[HK] Sfeerverpesting blijft aanhouden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 22:17

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
Ik zie steeds weer in de HK dat topics worden verpest door niets-toevoegende posts, welke alleen maar sfeerverpestend zijn. Dit is een heel mooi voorbeeld:

ik word SCHEiTZIEK van die cheaters!

Een aantal quotes van posts:
En zo nog wat dingen die nou niet echt het topic er leuker op maken. Het enige effect van deze posts zijn irritatie en een slecht gevoel bij de topicstarter. Ik vind dat daar harder tegen moet worden opgetreden. Het heeft gewoon geen zin. Als je je niet interesseerd voor het topic, dan moet je niet posten, zo simpel lijkt he me toch?

Ook zie ik nog teveel "oud :Z " gepost worden. Of iets dergerlijks. Mensen hebben de meest creatieve manieren om niet "oud" te zeggen, maar wel op die manier over te komen. Een aantal voorbeelden zijn: "Hier moet iets staan wat niet mag! :X " of "deze is.... niet nieuw zeg maar". Ze komen gewoon op hetzelfde neer en zee sfeerverpestend. ALs je iets oud vind, post dan niet, backknop, weg uit dat topic, zoals dat ook in de faq staat, maar sommigen moeten dat toch nog even de postcount met 1 verhogen. Erg jammer.

Het liefst zou ik iedereen die dat doet willen quoten met de link naar de faq, echter is dit meer een taak voor een (lite-)mod, en ik wil dus niet wanabee overkomen steeds.

Ik hoop dat mijn puntje duidelijk is beste modjes.... ;)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:52
Uh, 't is toch de HK? Da's toch een "onzin" forum?
Ja okee, dat is geen excuus om zulke posts te maken. Die mensen zijn volgens mij te lang op GoT en vinden het niets meer aan.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:55

rammes

koekebakker 1e klas

als je het over die plaatjes hebt die steeds opduiken.. JA vind ik ook erg irri! :(

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
rammes schreef op 09 augustus 2002 @ 19:43:
als je het over die plaatjes hebt die steeds opduiken.. JA vind ik ook erg irri! :(
Idd. dat ook. Je zit 200 keer dezelfde plaatjes, 1e keer is leuk, maar dan heb je het wel gezien idd.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:55

rammes

koekebakker 1e klas

ah dus ik ben niet de enige die dat opviel... ik dacht dat er al iets over in de FAQ stond... rage's zijn even leuk maar dan moet je ophouden

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, niet alle reply's zijn even leuk, maar om je druk te maken hierover :?

dan lees je er toch gewoon overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Onzin

[ Voor 255% gewijzigd door Lars The 18th op 24-08-2007 03:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Laatst online: 07-10 17:50

Sponge

Serious Game Developer

Lars The 18Th schreef op 09 augustus 2002 @ 20:39:
Van mij mag de HK wel verwijdert worden uit GOT, het is in het verleden ook al gebleken dat het niet goed gaat ( GOTKROEG ) ... laten ze maar naar FOK kaan als ze niet over computers en gerelateerde zaken willen hebben .
Ik heb me ook heel erg boos gemaakt toen ik er achter kwam dat toen got ff uit de lucht was ( IVM de software verandering ) dat sommige HK ers het nodig vonden om de sfeer in een ander forum maar te gaan verzieken .... BAH !
de HK is er juist zodat mensen een plaats hebben om dat te doen, anders krijg je het juist in andere plaatsen waar je het neit wilt. Nu heb je gewoon een mooie plaats voor de troep, om het zo maar te zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

41.6C.6D.61.72 schreef op 09 augustus 2002 @ 20:44:
de HK is er juist zodat mensen een plaats hebben om dat te doen, anders krijg je het juist in andere plaatsen waar je het neit wilt. Nu heb je gewoon een mooie plaats voor de troep, om het zo maar te zeggen :)
Een soort van gecontroleerde klerezooi. :o

Ik ben het overgens wel met de topicstarter eens.
Dat er nu eens een keer alleen een smiley gepost wordt is niet erg, maar de HK zou de HK niet zijn als een topic niet volstaat met smileys.
HK-style is overstyle, en dat is niet leuk.

