Toon posts:

Echt te zielig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/56585/2

Ene RDK_NL zit maar weer eens frustraties te uiten, en maakt het nogal persoonlijk.

Ik kon het in dit geval echt niet laten om erop in te haken, maar dit lijkt mij niet de bedoeling.

Van sommige mensen krijg je echt het zuur, maar goed, hij zal dat ook wel over mij denken.

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Hmm..hij wou meteen een 'staakt het vuren' een paar minuten na jou post :).

Tis inderdaad een van die mensen waar er steeds meer van komen en die ik HAAT...KORTZICHTIGEN :(.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Precies. Ik wacht eerst tot Snuffie de mist in gaat en zeg dan: ZIE JE WEL!

Van te voren klagen is veel te moeilijk en risicovol. Je zal maar ongelijk hebben!

:):):)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ach ja, klagen....

Het irriteert me wel eens dat mensen eerst iets roepen, en dan pas nadenken.
Meestal post ik dat soort dingen ook hier, even verifieren of ik nu gek ben of een ander.

In dit geval hou ik het toch op de ander >:) ;)

Verwijderd

Ik vind je ook een onbetrouwbare gast hoor Snuffie... :( :( :(

Ik vind dat die gast dus niks fout deed, ik begrijp dat mensen helemaal schijtziek van Snuffie worden met zijn louche zaakjes, tuurlijk, je kunt natuurlijk niet zomaar zonder bewijs iemand beschuldigen, maar soms is je gevoel sterker dan je verstand..

Maar om dat nou ZO te uiten"?

Verwijderd

Topicstarter
Kijk en hier heb ik dus echt de teringhekel aan, want je lult als een ongelooflijk klootzak die nog niet eens weet wie wie is, en wie wat doet.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ik begrijp dat mensen helemaal schijtziek van Snuffie worden met zijn louche zaakjes[/quote]Godverdomme, je kent me niet eens, weet niet waar ik werk, en al helemaal niet wat ik doe.
Wil je mijn telefoonnummer, randdebiel?
Kijk eens op www.2source4.com, dan zal je zien dat ik geauthoriseerd Compaq, IBM, 3Com Cisco en Xircom reseller ben.
En bedrijf dat nog geen jaar bestaat, en dat zich nu al geauthoriseersd Compaq reseller mag noemen, dat zijn GEEN louche bedrijven.
Daar kan menig ander bedrijf ongelooflijk jaloers op zijn, omdat dit in de gehele Nederlands markt nog nooit vertoond is.

Dus hou godvergeten je enorme muil dicht voordat je iets gaat zeggen, want ik walg ongelooflijk van dit soort puberale uitpspraken die absoluut geen grond hebben.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 oktober 2000 09:24 schreef Snuffie het volgende:
Kijk en hier heb ik dus echt de teringhekel aan, want je lult als een ongelooflijk klootzak die nog niet eens weet wie wie is, en wie wat doet.Godverdomme, je kent me niet eens, weet niet waar ik werk, en al helemaal niet wat ik doe.

Dus hou godvergeten je enorme muil dicht voordat je iets gaat zeggen, want ik walg ongelooflijk van dit soort puberale uitpspraken die absoluut geen grond hebben.[/quote]Nee, jouw antwoord is inderdaad van zeer volwassen soort! Gefeliciteerd!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, is het ook niet, maar pissig wordt je er wel van :(

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 oktober 2000 09:59 schreef Snuffie het volgende:
Klopt, is het ook niet, maar pissig wordt je er wel van :([/quote]Ik weet dat het moeilijk is, maar een stuk zelfbeheersing kan dan wel van toepassing zijn. Ik betrap me er zelf ook op hoor. Alleen met jouw reactie moest ik meteen aan de uitdrukking denken: de pot verwijt de ketel.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Oke, rustig allemaal. Mixmaster, heb jij je huiswerk wel gedaan, voordat je hier je gal gaat spuwen? Als je de post goed gelezen hebt, heb je het volgende kunnen zien. Op een gegeven moment komt Snuffie de discussie binnen. Hij geeft een uiterst verfrissende blik op het verhaal en voedt daarmee de discussie met interessant materiaal. Dat is op GoT nog wel eens anders.....

