Ik weet dat je in cs_office in een kamertje een gat in een een muur in een kamertje kunt schieten en dan zie je iets over een pinguin of een ander beest. Zijn er nog andere van dat soort easter eggs in cs maps?
in cs_estate heb je een soort kelder onder het huis.. hier kom je alleen als spectator in
dus heb je niet veel aan.. je kunt de_Dust boven op de map lopen enz.. en in cs_mice_final (weet niet of iemand hem kent) zit een verborgen ruimte met allemaal wapens enz...
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
idd, slechte betatestersVerwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 19:23:
was toch de_mice_final?
skywalken kende ik al, maar is dat niet gewoon per ongeluk zo gemaakt?
nope is cs_mice_final, zoek maar eens een paar serversVerwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 19:23:
was toch de_mice_final?
skywalken kende ik al, maar is dat niet gewoon per ongeluk zo gemaakt?
weet trouwens iemand hoe je in die map die deur met daarachter wapens open krijgt? ik ben er alleen als vrije spect. ingeweest... deur moet toch open kunne llijkt me
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Wie weet hoe je in Assault ook in de lucht kan lopen? Schijn dat het via containers oid kan... dat je in dust in de lucht kon lopen wist ik ook niet... hoe?
Verder zit er nog een easter egg in 747... een SS (?) teken in de toren.. kan je alleen als spectator komen.
Verder zit er nog een easter egg in 747... een SS (?) teken in de toren.. kan je alleen als spectator komen.
in de_dust en de_cbble zit ergens in de muur een smartierol. (of zat, whatever
)
in assault zit nog een bug:Praeth schreef op 09 augustus 2002 @ 19:34:
Wie weet hoe je in Assault ook in de lucht kan lopen? Schijn dat het via containers oid kan... dat je in dust in de lucht kon lopen wist ik ook niet... hoe?
binnen in de hoek gaan zitten (boven die container) dus als je die hostage ruimte uitkomt, meteen recht doorlopen tot in die hoek van het gebouw.. bukken, en als er iemand op jouw gaat zitten moet je rechtop staan, dan staan hij inneens op het dak
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
heb ff ge-googlet (?) en heb op een site voor easter eggs dit gevonden:
How to Work:
In the level Aztec, fly up to the to of the level. Somewhere in the level, there will be a secret room where they show some panels and a gravestone like thing. it shows some credits, but it is actually better than you might think, cause of the extra detail in the area. look closely..
Special Notes:
Only tried on Aztec 2 , a downloadable version, but claimed to be the same as the normal version. Must be in ghost mode to work.
How to Work:
In the level Aztec, fly up to the to of the level. Somewhere in the level, there will be a secret room where they show some panels and a gravestone like thing. it shows some credits, but it is actually better than you might think, cause of the extra detail in the area. look closely..
Special Notes:
Only tried on Aztec 2 , a downloadable version, but claimed to be the same as the normal version. Must be in ghost mode to work.
Huh? Als je de hossie ruimte uit komt kan je niet rechtdoor, alleen rechts, en dan links, en alleen links en dan rechts, ik neem aan dat je het 2e genoemde bedoeld, dan loop je dus boven... en sorry.. maar moet je dan naar beneden? of op de 1e verdieping blijven? en in het hoekje gaan zitten waar je met dat schuine gedeelte naar beneden kan? anywayz, daar is geen container onder je.. alleen naast je bij de deur.
pffffffffffff, gaan we moeilijk doen?
als echte cser moet je wel deze site kennen... cs-nation..juist ja!
easter eggs voor offi maps van cs :)
als echte cser moet je wel deze site kennen... cs-nation..juist ja!
easter eggs voor offi maps van cs :)
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
kweet wel een easter egg in UT
in het level Codex
er is daar ergens een kamer met een pilaar en aan elke kant een hal
ga in de hal waar rechts eeen lift zit
je moet wel spectator of met ghosdt mode aan als je dan rechtdoor gaat kom je in een kamertje met een foto van iemand
met daaronder de text pretty Fly.....
en als je daar dan op schiet veranderde text in
(for a white guy
in het level Codex
je moet wel spectator of met ghosdt mode aan als je dan rechtdoor gaat kom je in een kamertje met een foto van iemand
(for a white guy
Verwijderd
en we hadden het over CSVerwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 21:53:
kweet wel een easter egg in UT
in het level Codex
(for a white guy
maak je eigen topic, pummel
Praeth schreef op 09 augustus 2002 @ 19:56:
Huh? Als je de hossie ruimte uit komt kan je niet rechtdoor, alleen rechts, en dan links, en alleen links en dan rechts, ik neem aan dat je het 2e genoemde bedoeld, dan loop je dus boven... en sorry.. maar moet je dan naar beneden? of op de 1e verdieping blijven? en in het hoekje gaan zitten waar je met dat schuine gedeelte naar beneden kan? anywayz, daar is geen container onder je.. alleen naast je bij de deur.