Nu weer met die plaatjes.
Ze zeggen wel eens dat wanneer er een schaap over de dam is dat er dan meer volgen, nou dat gaat heel mooi op voor de HK.
Dat is nu net datgene dat het minder leuk maakt.
Jij opent daar een topic over jouw ingegroeide likdoorn die jouw rechter oorlel afknelt en hoppa, het hele topic wordt als dartbord gebruikt voor [bobbythekitten.jpg's].

Het is moeilijk om tegen te gaan en de nieuwe lite-mods doen hun stinkende best om de HK enigsinds schoon te houden maar het is wel een beetje vechten tegen de bierkaai.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars The 18th
  • Niet online
[Edit] Foute reactie :P

[ Voor 175% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mag ik [offtopic] toevoegen dat zowel sfeer als niveau op heel GoT achteruit vliegen sinds de search afwezig is :?

* AlterEgo maakt zich hierover ernstig zorgen: alle discipline die er bij de users ingeramd was door een consequent mod-beleid verdwijnt in hoog tempo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
topicstarter(van de topic met die reacties) meld zich en meot toegeven dat na het lezen van de 1ste 4 replys ik snel een online spelletje soldier of fortune ging spelen.... aaan de andere kant kan je die reactie verwachten... twas niet echt een top topic :)

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

persoonlijk vind ik dat soort reacties leuker dan 56x achter elkaar "LOL" ofzo :+

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 09:34
41.6C.6D.61.72 schreef op 09 augustus 2002 @ 20:44:
[...]

maar nu komt die troep nog wel mooi steeds in mijn active topics lijst.

volgens mij is er al een feature request gedaan hiervoor, maar die arme mannen ( ;) ) van parse zijn nu al bijna overwerkt, dus het duurt denk ik nog wel een poosje :{

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik wil nog een opmerking maken over de HK, leuk zo een HK maar ik merkte net dat searchacties behoorlijk verneukt kunnen worden door de HK, zo zocht ik net op het woord shining en icoon om er achter te komen wie dat leuke icoontje had. Blijkt dat de search getriggerd werd op een MP3, niets op mis maar die gast had zomaar een paar 100 mp3 zitten te pasten, was zo een zinloos topic in de zin van "verneuk dit topic"

Ik ga echt niet de moraal ridder uit hangen dat dit niet mag ofzo maar feit is dat de search op deze manier negatief beinvloed wordt.

Misschien een idee om de HK gewoon niet in de search index mee te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raptorix schreef op 09 augustus 2002 @ 22:06:
Ik wil nog een opmerking maken over de HK, leuk zo een HK maar ik merkte net dat searchacties behoorlijk verneukt kunnen worden door de HK, zo zocht ik net op het woord shining en icoon om er achter te komen wie dat leuke icoontje had. Blijkt dat de search getriggerd werd op een MP3, niets op mis maar die gast had zomaar een paar 100 mp3 zitten te pasten, was zo een zinloos topic in de zin van "verneuk dit topic"

Ik ga echt niet de moraal ridder uit hangen dat dit niet mag ofzo maar feit is dat de search op deze manier negatief beinvloed wordt.

Misschien een idee om de HK gewoon niet in de search index mee te nemen?

Als je wilt kun je ook verschillende fora selecteren waar je wel in wilt zoeken en kun je in principe de HK erbuiten laten :)

Over de sfeerverpestende replies en die plaatjes: Er was in de Huischkamer een policy voor, maar deze is met de rest van de topics verwijdert. Dat er nu geen sticky meer over is, betekent niet dat het nu in een keer weer mag, maar er is simpelweg geen sticky over. Ik vind het erg jammer dat dat zo moet.