Vervolgens komt RDK uit het niets met een persoonlijke aanval op Snuffie op dubieuze gronden. HEt oorspronkelijke onderwerp wordt niet eens behandeld. Snuffie reageert daarop met een vraag van hoe en waarom. RDK vervolgt zijn aanval, Snuffie reageert daar laconiek op. Vervolgens komt RDK met een vervolg van zijn aanval, wat nog steeds niet over het initiele onderwerp gaat overigens. Snuffie begint daarop zacht terug te bijten, op een vrij nette manier dacht ik zo. RDK vraagt daarop een staakt het vuren.

Mixmaster komt dan hier WEER met een loze, uit de lucht gegrepen persoonlijk gerichte aantijging aan het adres van Snuffie, wat toch als hoogst onhoffelijk gezien mag worden. Je hebt blijkbaar niet helemaal door, waar het nu over gaat, je bent even erg als RDK blijkbaar. Wel schreeuwen, maar niets hard maken (ben je politicus of zo?) Vervolgens ploft Snuffie (heel begrijpelijk) uit zijn vel, door WEER zo'n vage verdachtmaking cq persoonlijke aanval zonder argumenten. Ik begrijp dan ook niet, dat Mike dan komt met een pot verwijt de ketel argument. Snuffie heeft in de aangegeven discussie keurig gereageerd elke keer, met de 3e maal een steek terug. Als dan Mixmaster weer met hetzelfde begint, kan ik me zijn uitbarsting goed voorstellen.

Persoonlijk vind ik GoT zowieso al zinken in niveau. Gasten als RDK mogen van mij per direct gebanned worden, wat moet die gast nou hiero. Frustraties gaat ie maar afreageren op de UPC helpdesk of zo, hier proberen computerfanaten elkaar wat te leren. Het lijkt onderhand wel een kleutercreche hiero, maar die kunnen tenminste nog niet internetten godzijdank. Veel te veel opgefokte mannetjes met haast, geen manieren, onduidelijke vragen en wat al niet meer. Een ban op alle beginnende brugpiepers met een grote bek op dit forum zou ik van harte ondersteunen. Als dit doorgaat, lopen de "grote" jongens met ervaring en antwoorden weg van GoT, een bijzonder oninteressant slagveld van ruziezoekers en flamers achterlatend. Dus Mixmaster, RDK en een beetje Mike, steek de hand in eigen boezem en stel je de positie van Snuffie eens voor.

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid: ik kies geen partij of iets dergelijks (want ik moet zeggen dat in de thread zelf, de reactie van Snuffie volkomen terecht was, een posting van waarde lijkt mij). Alleen op de manier waarop in deze thread dan tekeer gaat, voelde ik me geroepen om daar ook iets op te zeggen. Heldere reactie van je Wekkel!!!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Vinnik ook, kheb er geen zak mee te maken of snuffie nou wel of niet louche / goeie zaken afhandeld, ik kan wel begrijpen dattie boos reageerde alleen had het niet met die woorden gehoeven he snuffie, al helemaal niet voor iemand van jouw leeftijd :? :+

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan jullie hier alleen maar gelijk in geven.
Toen ik de reactie las plofte ik gewoon echt uit mijn vel, komt ook omdat ik net mijn mandje was uitgestapt.

Ik moet zeggen dat Wekkel hier de spijker op zijn kop slaat, ik had het niet beter kunnen verwoorden
Dank Wekkel! :)

Maar goed, ik ben nu mijn frustraties weer kwijt, laten we vrolijk verder gaan met GoT.

Heren, bedankt! :)

• saviour
  • Niet online
k dan :D

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 oktober 2000 12:28 schreef Wekkel het volgende:
{nou dat heb je al gelezen}[/quote]complimenten! En volledig mee eens, sommigen weten niet precies waar het onzinforum ophoudt. (heb er ook wel eens moeite mee)

Maar 't blijft vaag dat die site niet werkt en de desbetreffende personen/BV niet te achterhalen zijn/is.

• saviour
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>sommigen weten niet precies waar het onzinforum ophoudt. (heb er ook wel eens moeite mee) [/quote]

Ehhhhhhm, WTF heeft het Onzin Forum hiermee te maken?
Pagina: 1