Ik zie steeds weer in de HK dat topics worden verpest door niets-toevoegende posts, welke alleen maar sfeerverpestend zijn. Dit is een heel mooi voorbeeld:
ik word SCHEiTZIEK van die cheaters!
Een aantal quotes van posts:
Ook zie ik nog teveel "oud
" gepost worden. Of iets dergerlijks. Mensen hebben de meest creatieve manieren om niet "oud" te zeggen, maar wel op die manier over te komen. Een aantal voorbeelden zijn: "Hier moet iets staan wat niet mag!
" of "deze is.... niet nieuw zeg maar". Ze komen gewoon op hetzelfde neer en zee sfeerverpestend. ALs je iets oud vind, post dan niet, backknop, weg uit dat topic, zoals dat ook in de faq staat, maar sommigen moeten dat toch nog even de postcount met 1 verhogen. Erg jammer.
Het liefst zou ik iedereen die dat doet willen quoten met de link naar de faq, echter is dit meer een taak voor een (lite-)mod, en ik wil dus niet wanabee overkomen steeds.
Ik hoop dat mijn puntje duidelijk is beste modjes....
ik word SCHEiTZIEK van die cheaters!
Een aantal quotes van posts:
En zo nog wat dingen die nou niet echt het topic er leuker op maken. Het enige effect van deze posts zijn irritatie en een slecht gevoel bij de topicstarter. Ik vind dat daar harder tegen moet worden opgetreden. Het heeft gewoon geen zin. Als je je niet interesseerd voor het topic, dan moet je niet posten, zo simpel lijkt he me toch?
Ook zie ik nog teveel "oud

Het liefst zou ik iedereen die dat doet willen quoten met de link naar de faq, echter is dit meer een taak voor een (lite-)mod, en ik wil dus niet wanabee overkomen steeds.
Ik hoop dat mijn puntje duidelijk is beste modjes....
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.