Ik kan wel een tijdelijke sticky plaatsen, voor zover ik er een kan bedenken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Schoonheidsfoutjes van de HK blijkbaar: opname in de algemene search....

mmm, juist de laatste tijd verveel ik me en ik lurk me te pletter in de HK, zelfs al 5 keer gepost...... IMHO (let op de H) is het de laatste tijd zeker niet verkeerd... erg leuk zelfs, precies de verstrooiing die een goede HK hoort te leveren. Uiteraard komt er een niet-mijn-doelgroep-topic op zijn tijd naar voren en trekt dan ook de benodigde replies, maar waar gehakt wordt vallen spaanders ie een onzin-forum is nooit helemaal naar ieders wens.

En de 90% dat ik vind dat het wel naar mijn wens moet zijn wordt ruimschoots vervuld.... Minder vrouwen-show topics en ik voel me daar prima thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 14:51

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Wat ik wel leuk zou vinden is dat de HK uit de active topic list gehaald zou kunnen worden.
Eventueel met een optie in je prefs.
Want om nu een hele reeks topics onder elkaar te zien is mij een beetje te veel van het goeie.
Of dat je zelf je active topic list kan samen stellen.

(Dit is natuurlijk al vaker voorgesteld, zie dit dan als een herinneringetje ;))

[edit]
ahumn
[rml][ Request] Active Topics ZONDER HK[/rml]
Da was dus al in de plannig, zie dus mijn post als niet gepost. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Vae Victis op 10-08-2002 00:58 . Reden: ben begifted ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Laatst online: 07-10 17:50

Sponge

Serious Game Developer

Lars The 18Th schreef op 09 augustus 2002 @ 20:52:
[...]

JA das waar, van die kant had ik het nog niet bekeken ....
maar das eigenlijk toch zonde van de GOT capaciteit
Ach, het maakt niet uit of ze in forum 1 allemaal staan, of verspreid over alle fora -1 ;)

Ik vind die plaatjes ook ge-wel-dig! Vooral nu ik een pagina gevonden heb waar ze allemaal onderstaan (niet dat ik ze gebruik, alleen maar om te zien zijn ze al zo leuk :)) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:47

crisp

Devver

Pixelated

Even dan de keiharde cijfers:

HK bevat van alle subfora de meeste topics; bijna 16% van de gehele GoT database. De general chat in zijn geheel neemt een dikke 30% van alle topics voor z'n rekening. That's a whole lot of diskspace.

HK in de search en in de active topics is imho ook niet nodig, scheelt een hoop indexeren, en ik kan het aantal topics wat ik per keer moet inladen in mijn GoT Tracker met 30% verkleinen :)

Dat er zoiets is als een plek waar je je melige buien kan botvieren vind ik prima, maar het lijkt er af en toe wel op alsof een groot deel van de tweakertjes continue melig is... :D

Als sommigen eenmaal de HK status verworven hebben zie je ze nooit meer in de tech-fora; ik denk dat je dan je doel voorbij geschoten bent. Dit soort gebruikers zou je eigenlijk inderdaad naar scholieren.com of naar FOK! moeten verbannen >:)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Sorry, zal dat nooit meer doen :X

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
bazs2000 schreef op 09 augustus 2002 @ 20:50:
[...]
--knipp--

Het is moeilijk om tegen te gaan en de nieuwe lite-mods doen hun stinkende best om de HK enigsinds schoon te houden maar het is wel een beetje vechten tegen de bierkaai.
Ben ik met je eens, de modjes doen een fine job... zeker weten, daar ligt het ook niet aan, het ligt in de eerste plaats bij de gebruiker, en die moet weten waar de grenzen liggen.
Lars The 18Th schreef op 09 augustus 2002 @ 20:52:
[...]