weet iemand nou hoe je in de cs_mice_final die geheime deur open krijgt?
[ Voor 0% gewijzigd door Pubbert op 10-08-2002 11:34 . Reden: ff geresized ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Ik sta in de Easter Egg van de_dust2 
Check maar:
Check maar:

jah op assault kun je vanaf 1e gebouw bij CT spawn, degene naast de camerawagen.Praeth schreef op 09 augustus 2002 @ 19:34:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
En dan ? Gewoon doorlopen oid ?
Wees duidelijk plz...
Wees duidelijk plz...
nikszolekkeralss.exe
daar heb ik het wel es met een vriend geprobeerdmaar niet gelukt. Toen speelde ik wel nog maar net cs.
Moet je dan springen? In welke richting?YakuzA schreef op 10 augustus 2002 @ 12:30:
[...]
jah op assault kun je vanaf 1e gebouw bij CT spawn, degene naast de camerawagen.
Verwijderd
nope, met zijn allen op elkaar, net als bij dustwalken. Dustwalken is trouwens, ondanks wat veel mensen denken, niet een bug. Het MOET bijna wel zo gemaakt zijn, omdat je als je aan het dustwalken bent nog sky boven je hebt, en dat kan alleen maar, als er ook daadwerkelijk een sky-brush zit...
In Italy is er in een van de gebouwen een geheime kamer. Daar kan je alleen komen als spectator. En daar staan de credits. Niet veel bijzonders dus.
Er is er ook een in as_oilrig in een hoek gaan zitten dan een teamgenoot op je en dan rechtstaan hij jumpen en hij verwijnd door het plafon en staat bij de spawn van T 
Maar bugs zijn eigenlijk geen eastereggs en bugs gebruiken kan ook snel tot een ban leiden.
admin_ban buguser 0
Maar bugs zijn eigenlijk geen eastereggs en bugs gebruiken kan ook snel tot een ban leiden.
admin_ban buguser 0
Verwijderd
bovendien zijn eastereggs vaak ook heel makkelijk te vinden door een map te decompilen, da's sneller als random op muren te schieten. Maar net als hierboven gezegd word, bugs misbruiken is lame, en ziet een admin je het doen, heb je dikke kans op sanctie
Verwijderd
llllang lang geleden in as_forest een kamertje gevonden met een doodskop op een tafel, wat kaarsjes, paar muizen en een freaky geluidje, in spectator mode ergens ver onder de grond.
dit was nog beta 6 oid, maar ze hebben toen forest, riverside en nog wat oude maps eruit gehaald
dit was nog beta 6 oid, maar ze hebben toen forest, riverside en nog wat oude maps eruit gehaald

Verwijderd
Bij de_vegas moet je op het 2 rondes op het bed (en ernaast) schieten en zie de verassing.
in assault kan je als je T bent en op elkaar gaat staan(moet je allbij bukken anders past het niet) binnen in het gebouw (op die riggel die rondloopt) en als je dan allbij tegelijk springt dan is de bovenste op het dak (gaat dan door het dak heen ofzo)
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
die in office is toch gewoon kwestie van muurtje kapot schieten? heb het al lang niet meer gespeeld, maar het was iig in een kamertje, en je ziet wel waar als je goed kijkt
klopt, je kan er alleen niet in.Verwijderd schreef op 22 november 2002 @ 14:40:
die in office is toch gewoon kwestie van muurtje kapot schieten? heb het al lang niet meer gespeeld, maar het was iig in een kamertje, en je ziet wel waar als je goed kijkt
in de_survivor (ofz) idem dito.
This message was sent on 100% recyclable electrons.
ja yakkie, wees eens wat duidelijkerYakuzA schreef op 10 August 2002 @ 12:30:
[...]
jah op assault kun je vanaf 1e gebouw bij CT spawn, degene naast de camerawagen.
Skywalken is een bug, geen easter egg.Praeth schreef op 09 August 2002 @ 19:34:
Verwijderd
zie mijn post, dat is het gevolg als je de standaard regels van het mappen niet kent (zo hoog springt een ventje, zo hoog mag een trede zijn etc)
en het gevolg van slecht betatesten, of niet genoeg.
(note, ik zeg niet dat ik het beter kan oid, maar dat het gewoon niet goed genoeg is gedaan)
Kent iemand cs_rio ? Daar schijnt een egg in te zitten maar ik heb hem nog niet gevonden.
Iemand wel?
Iemand wel?
In de_robbery zaten best wat mooie easter eggs.. maar in de final versie waren die eruit gehaald.. [ja en dat weet ik omdat ik er veel voor getextured heb (en ook voor de_rotterdam.)] Zo was bijvoorbeeld een kant van de metro helemaal beschilderd met rare tekeningen en credits, en deze kon je alleen zien als je in free-look modus ging..
trouwens in de upgegrade versie van mijn chopper voor as_oilrig, een seaking helikopter (ja die ging over mijn originele Orange offshore westland wessex
) zat ook een easter egg animatie, maar die speelde hij maar 1 in de 10000 keer af ofzo..
trouwens in de upgegrade versie van mijn chopper voor as_oilrig, een seaking helikopter (ja die ging over mijn originele Orange offshore westland wessex
Pagina: 1