje van tuners voor, want ik neem aan dat ie niks vind omdat ik de verkeerde tuner heb gekozen?
Nu heb ik al de PC open geschroefd om te kijken of er geen merk op de tuner staat. Hier staat dus gewoon Zoltrix tv max en dan staat het hokje achter PAL BG aangekruisd. Die komt helaas niet in het lijstje van tuners voor, want ik neem aan dat ie niks vind omdat ik de verkeerde tuner heb gekozen?