JA das waar, van die kant had ik het nog niet bekeken ....
maar das eigenlijk toch zonde van de GOT capaciteit
Neej, buiten het feit dat ik tegen de "oud :Z " reacties ben en zo, heb ik liever dat ze in de HK staan dan dat de techfora vol staan hiermee
Sir Vega schreef op 09 augustus 2002 @ 21:57:
topicstarter(van de topic met die reacties) meld zich en meot toegeven dat na het lezen van de 1ste 4 replys ik snel een online spelletje soldier of fortune ging spelen.... aaan de andere kant kan je die reactie verwachten... twas niet echt een top topic :)
Neej, ok, het mag misschien een bull-topic zijn, maar die posts versterken dat allemaal en dat is nergens voor nodig, als niemand erin replied, weet jij dat jij een oninteressant topic opende. So be it. Kan gebeuren. ;)
Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 22:09:
[...]
--knipp--
Over de sfeerverpestende replies en die plaatjes: Er was in de Huischkamer een policy voor, maar deze is met de rest van de topics verwijdert. Dat er nu geen sticky meer over is, betekent niet dat het nu in een keer weer mag, maar er is simpelweg geen sticky over. Ik vind het erg jammer dat dat zo moet.

Ik kan wel een tijdelijke sticky plaatsen, voor zover ik er een kan bedenken ;)
Misschien dat de sticky van lunatic over "oud" hierop kan worden bijgewerkt, zomaar een idee ;)
Ecteinascidin schreef op 09 augustus 2002 @ 22:13:
--knipp--
En de 90% dat ik vind dat het wel naar mijn wens moet zijn wordt ruimschoots vervuld.... Minder vrouwen-show topics en ik voel me daar prima thuis.
Ow nee, begrijp me niet verkeerd, ik vind de HK een leuk forum, moet eerlijk toegeven dat ik het soms te leuk vind en de techfora vergeet, da's mijn fout, maar dat heeft even niks met mijn punt hiero te maken ;)
Illegal_Alien schreef op 09 augustus 2002 @ 23:28:
Sorry, zal dat nooit meer doen :X
Goedzo, mooi :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars The 18th
  • Niet online
Erg jammer idd

[ Voor 187% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mOrPhie schreef op 09 augustus 2002 @ 23:41:
[...]

Misschien dat de sticky van lunatic over "oud" hierop kan worden bijgewerkt, zomaar een idee ;)
Goed idee, en hij is upgedate :) Aanvullingen/wijzigingen/suggesties zijn van harte welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Vega
  • Laatst online: 05-01-2022
Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 00:08:
[...] Goed idee, en hij is upgedate :) Aanvullingen/wijzigingen/suggesties zijn van harte welkom :)
zeg er ei'k bij zoals je altijd doet dat steekt al een hart onder de riem ..... :P ;)

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 00:08:
[...] Goed idee, en hij is upgedate :) Aanvullingen/wijzigingen/suggesties zijn van harte welkom :)
tnx :*

Kort maar krachtig zie ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Alleen de Search doet het nog niet (Toch?) :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Hmm, sorry als mensen zich aan mijn "Nee." ergerden. De reden datn ik dit postte was gewoo omdat ik zelfs niet moest glimlachen van het plaatje, en dat de hoeveelheid smileys erboven IMHO nergens op sloegen en daarom dus: "Nee.".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
sdomburg schreef op 10 augustus 2002 @ 21:17:
Hmm, sorry als mensen zich aan mijn "Nee." ergerden. De reden datn ik dit postte was gewoo omdat ik zelfs niet moest glimlachen van het plaatje, en dat de hoeveelheid smileys erboven IMHO nergens op sloegen en daarom dus: "Nee.".
Voel je niet persoonlijk aangesproken hoor. Het was maar een voorbeeld. Een mooi voorbeeld, maar het was er 1 uit tientallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

mensen, laat al die klerezooi nog ff staan, zodat ik het ook kan zien als ik eindelijk mijn HK status heb bereikt....... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mOrPhie schreef op 10 augustus 2002 @ 14:44:
[...]

tnx :*

Kort maar krachtig zie ik ;)

't is ook een tijdelijke versie denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10 12:33

jep

Damn mensen, continu blijven zeiken over de 'sfeerverpesting', dat verpest de sfeer pas!

Ik vind 't prima zo.
Pagina: 1